Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webside Til Coach

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg skal lave en hjemmeside til mine Coaching-udbydelser.

Er kun liige begyndt på den, og vil høre om nogle har gode råd og idéer inden jeg bare går i gang med at lave en masse rod... =)

Min niche er primært unge 15-22 år.  Mål, motivation og lidt dating.

Begyndelsen kan ses her: http://santinolife.wordpress.com/

Tak på forhånd venner

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 20:35

Hej Santino,

Jeg tror, at du med fordel kan være mere specifik på din hjemmeside. Du skriver "ALLE har brug for en coach. Forretningsfolk, topledere, elitesportsudøvere, dem med drømme, dem med mål, simpelthen alle dem der vil have noget ud af livet!

Hvis du allerede ved, absolut VED hvad du vil med dit liv, springer op hver morgen, og arbejder hårdt mod dit mål, så er dette ikke for dig."

Jeg vil anbefale dig, at du skriver til din målgruppe og fortæller dem, hvad de kan forvente af et coachingforløb hos dig, hvad er deres udbytte. Skriv også gerne om, hvad der gør dig i stand til at coache dem.
Nu er det efterhånden længe siden jeg har været 15-22 år, så derfor må jeg lige spørge: Går de til en coach?
Er http://santinolife.wordpress.com/ en midlertidig side eller er det SIDEN, som du vil sælge dig selv på? Efter min mening skal du have et selvstændigt domæne i stedet for et subdomæne til wordpress.com
Du skriver en hel masse om, at dine ydelser er gratis. På et tidspunkt skal du vel også have noget omsætning? Hvor er dine priser
mvh
Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:54

Jeg synes da godt du kunne ligge det på eget domæne forskelle på denne løsning og ligge på en gratis løsning er uendelige i søgemaskine

Jeg Forstod ikke ligge titlen og slet ikke vis jeg kom fra søgemaskine , jeg mener denne her <title>Om Santino & Santino Life</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 01:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Santino

15-22 år er ikke en niche, men en aldersgruppe.
Ud over alle de input du får af Bjørn ville jeg umiddelbart kommentere at du som 95 af alle coaches i DK forsøger at sælge hammeren i stedet for at banke sømmet i.

Hvis du vil arbejde med mål, motivation og lidt dating, så brug evt. dating som udgangpunktet for din coaching.
hvad er problemstillingerne omkring dating, når man er 15-22 og dreng/mand.

Hvad vil de omvendt søge at få løst ved at komme til dig?

Mit gæt er at der er en til forskel på enderne af den aldersgruppe, så det kunne være en god ide at indskrænke eller dele op. 

Overvej evt. om ikke det vil være smartere at linke til en fanside på facebook eller en gruppe end til en profil man ikke kan se uden at blive venner med dig.

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 07:05

Fik lige lyst til at svar på spørgsmålet om 15-22 årige går til coach. Ja det gør de.

Jeg coacher bla. denne gruppe vedr. eksamensangst/præstationsangst, karrierecoaching i forhold til valg af uddannelse og søgning af praktikplads og jobs mv. De helt unge får det betalt af forældrene eller uddannelsesinstitutionen ellers betaler de selv. Hvis de er ledig kan det ofte være jobcentret der betaler.

Jeg er certificeret i DiSC personprofiler. De udbyder også en personprofil konkret udviklet til og målrettet mod unge. Den bruges både på uddannelsesinstitutioner og til unge med særlige problemer, kriminelle mv.

Jeg har også nogle år været hyret af Odense kommmune til at hjælpe en somalisk ungdomsklub igang (Vollsmose), der havde fået bevilget flere hundrede tusind fra integrationsministeriet.

Så ja der er kommercielle muligheder i denne målgruppe. Jeg har ikke selv dem som specifik niche, da jeg primært arbejder med business coaching af ledere, medarebjderteams og iværksættere.

Held og lykke www.elsebethfogh.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)