Hej Alle Sammen Jeg har en online portal om Microsoft C5, som hedder www.c5guide.dk hvor jeg laver en masse gratis guides, videoer og artikler om Microsoft C5. Jeg har desuden mit firma www.globacon.dk hvor jeg sælger moduler og ydelser inden for Microsoft C5. Lige pt. har jeg AdSense på C5Guide.dk, men vakler lidt mellem 3 valg. 1. Beholde AdSene og tjene de par skillinger der nu er i det De fleste besøgende er vant til at der er AdSense på siden, men bliver det for meget hvis jeg reklamere for mit eget firma (GlobaCon)? vil det så virke skræmmende på de besøgende at alle reklamer er for det samme firma, eller vil det være en smart måde at få solgt mine egne produkter noget mere. Det med at sælge reklame plads på siden ser jeg også som værende smart, da det kan give en del indtjening på siden, men jeg synes det virker lidt modstridende mod mit eget firma. Hvad synes i? Med Venlig Hilsen |
Hej Bent.
Flot side
Jeg vil umiddelbart anbefale dig 3'eren, men så når der er ledige pladser, så reklamerer for dit eget firma. Det ser mere naturligt ud, og virker ikke som om at folk så får det proppet ned i halsen. Desuden ville jeg så droppe Adsense, da der bør være en del flere penge i 3'eren.
Held og lykke, meld endelig tilbage hvad du vælger, og om det går godt :)
Mvh.
Casper.