Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktbilleder - hvad skal det koste?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste leverandører leverer efterhånden brugbare fotos. Nogle mod betaling. Jeg tror jeg må prøve at presse de sidste leverandører eller gøre som ovenstående - at købe et godt kamera og lære det selv Big Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:58

Maya - www.lauraamalie.dk :

De fleste leverandører leverer efterhånden brugbare fotos. Nogle mod betaling. Jeg tror jeg må prøve at presse de sidste leverandører eller gøre som ovenstående - at købe et godt kamera og lære det selv Big Smile

Jubbiiii en der vil lære sig selv noget nyt, det er så fedt, det er det livet handler om.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Maya,

Som nyt medlem i Amino-familien, har jeg netop modtaget Martin Thorborgs bog ’E-pusher’. Hvis du ikke allerede har den bør du overveje at anskaffe den.

Den besvarer alle dine spørgsmål, og hovedbudskabet i den er: Gør det du er bedst til. Lad være med at spilde din tid på projekter som du kun kan lave halvt og som i øvrigt ikke bliver godt nok.

Du sælger jo mange af de fede mærker (far til en pige på 3 år) i din shop, men når dine kunder (familien som vægter kvalitet og mærker højt) ser din side er der en meget stor risiko for, at de klikker væk fra den igen, når de ser den tvivlsomme præsentation af det lækre tøj.

Lækre produkter skal præsenteres lækkert. Tingene skal passe sammen. Det andet kommer til at virke utroværdigt og useriøst og kunderne forsvinder igen.

Jeg er selv fotograf og laver 30 produktbilleder til ca. 8.000-9.000 kr. Det er måske mange penge, men det er absolut ikke dyrt.