Hejsa For et par uger siden begyndte vi at få flere og flere e-mails fra kunder som påstod at de ikke kunne ringe os op, at de altid fik fat i vores tilefonsvarer eller at vi sørme var dårlige til at tage telefonen inden for vores åbningstid. Vi fattede intet - vi er normalt gode til at svare telefonen og hjælpe kunderne på denne gammeldags analoge måde. Vi tog fat i supporten hos vores udbyder at IP telefoni, men de kunne ikke se nogen problemer. Det værste var at mange af kunderne som skrev til os var ret sure og mopsede - det mister man jo en del på. Og hvor mange kunder havde så bare opgivet at ringe til os og aldrig vendt tilbage? I går fandt vi ud af problemet... Vi har fået nyt design på vores webshop www.MyPets.dk for nyligt, og i den forbindelse har vi i footeren angivet vores firmanavn, adresse, telefonnummer og CVR nummer. Problemet var, at CVR nummeret var formateret som et telefonnummer, altså 88 88 88 88 og en masse kunder har åbenbart forsøgt at ringe til vores CVR nummer.... Jeg tror at det er en naturlig handling efterhånden, at kunderne går ned til bunden af siden for at se telefonnummeret og så ringer de bare til det nummer som står tydeligst. Nu har vi forsøgt at gøre telefonnummeret lidt tydeligeligere på siden så vi kan undgå flere utilfredse kunder på den konto. Mvh Søren Ps. Der er en lille gave på vej til den kunde som gjorde os opmærksom på at hun havde prøvet et par gange på CVR nummeret før hun opdagede fejlen.
|
Ja - det var da godt at kunden hurtigt meldte tilbage til jer.
Jeg har iøvrigt også prøvet det en del gange på diverse sider.
På min egen http://1462243.shop12.dandomain.dk/shop/frontpage.html
har designeren fået det til at fremgå meget tydeligt synes jeg, og det gør det så også på jeres side nu
Mvh
Jesper