Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undgå sure kunder

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael R. Gertz:

Tricker er vel bare at få samme telefon nummer som sit CVR nummer ;) selv om det nok ikke altid er lige nemt.

Det gælder vel bare om at oprette firmaer i det uendelige indtil man får tildelt et CVR-nummer der matcher ens rigtige firmas telefonnummer. Det kommer nok til at tage noget tid, men tilgengæld kommer man ikke til at få sure kunder der ringer forgæves til ens CVR-nummer.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:15

har været hele møllen igennem

cvr kræver at ens CVR nummer fremgår tydeligt der er ingen krav om at det er på forsiden. dertil vil jeg så sige at man fremviser sit CVR nummer viser overfor kunderne at man handler med ordentlige firmaer så jeg har altis haft mit CVR nummer på forsiden samt på alle de andre sider på min hjemmeside

jeg mener jo det er forbrugeren der vil tjekke en også har en mulighed for det
og mig må de gerne tjekke de finder nok ikke mere reel mand ... borset fra alle de andre der heller ikke har noget at skjule, men mener dertil også at alt for mange gemmer sig

kom nu ud vis i er der på alle tænklige måder, jeres hjemmeside er jo den der fortæller hvem i er ... så vil i tjene penge så vær åben om hvem i er ... hav gerne et telefonnummer så folk kan få fat i jer

har du andre spørgsmål så send en pm ... der er jo ikke meget tid til det her forum når man er nystartet, selv om jeg håber at jeg på sigt er den der sidder og giver råd til alle de andre nye

Lars

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:37

Lars:

har været hele møllen igennem