Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ugly Duck børnetøj konkurrerer på prisen - føj....

Side 4 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen det drejer sig ikke om noget af betydning økonomisk - jeg kunne såmænd da bare brænde skidtet. Det er mere princippet i det... og nu har jeg jo nogle fridage hvor jeg så kan gå og ulme over dette - ha ha...

Men altså - nu skulle jeg nok have en stand in da jeg ikke selv bryder mig om at gå på tv. Men historien er da hamrende god: Børnetøjsbranchen overdynges med homeparty's - og der skyes ingen midler for at komme ind i varmen hos forbrugerne....

Nå, men jeg ville nu aldrig turde det alligevel - men hvis jeg gjorde - så ville det give mig langt langt større værdi i form af seere som ville klikke sig ind og kigge.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:49

Kenneth:

Eller direkte at miste kunder, da mange ikke kan lide at man snakker negativt om leverandører. Specielt ikke dem der har købt produktet og er glade for det. Eller at dine andre leverandører begynder at trække dine ordre i land. Da leverandører ikke kan lide at man udstiller dem. Og de ved sq udemærket at de kan leve uden en kunde.

Det er tit et stort spil med kun en taber, og det er som regel den lille i det fortagende.

Korrekt - og det er bedre de får et chok senere med egne varer end dårlig omtale, i øvrigt slet ikke sikkert det virker.

Helle kunne passende bruge sin ranking meget bedre end negativ omtale af en leverandør.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:51

Helle - houseofkids.dk:
Men altså - nu skulle jeg nok have en stand in da jeg ikke selv bryder mig om at gå på tv. Men historien er da hamrende god: Børnetøjsbranchen overdynges med homeparty's - og der skyes ingen midler for at komme ind i varmen hos forbrugerne....

JA - men når du har projektet med at du har været nødt til at lave din egen kollektion, som du så samtidig får reklame for!

Og det andet kan så være almen betragtning, ikke sikkert pressen tager notits at lige specielt det brand.

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:57

Helle - houseofkids.dk:
Jamen det drejer sig ikke om noget af betydning økonomisk - jeg kunne såmænd da bare brænde skidtet. Det er mere princippet i det... og nu har jeg jo nogle fridage hvor jeg så kan gå og ulme over dette - ha ha...

Ellers find de kunder der tidligere har købt det og sig at du har et ekstraordinært tilbud på lige præcis det mærke. Dog uden at sige hvorfor.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:04

Hvis du vælger at sælge det via QXL eller DBA, så send en gavekode på 50 kr. med til hver køber:

Kære X

Tak for handlen!

Fremover vil vi ikke længere have Ugly Duck mærket i vores sortiment, men vi har tilgengæld udvidet med mange nye spændende mærker.

Indtast koden BB57F39 næste gang du kigger forbi, så giver vi dig 50 kr. til at handle for.

Bedste hilsner,

www.dinhjemmeside.dk

Gift

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 16:30

Helle - houseofkids.dk:

Faktisk har en kollega og jeg købt konkursen af et mærke der hedder Fablefant. Vi har alle designs og print samt rettigheder til navnet. Vores største forhindring lige nu er at vores tid er knap. Vi har alle tanker og ideer, men arbejdspresset er generelt for stort og hver gang vi går i gang, kommer der en flytning, nyt shopsystem, højsæson eller lign. i vejen - og derfor får vi ligesom ikke kørt det i gang. Det er ellers alletiders mulighed for at have det fedeste drengetøj helt for os selv :·) Skal vi outsourche design og produktion - så bliver avancen også mindre til os selv. Men altså - vi må i gang....

Jeg er helt sikker på at egenproduktion bliver en del af vores fremtid.

At have egenproduktion er vejen frem, så har du kontrol med alt. Det kræver dog at du gerne vil ligge inde med et lager. Vi har vores egenmærke som jeg har skrevet til dig i en pb.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06
Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:10

peterastrup:

Efter nærmere undersøgelse. Hvor er det så de reklamerer med denne rabat?. på www.uglyduck.dk kan jeg ikke finde nogle rabatter.

Ugly Duck har reduceret priserne med ca. 40% for at imødekomme markedets krav om designer tøj i høj kvalitet til rigtig gode priser.

Ugly Duck’s tøjkollektion til drenge og piger i alderen 0-12 år, kan nu købes ved private homestore salg, en ny innovativ distributionsform, hvor en af Ugly Ducks salgskonsulenter kommer ud  og præsenterer Ugly Duck konceptet -  en ny succesfuld måde at købe design og høj kvalitet til rigtig gode priser.

Som værtinde til vores homestore-arrangement, kan du invitere 10-15 af dine venner, veninder, naboer eller kollegaer hjem til en hyggelig præsentation af vores pige og drenge kollektioner. Det er både nemt og sjovt at være værtinde. Du og dine gæster vil i ro og mag kunne udvælge og sammensætte tøj og accessories, så det passer til netop Jeres børn.

Som værtinde får du 5% af arrangementets omsætning i rabat på dine egne køb. Arrangementet kan foregå i dagtimerne, om aftenen eller i weekenden – du bestemmer helt selv. Der er også mulighed for at afholde det i vores showroom i Lyngby.

For at kunne afholde et homestore arrangement kræves det, at der er internet forbindelse til rådighed for vores salgskonsulent. Alle køb ved arrangementet betales med dankort, som først trækkes fra kundens konto, når varerne er pakket og sendt.

Ugly Ducks tøjkollektion vil i fremtiden kun kunne forhandles gennem vores homestore koncept og i vores online web store på www.uglyduck.dk
Ugly Duck’s accessories vil stadig være at købe hos forhandlere i hele landet.

For mere information skriv til info@uglyduck.dk eller kontakt os på telf:  +45 72488389  +45 72488389

Vi glæder os meget til at komme ud og præsentere Ugly Ducks fantastiske koncept for Jer!

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:47

Nu er der vist ik grund til, at linke mere end højest nødvendigt til det firmas website/webshop... Så ranker de jo bare bedre på nogle ord!!!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:56

denne tråd er allerede på side 2 på google - så amino kan da noget må man sige...

Side 4 ud af 6 (59 indlæg)