kornerupdesign var så heldige at have en Energi-stand på Iværkssætter messen i Køge idag.
Det har været en SUPER spændende dag, hvor vi har mødt mange nye potientielle kunder og interesserede kommende iværksættere.
Jeg er helt oppe og køre over dagen og var VIRKELIG ked af, at jeg ikke kunne deltage i Aminotastic. For på trods af, at jeg da mødte nogle af jer Aminoer, følte jeg slet ikke jeg var færdig med at møde og snakke med jer alle!!! Jeg ville ønske, at jeg havde mødt endnu flere af jer og haft tiden til det. For dælen hvor gik tiden bare hurtigt - messen kunne snildt have varet hele weekenden for min skyld.
Jeg var meget positivt overrasket over messen og synes det var alle pengene værd at have en Energi-stand. Hvad syntes I?
Jeg er helt høj ovenpå en super dag/aften. Var ikke så meget rundt på messen, da jeg først kom lige før Thorborgs foredrag. Så var man igang med adrenalinen... og fortsatte så nærmest på speed til og med det sindsyge slut-indlæg fra Mogens. Skal straks ind og Google "The Nose Job".
/Mia
www.casara.dk - vi har det meste til de fleste 0-8 årige