Prissætning af reklamer på hjemmeside
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Bent Pedersen
Skrevet
17-03-2010 kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Alle Sammen
Jeg overvejer at sælge reklamer på min hjemmeside www.c5guide.dk , hvilket jeg har skrevet lidt mere om her http://www.amino.dk/forums/t/84020.aspx .
Men jeg har et andet spørgsmål, hvis man vil sælge reklameplads på sin hjemmeside, hvordan gør man så med prissætning af denne?
Med Venlig Hilsen Bent Pedersen
Svar
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Lars
Skrevet
17-03-2010 kl. 13:24
Svar
Svar
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Lars
Skrevet
17-03-2010 kl. 13:25
Svar
For hvis det ikke ligefrem er 200 000 om ugen, så ville kampagnerne fra affiliate netværkene måske være noget?
Svar
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Hej Bent.
Der er 2 måder du kan vælge at sælge din annoncepladser på, enten betaling pr .visning af reklamen, eller pr. klik på reklamen.
Det bedste for dig, ville nok være pr. visning, i og med at som regelt er det der giver bedst.
Håber det var svar nok, ellers må du lige sende en pm :)
Svar
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Bent Pedersen
Skrevet
17-03-2010 kl. 13:27
Svar
Hej Lars
Det løber ikke lige op i 200.000 om ugen, siden har ikke været i gang mere end et par måneder. Jeg har cirka 10 til 20 unikke besøgende om dagen lige pt. men det stiger stille og roligt.
Hvad for nogle kampagner tænker du på?
Svar
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Lars
Skrevet
17-03-2010 kl. 13:29
Svar
Du kan fx tilmelde dit medie til Euroads.dk, hvor du kan trække bannere med mere ud, som du kan lægge op på din side.
Svar
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Bent Pedersen
Skrevet
17-03-2010 kl. 13:33
Svar
Hej Emil
Tak for dit svar :) kan man ikke også sælge dem pr. måned, kvartal og år? eller er det en dum idé?
Hvad ville man typisk tage for et klik eller en visning?
Svar
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Bent Pedersen
Skrevet
17-03-2010 kl. 13:33
Svar
Altså lidt ligesom AdSense bare fra et andet sted?
Svar
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Lars
Skrevet
17-03-2010 kl. 13:39
Svar
ja det kan man måske godt sige. Det er jo en god mulighed for at tjene penge, hvis man har trafikken og du kan finde en hel del om affiliate marketing her på amino .
Svar