Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undgå sure kunder

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

For et par uger siden begyndte vi at få flere og flere e-mails fra kunder som påstod at de ikke kunne ringe os op, at de altid fik fat i vores tilefonsvarer eller at vi sørme var dårlige til at tage telefonen inden for vores åbningstid.

Vi fattede intet - vi er normalt gode til at svare telefonen og hjælpe kunderne på denne gammeldags analoge måde. Vi tog fat i supporten hos vores udbyder at IP telefoni, men de kunne ikke se nogen problemer.

Det værste var at mange af kunderne som skrev til os var ret sure og mopsede - det mister man jo en del på. Og hvor mange kunder havde så bare opgivet at ringe til os og aldrig vendt tilbage?

I går fandt vi ud af problemet... Vi har fået nyt design på vores webshop www.MyPets.dk for nyligt, og i den forbindelse har vi i footeren angivet vores firmanavn, adresse, telefonnummer og CVR nummer. Problemet var, at CVR nummeret var formateret som et telefonnummer, altså 88 88 88 88 og en masse kunder har åbenbart forsøgt at ringe til vores CVR nummer....

Jeg tror at det er en naturlig handling efterhånden, at kunderne går ned til bunden af siden for at se telefonnummeret og så ringer de bare til det nummer som står tydeligst. Nu har vi forsøgt at gøre telefonnummeret lidt tydeligeligere på siden så vi kan undgå flere utilfredse kunder på den konto.

Mvh Søren

Ps. Der er en lille gave på vej til den kunde som gjorde os opmærksom på at hun havde prøvet et par gange på CVR nummeret før hun opdagede fejlen.

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:36

Ja - det var da godt at kunden hurtigt meldte tilbage til jer.

Jeg har iøvrigt også prøvet det en del gange på diverse sider.

På min egen http://1462243.shop12.dandomain.dk/shop/frontpage.html

har designeren fået det til at fremgå meget tydeligt synes jeg, og det gør det så også på jeres side nu Smile

Mvh

Jesper

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 09:02

Søren Larsen:

For et par uger siden begyndte vi... 

Super godt råd som jeg også har bemærket at flere faktisk ikke tænker over, men jeg vil nu mene at i stadigvæk godt kunne optimere det lidt. Evt bytte om så kontakt info står før adresse og cvr. Lækkert logo by the way Wink

Jesper Laugesen :

Hvorfor linker du til til Dandomains midlertidige url når der er det samme på sliknet.dk ? Nu får du meget vel Duplicate content problemer, og siden har et par fejl (Har kun kigget i Google Chrome) Her er en af dem (den sorte firkant midt i det hele)

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 09:11

Enig med Jesper Yes

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 09:33

Godt det blev opdaget må man sige :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 09:40

Hej Søren

Det var da godt I fandt ud af dette.

Jeg tror dog nok at jeg ville bytte rundt på rækkefølgen i jeres footer, således at oplysningerne kommer i denne rækkefølge; navn, adresse, telefon, mail og CVR.

Tror at det er den mest almindelige rækkefølge, og derved det som de fleste kigger efter.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 16:43

Per Thomsen:

Jeg tror dog nok at jeg ville bytte rundt på rækkefølgen i jeres footer, således at oplysningerne kommer i denne rækkefølge; navn, adresse, telefon, mail og CVR.

Tror at det er den mest almindelige rækkefølge, og derved det som de fleste kigger efter.

Det var netop på den måde du nævner vi havde det før. Og kunderne kiggede bare på det sidste nummer, som så var CVR nummeret. Nu har jeg sat telefonnummeret til sidst og formateret CVR som xxxxxxxx, men jeg har overvejet at fjerne det helt fra forsiden, men det er vist noget med at PBS kræver at det er synligt på forsiden.

Mvh Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:34

Søren Larsen:

Det var netop på den måde du nævner vi havde det før. Og kunderne kiggede bare på det sidste nummer, som så var CVR nummeret. Nu har jeg sat telefonnummeret til sidst og formateret CVR som xxxxxxxx, men jeg har overvejet at fjerne det helt fra forsiden, men det er vist noget med at PBS kræver at det er synligt på forsiden.

Mvh Søren

Man kunne prøve at lege lidt med skrifttypen. Fx at telefonnummeret var en anelse større end CVR-nummeret, og evt lave CVR-nummeret i kursiv ( hvis man må det for PBS )

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 18:56

Tricker er vel bare at få samme telefon nummer som sit CVR nummer ;) selv om det nok ikke altid er lige nemt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:03

jeg ville gøre det sådan her

telefon nummer øverste kontakt os skriv det større bogstaver  kun på en linje , er meget vigtigt nogle elsker den direkte personlige kontakt

nedenunder vej adr. cvr nummer og e-mail

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)