Imponerende at give en stjerne, fordi man stiller et spørgsmål på et område, hvor man ik lige er stærk... Endnu mere imponerende er, at den kloge "mand" så ik forklare tingene, men blot skriver et ubrugeligt børne-indlæg... Første gang jeg får et stjerne for at spørge om noget, men sådan kan man jo os lære andre brugere at kende... I fremtiden ved jeg i hverfald, hvis tråde jeg kraftigt vil overveje at svare i... Og det her er ik noget surt opstød, synes bare det er absurt, at nogle brugere suger viden fra os andre, og så straffer os, når vi stiller et basalt spørgsmål retur, og så følger det op med sådan nogle ubrugeligt kommentarer selv... |
preben mortenwold:nu er det sådan at en shot flaske jo allerede er opfundet, så medmindre den har en ny virkemåde så bliver den næppe på opfinderhøjde,
Hvordan kan du give en stjerne til en der spørger (undertegnede) og en der besvare spørgsmålet, og så konmme med så intet sigende en besvarelse?
Den hverken hjælper den ene eller andet, blot bekræfter at nogle ik læser indlæggende før de går i krig med dem... Trist men sandt!