Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undgå sure kunder

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael R. Gertz:

Tricker er vel bare at få samme telefon nummer som sit CVR nummer ;) selv om det nok ikke altid er lige nemt.

Det gælder vel bare om at oprette firmaer i det uendelige indtil man får tildelt et CVR-nummer der matcher ens rigtige firmas telefonnummer. Det kommer nok til at tage noget tid, men tilgengæld kommer man ikke til at få sure kunder der ringer forgæves til ens CVR-nummer.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:15

har været hele møllen igennem

cvr kræver at ens CVR nummer fremgår tydeligt der er ingen krav om at det er på forsiden. dertil vil jeg så sige at man fremviser sit CVR nummer viser overfor kunderne at man handler med ordentlige firmaer så jeg har altis haft mit CVR nummer på forsiden samt på alle de andre sider på min hjemmeside

jeg mener jo det er forbrugeren der vil tjekke en også har en mulighed for det
og mig må de gerne tjekke de finder nok ikke mere reel mand ... borset fra alle de andre der heller ikke har noget at skjule, men mener dertil også at alt for mange gemmer sig

kom nu ud vis i er der på alle tænklige måder, jeres hjemmeside er jo den der fortæller hvem i er ... så vil i tjene penge så vær åben om hvem i er ... hav gerne et telefonnummer så folk kan få fat i jer

har du andre spørgsmål så send en pm ... der er jo ikke meget tid til det her forum når man er nystartet, selv om jeg håber at jeg på sigt er den der sidder og giver råd til alle de andre nye

Lars

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:37

Lars:

har været hele møllen igennem

cvr kræver at ens CVR nummer fremgår tydeligt der er ingen krav om at det er på forsiden. dertil vil jeg så sige at man fremviser sit CVR nummer viser overfor kunderne at man handler med ordentlige firmaer så jeg har altis haft mit CVR nummer på forsiden samt på alle de andre sider på min hjemmeside

Jeg har ikke et firma, men bare fordi at man har et CVR-nummer betyder det ikke at man er et seriøst foretagene. Et CVR-nummer er ikke et kvalitetsstempel.

Lars:

jeg mener jo det er forbrugeren der vil tjekke en også har en mulighed for det
og mig må de gerne tjekke de finder nok ikke mere reel mand ... borset fra alle de andre der heller ikke har noget at skjule, men mener dertil også at alt for mange gemmer sig

Man er ikke automatisk uærlig fordi man ikke har et CVR-nummer. Mange små fritidsiværksætter har ikke et CVR-nummer fordi at det ikke er et krav før man omsætter for over 50.000 kroner. Jeg tjekker som kunde ikke folks CVR-nummer når jeg handler, jeg går bare udfra at folk er ligeså ærlige som jeg selv er.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:42

jeg siger ikke et CVR gør en ærlig ... men ved at vise hvem man er gir det mange muligheder for forbrugeren for at tjekke en 

jeg kan lige som dig kun tage udgangspunkt i mig selv og hvad jeg står inden for

gid alle gjore det --- for der findes alt for mange brodne kar derude

Lars

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 07:05

Hej Søren:

""Hvorfor linker du til til Dandomains midlertidige url når der er det samme på sliknet.dk ? Nu får du meget vel Duplicate content problemer, og siden har et par fejl (Har kun kigget i Google Chrome) Her er en af dem (den sorte firkant midt i det hele)""

Tak for tippet , skulle være rettet nu. ( begge dele ). Så lærte jeg også noget nyt Yes

Sorry off topic.

Mvh

Jesper

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)