Det gælder vel bare om at oprette firmaer i det uendelige indtil man får tildelt et CVR-nummer der matcher ens rigtige firmas telefonnummer. Det kommer nok til at tage noget tid, men tilgengæld kommer man ikke til at få sure kunder der ringer forgæves til ens CVR-nummer. |
har været hele møllen igennem
cvr kræver at ens CVR nummer fremgår tydeligt der er ingen krav om at det er på forsiden. dertil vil jeg så sige at man fremviser sit CVR nummer viser overfor kunderne at man handler med ordentlige firmaer så jeg har altis haft mit CVR nummer på forsiden samt på alle de andre sider på min hjemmeside
jeg mener jo det er forbrugeren der vil tjekke en også har en mulighed for det
og mig må de gerne tjekke de finder nok ikke mere reel mand ... borset fra alle de andre der heller ikke har noget at skjule, men mener dertil også at alt for mange gemmer sig
kom nu ud vis i er der på alle tænklige måder, jeres hjemmeside er jo den der fortæller hvem i er ... så vil i tjene penge så vær åben om hvem i er ... hav gerne et telefonnummer så folk kan få fat i jer
har du andre spørgsmål så send en pm ... der er jo ikke meget tid til det her forum når man er nystartet, selv om jeg håber at jeg på sigt er den der sidder og giver råd til alle de andre nye
Lars