Hej Milla-Petit,
Tak for tilbagemeldingen - jeg blev lige et øjeblik bange for, om jeg kom til at såre dine følelser. Det var i hvert fald kun ment som konstruktiv kritik.
Din situation er super klassisk i forhold til hvad mindre web-shops oplever. Jeg har for nylig været i kontakt med et design-hus, som bla. har lavet shops for Munte&Simonsen samt andre prominente danske modehuse. De stod i nøjagtig samme situation: Intet fokus på ordentlige produktfotos fra producenternes side. De producenter burde have et los i r....
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at snakke med dig omkring din oplevelse af producenterne. Jeg sender lige en PB i aften, når den lille er lagt til ro.
Mvh.
Carsten
Hej Carsten!
Nej, slet ikke...konstruktiv kritik er guld værd! 
Jeg er skam både glad og beæret over, at du synes, at mine produktbilleder er gode
og, som sagt, helt enig med dig i, at jeg har en god del at lære endnu!
Desværre har du også ret i, at nogle producenters fokus slet ikke er på, at deres vare skal sælges via et foto. Jeg har bl.a. diskuteret dette med en af mine leverandører, som f.eks. slet ikke var opmærksom på, at når man skal sælge en taske, så er det absolut ikke nok at fotografere tasken forfra...punktum!
En taske skal præsenteres forfra, bagfra, fra siden, fra bunden, indvendigt + gerne detaljer OG i alle tilgængelige farver...
Ligeledes med Mayas tøj...gerne flere produktbilleder af hvert style...forfra, bagfra, detaljer, tilgængelige farver m.v.. Samme baggrund på produktbillederne for ikke at forstyrre kundens synsindtryk og opmærksomhed fra selve produktet = dit salg.
Jeg er forøvrigt helt vild med bukserne med tøjklemmerne i din signatur, Carsten...og du skal være meget Velkommen på PM også