Jeg skal til kina - hvad skal jeg købe?
Tilmeldt 5. Apr 10
Partisalg
Skrevet
05-04-2010 kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jamen jeg tager i kina for finde varer som jeg efterfølgende kan importer til Danmark
Svar
Tilmeldt 2. Jun 08
Arlo
Fra
www.usb.dk
Skrevet
05-04-2010 kl. 16:19
Svar
Jamen jeg tager i kina for finde varer som jeg efterfølgende kan importer til Danmark
Hej
Prøv at kig på Green Laser Pointer de bliver solgt rigtig dyre her, og fås billigt i kina hvor de bliver lavet.
Tag en af de stærkeste modeller med stråler - det skal nok give en enorm salg !
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
1) Hold dig langt væk fra mærkevarer
2) vær sikker på at udføre ordentlig kvalitetskontrol
3) find evt leverandører der kan levere mindre partier så du ikke skal købe containere hver gang.
Svar
Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
parti-salg.dk
Skrevet
05-04-2010 kl. 17:31
Svar
Hej,
Du kan prøve og kontakte mig på info@parti-salg.dk
Hvis du skal til kina har jeg nogen varer du meget gerne må tage med, og importere til os efterfølgende.
Smid lige en mail, vil af gode grunde ikke spytte ud hvad det er her på amino ;-)
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
05-04-2010 kl. 18:52
Svar
Jeg købte et J. Lindeberg bælte til mig selv for omkring 40 kr. Det er super god kvalitet, så hvis du køber et parti af sådan nogen skulle det nok kunne betale sig, eftersom de koster 600 kr i DK. Derudover købte jeg et par poloer (Ralph Lauren), som også er super god kvali !! Jeg gav 30 kr pr . polo og herhjemme koster de omkring 600 stykket. Det kunne der også være god ide i at købe.
Ellers ville jeg gå efter tørklæder og smykker (de karakteristiske armbånd med fjederlukning), de sælger VIRKELIG godt herhjemme og fylder INTET i en kuffert. Det vil jeg nok sige er det bedste, da du ikke kan vide hvilken kvalitet du får på de andre ting du køber, som fx tøj. Jeg var bare heldig med mine køb. Mine venners tøj var nemlig noget crap !
Husk nu at det er ulovligt hvis du ikke betaler told xD
God tur :-)
Svar
Tilmeldt 5. Apr 10
Partisalg
Skrevet
06-04-2010 kl. 03:17
Svar
Told er vist man noget man betaler, hvis man bliver opdaget i luften (sjov)
Har i andre gode forslag til,hvad det kunne være interessant at importere til Danmark for videre salg?
Svar
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Told er vist man noget man betaler, hvis man bliver opdaget i luften (sjov)
Har i andre gode forslag til,hvad det kunne være interessant at importere til Danmark for videre salg?
Du kunne importere nogen "Langelinie" produkter og sælge dem rigtigt dyrt til kinesiske turister.
Svar
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Tilmeldt 5. Apr 10
Partisalg
Skrevet
06-04-2010 kl. 12:01
Svar
Svar
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Thomas Lybek
Skrevet
06-04-2010 kl. 12:10
Svar
Du må gerne tage en is med til mig ;)
Svar
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Tilmeldt 5. Apr 10
Partisalg
Skrevet
06-04-2010 kl. 12:12
Svar
Hej Thomas Lybek ,
En is....må jeg være FRI!
Jeg tager en pakke med 12 styk is til dig.
Er der efterspørgelse efter læder jakker og hvad med sko ?
Svar