Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO: Fast plads - fast pris

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-folk!

Jeg har for lidt siden fået tilbudt SEO, hvor jeg kun betaler for den plads jeg ligger på første side af Google. Dvs. hver dag bliver der tjekket, hvilken plads jeg ligger på og derfra vurderer firmaet om jeg skal betale noget lignende 10,- for første søgeresultat, 7,- anden søgeresultat, 5,- tredje søgeresultat og 3,- for andre steder på første side (alle priser er pr. dag).

Hvad synes I om dette?

Tak!

Mvh.

Mathias Jensen.

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:21

Mon ikke det kun er på lav-konkurrence søgninger de "tilbyder" dette :-). Kom med et konkret eksempel på en søgning kontra priser pr. plads.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:23

Er ret imponeret over, hvis de sidder hver dag og tjekker din plads på forskellige søgeord, og derefter skriver ned, at du nu skylder dem 3 kroner ekstra.

Men okay, hvis du kan komme til tops for en tier om dagen på dine søgeord, så virker det som en okay deal. Du skal bare huske at høre om du så er bundet for livstid, eller hvad du evt. skriver under på.

Men kommer nok meget an på branchen.. Andre steder vil det ikke kunne betale sig.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:26

Jeg synes dete r en fin nok deal, medmindre det kun er på ord som er lette at få dig frem på, da det alligevel ikke vil dig så meget i sidste ende. jeg mener ord som der ikke er så meget konkurrence på, vil du selv sådan uden meget arbejde kunne få til tops.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 17:29

Det lyder som et meget underligt tilbud.

Hvis de vil lave den deal på f.eks. "computer," "mobiltelefon" eller "søgemaskineoptimering," og du har mulighed for at opsige den dag du ligger nr 1, så må jeg sige det er et fantastisk tilbud, som også ville være for godt til at være sandt.

Jeg synes ikke du skal tage tilbuddet seriøst.

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 17:37

Okay :)

Tak for svarene.

Jeg synes også selv at det virker overdreven billigt - især også når der ingen startomkostninger er. 

Men kunne godt forestille mig, at man binder sig for lang tid med sådan et tilbud.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:24

For at kunne vurdere et tilbud ordentligt er det vigtigt, at du finder ud af hvad det er leverandøren helt nøjagtigt tilbyder at lave - i dit tilfælde, hvordan de har tænkt sig at optimere dit website for at opnå resultaterne.

Du skal også have helt styr på opsigelsesvarsler osv.

Aftaler om afregning pr. rankings har eksisteret - i mange varianter, i mange år. Men den praktisk erfaring med den form for aftaler er, at de alt for ofte ender med uenigheder mellem kunde og leverandør. Og det gavner ingen. Derfor ser du heller ikke mange seriøse SEO firmaer der tilbyder den form for afregning. Der tilbudes nogle steder andre former for performancebaseret afregning - rankings er bare den dårligste form.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 19:07

Mikkel's svar fik mig til at tænke på om det direkte kan være farligt at tage i mod sådant et tilbud. Desto højere de kan få dig op desto mere tjener de, men hvad nu hvis de bruger nogle lidt tvivlsomme teknikker som på sigt får Google til at blackliste dine sider?

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 19:33

Det er nemlig lige det, jeg også har tænkt på. Det kunne godt virke som om de vil skide min hjemmeside et stykke, bare de kan få mig op på højeste ranking og så lang tid som muligt og på den måde tjene nemme dadler..

P.S. deMib, jeg er en stor fan! :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:56

Tænk engang vis en ven linker til dig og du ligger på første pladsen af den grund de skal ingenting lave for ved lidt tilfældighed ,har en ven linket til dig , med du skal betale for noget din ven gør gratis eller måske du får et godt gratis links af en eller anden , der giver dig første pladsen.

Jeg synes du skal sige nej til tilbudt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)