Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal til kina - hvad skal jeg købe?

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Partisalg

Har sendt en pm.

Bendtsen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:49

En hest og 2 muldyr

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:02

Mathias Bak:

Jeg købte et J. Lindeberg bælte til mig selv for omkring 40 kr. Det er super god kvalitet, så hvis du køber et parti af sådan nogen skulle det nok kunne betale sig, eftersom de koster 600 kr i DK. Derudover købte jeg et par poloer (Ralph Lauren), som også er super god kvali !! Jeg gav 30 kr pr. polo og herhjemme koster de omkring 600 stykket. Det kunne der også være god ide i at købe.

Det lyder som en billig regning, hvis han bliver taget for import af det... (LÆS IRONI)

Du er godt klar over, at du opfordre personen til noget ulovligt ik?

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 16:34

Hej Bendtsen ,

1000 tak  for virkelige gode råd Yes

Tilmeldt 5. Apr 10
Skrevet kl. 21:50

satans! - Har liget fået en Pm af en amino. Han vil have at jeg tager syge kyllinger med til hamIndifferent

Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:53

"Jeg skal til kina, hvad skal jeg købe?"

Hvad med at spørge dig selv, hvad DU ønsker at købe eller videresælge, hvorfor skal vi på Amino bestemme det?

Tilmeldt 5. Apr 10
Skrevet kl. 21:59

Hej GUTSHOT ,

I skal heller ikke bestemme det- I skal komme med forslag... Man bliver klogere vide hvad folk tænker!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04

Fashion-Seller:

Mathias Bak:

Jeg købte et J. Lindeberg bælte til mig selv for omkring 40 kr. Det er super god kvalitet, så hvis du køber et parti af sådan nogen skulle det nok kunne betale sig, eftersom de koster 600 kr i DK. Derudover købte jeg et par poloer (Ralph Lauren), som også er super god kvali !! Jeg gav 30 kr pr. polo og herhjemme koster de omkring 600 stykket. Det kunne der også være god ide i at købe.

Det lyder som en billig regning, hvis han bliver taget for import af det... (LÆS IRONI)

Du er godt klar over, at du opfordre personen til noget ulovligt ik?

Opforderer skam ingen til at gøre noget. Jeg siger blot hvad der kunne være gode penge i, samtidig med at jeg fortæller om egne erfaringer.

// Mathias Bak

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:12

Mathias Bak:

Opforderer skam ingen til at gøre noget. Jeg siger blot hvad der kunne være gode penge i, samtidig med at jeg fortæller om egne erfaringer.

Der er os gode penge i drugs og bankrøverier, men derfor behøves man vel ik nævne dem...

Iøvrigt er det ik ægte varer du har købt, da de 2 brands du nævner slet ik producere de omtalte varer i Kina... Så det er bare kopier...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:12

Måske en ung smuk pige..

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)