Jamen det drejer sig ikke om noget af betydning økonomisk - jeg kunne såmænd da bare brænde skidtet. Det er mere princippet i det... og nu har jeg jo nogle fridage hvor jeg så kan gå og ulme over dette - ha ha... Men altså - nu skulle jeg nok have en stand in da jeg ikke selv bryder mig om at gå på tv. Men historien er da hamrende god: Børnetøjsbranchen overdynges med homeparty's - og der skyes ingen midler for at komme ind i varmen hos forbrugerne.... Nå, men jeg ville nu aldrig turde det alligevel - men hvis jeg gjorde - så ville det give mig langt langt større værdi i form af seere som ville klikke sig ind og kigge. |
Kenneth:Eller direkte at miste kunder, da mange ikke kan lide at man snakker negativt om leverandører. Specielt ikke dem der har købt produktet og er glade for det. Eller at dine andre leverandører begynder at trække dine ordre i land. Da leverandører ikke kan lide at man udstiller dem. Og de ved sq udemærket at de kan leve uden en kunde.
Det er tit et stort spil med kun en taber, og det er som regel den lille i det fortagende.
Korrekt - og det er bedre de får et chok senere med egne varer end dårlig omtale, i øvrigt slet ikke sikkert det virker.
Helle kunne passende bruge sin ranking meget bedre end negativ omtale af en leverandør.