Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super ide! Hvad så?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det gode svar..

Synes bare det er utroligt svært at finde dem, men jeg må jo bare blive ved:)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 18:34

louiseb04:

Tak for det gode svar..

Synes bare det er utroligt svært at finde dem, men jeg må jo bare blive ved:)

Finde hvem?  Vi har alt ingen mulighed for at hjælpe dig når vi ved noget om hvad det er for firmaer du søger!

Er det virker der producere shots  eller emballage producenter i givet fald hvad for noget emballage glas, metal, plast ?

Mvh

Ravn

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 21:19

Kære Louise,

Super ide med shot flasken.

Du kan ikke etablere en virksomhed uden at beskytte din ide. Ellers kan andre 'jo' bare stjæle den - og du kan yderst vanskeligt juridisk stoppe det.

Ja man kan beskytte din teknik: din shot flaske!

Dette kan være i form af et patent, som enten kan angå selve 'shot flasken' eller de hælde-trin selve shot flasken kan udføre. Alternativt kan du søge om en såkaldt brugsmodelbeskyttelse i Danmark. Begge beskyttelseformer kan anvendes til at stoppe et tyveri af din ide !!!

I praksis vil jeg anbefale, at du beskytter både shot flasken og det den kan gøre.

Dine konkurrenter kan sagtens løbe i problemer,selv om de bruger en anden teknik, end
den du vælger at patentbeskytte. Dette kan afgøres ved det vi patentkyndige
kalder en krænkelsesanalyse, hvor 'krænker shotflasken' sammenlignes med dit patent.

Jeg foreslår, at du kontakter mig, så vi kan mødes om shot flasken for at finde en optimal beskyttelse af din forretnings-ide.

Med venlig hilsen
Mogens Ludvigsen, LudvigsenPatent

www.ludvigsenpatent.dk

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 13:57

Hej nørder og andre skribenter.

og så lige en drilleting:

Opfinderhøjde er altså opfinderens højde Angry

I patentverdenen hedder det altså OPFINDELSESHØJDE, hvis opfindelsen adskiller sig  v æ s e n t l i g  fra kendt teknik. Smile

I patentverdenen - for brugsmodeller - hedder det endvidere frembringelseshøjde, hvis frembringelsen adskiller sig  t y d e l i g t  fra kendt teknik. Smile

Ellers mob mig på

www.ludvigsenpatent.dk

Med venlig patentnørdelig hilsen

Mogens Ludvigsen

Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:37

i første omgang skal du have fat i en der kan tegne dit produkt - det er ikke altid nødvendigt at tage patent på dit produkt:

du burde selv sælge produktet

1. hvis du opererer med først til mølle princippet - så handler det om at komme først og sælge flest til den laveste pris - så må du derefter leve med at der måske er andre der kopierer dit produkt.

2. at være først kan også have sin berettigelse i et søgsmål - hvis andre stjæler din idé - det får man ikke forklaret hos patent bureauet som jo lever at sælge patenter :)

har du brug for hjælp så kan jeg kontaktes til fremstillings processen og kontakt til fabrik.

hilsen claudio

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)