Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ka'' næsten ikke få luft!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke og det er altid rart med glæde! Lad os få noget mere af det! :)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:47
Øv, et lille suk må desværre følge. Mine bøger kommer først på MANDAG! Nu havde jeg lige glædet mig. Men SÅ er der jo et par dage mere at glæde sig i!

God weekend!

Anja

P.S. Mette, jeg skal udgive bøger i den spirituelle afdeling, men jeg tænker om Fokus forlag mon ikke er stedet for dig?

Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:51
 Hej igen, Anja.

1000 tak for dit tip. . Det kunne sagtens være et godt bud på et forlag, kan jeg se.

Men det er nu spændende med dit forlag, anyway.Jeg er selv meget optaget af at samarbejde med "De himmelske Kontorer", og tror, at det er der, jeg ender med at finde mit ståsted - også arbejdsmæssigt. Foreløbig ta´r jeg afsæt i den verden, hvor jeg har de gode historier at fortælle - nemlig den pædagogiske branche. Det er vigtigt for mig at have min troværdighed over for mig selv, og det der gi´r mig mening i behold, når det drejer sig om mit firma. Det lyder vist som en værre gang pludder-pladder, men handler om, at det spirituelle i stigende grad er det, der gi´r mening til min tilværelse, men det skal også have en meningsfuld betydning, når jeg er ude at "optræde". Det er vist egentlig en temmelig lang snak, der ligger i det her....

Ha´ det rigtig godt.

De bedste hilsner

Mette

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:41
Det er simpelthen skønt med sådan nogle historier der kan være med til lige at motivere en :D hehe..

Personligt sidder jeg i lort til halsen, da jeg lige har haft to dårlige betalere.. En der ikke betaler overhovedet, og en der bare skulle have betalt den første, men stadig ikke har overført noget som helst :/ .. Sååh..

Men vildt meget tillykke med dit forlag !! :D .. Det bliver da spændende når de så kommer imorgen bøgerne ;)..

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)