Mener du at det er i orden at bruge krisen som argument for at vold-sælge sine produkter i dette forum, i stedet for at give seriøs vejledning?
Det synes jeg ik, at jeg på nogen måde har givet udtryk for... Og synes jeg noget er for meget, så siger jeg det direkte til folk i tråden. Så bliver man kaldt negativ osv, men sjovt nok har det altid senere en virkning...
Ellers er det vel bare at give 1 stjerne. Det er effektivt!
I så fald vil jeg da lige gøre opmærksom på, at både jeg og flere andre har fået adskillige kunder/opgaver ved at yde en seriøs gratis service. Det kan rent faktisk betale sig at videregive sin viden uden at svøbe det hele ind i alenlange salgstaler.
Okay big supprice (sorry kunne ik lade være
), men det er sådan set os det de fleste af os andre score noget på... Deler ud af viden, og så kommer folk enten nu eller i fremtiden, fordi de har læst et indlæg...
Og allerede med den kommentar, så er det tydeligt for enhver at problemet er i kategorien angående webshops og IT systemer. Dvs ik et generelt Amino problem, men et problem i få kategorier, som mere eller mindre altid har været der...
Jeg har da fuld forståelse for at krisen kradser, jeg kan sgu' også mærke den, men for mig at se ændre det ikke noget ved, hvilke salgs-metoder der virker. Jeg vil da heller ikke anbefale at spamme bare fordi den er krise, vel? Ok, dårligt eksempel, men revolversalg bliver altså ikke mere effektivt af, at der er krise på drengen.
Vi er enige, men når folk er desperate, så kommer der altså desperate handlinger... Sådan er den menneskelige hjerne opbygget, og det kan hverken du, jeg eller Amino ændre på... Men de indlæg udstråler os desperation, og det er for de fleste nemt at læse det mellem linierne...
Du kan sammenligne det med en rotte... Sky dyr, som helst undgår mennesker, men presser du den op i et hjørne, så bliver den utilregnelig, og kan angribe, hvis den føler sig alt for presset...
Samme indstinkt er indbygget i menneskets hjerne, og kommer til udtryk på en lidt anden måde i nutidens samfund...
Jeg under da gerne mine med-Aminoer bedre salgstal, men du får mig altså ikke til at synes at disse salgsfremstød forbedrer kommunikationen på Amino - tværtimod. Og druknermine forsøg på kort og koncis vejledning i det næste indlægs salgsgas, så spare jeg krudtet til en anden gang.
Jeg synes da heller ik om dem, men hvis de endelig er der, så får de enten 1 stjerne, en lidt provokerende bemærkning eller os læser jeg dem slet ik...
Hvorfor lave andre menneskers desperation til et problem i dit liv?