Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er en Amino pluser et bedre menneske end mig

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Før jeg i vrede opsagde mit Politiken abonnement, havde jeg som Politiken abonnent et Plus-kort. Dette plus kort gav mig rabatter i et stort antal restauranter, hoteller osv.

Der er selvklart ingen der mener at Politikens Plus-abonnenter er "bedre" mennesker end andre - at opstille en sådan præmis er intet andet end demagogisk nonsens.

At tilbyde ens bedste kunder gode fordele er bare god forretning for alle. For os. For jer. Og for vores partnere. Så nej der ligger ingen filosofiske overvejelser bag Amino Plus - det er ikke et über-mensch program, men et forretnings-program, hvis mål er at skabe værdi for medlemmerne så vel som for os.

Og det bliver faktisk endnu bedre: Amino Plus er nemlig ikke kun godt for medlemmerne, men også for ikke-Plusser som dig. Ja ok, du må leve uden uebgrænset antal alerts i din Amino Alert, og alle de andre fordele som du kan læse om på Amino Plus - masser af fordele, men de merindtægter som Amino Plus giver bliver brugt til fx. Amino Freelancer, Tryk, den nye Virksomhedsbørs (godt arbejde Jimmy!), osv. Så Amino Plus skaber faktisk værdi for alle Aminoer.

Så vi kan faktisk både blæse og have mel i munden samtidig her på Amino.

God morgen til jer alle Big Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:17

jeg er for fattig, så ingen ++++ her...

hmm øv øv

mikkel

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Christensen:
Kenneth:
Det er fordi at dem med, plus medlemskab har flere penge. Embarrassed

/Kenneth

Før eller efter man har betalt for plus? Wink

Helt enig, Anders!

Jeg har tjent betalingen for mit Amino Plus medlemsskab hjem adskillige gange gennem medlemsskabet og de mange ekstra tiltag, som følger med det.

Jeg er ikke Amino Plus medlem for at støtte Amino.
Jeg forsøger at støtte Amino ved at bidrage mest muligt i debatterne.
Nej, betalingen for mit Amino Plus medlemsskab er såmænd støtte til min egen forretning.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 09:21

Hej Nielco

hvad har + bidraget din virksomhed med ?

jeg sælger sten så kan ikke se hvor jeg kan vinde noget

mikkel

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:40

Hej Mikkel,

Prøv at tage et kig på nedenstående links.

Amino Boost
Amino Boost har givet mig mulighed for at promovere min virksomhed massivt over for Amino medlemmer. ved at få vist en tekstreklame for mit firma i rotation i alle udgående mails fra Amino debat.

Amino Alert Direct
Jeg har med Amino Alert Direct mulighed for at få et praj, hvis et emne, som er relevant for min virksomhed eller som interesserer mig. Det gør at jeg har mulighed for at byde ind i emner, som interesserer mig, og ike mindst som giver min virksomhed mere værdi.

Amino Freelancer
Jeg har adgang til flere søgeord og dermed bedre synlighed end ikke-Plus'ere.
Jeg og mit firma er eksponeret i flere kategorier end ikke-Plus'ere.

Sponsorlinks værdikode
Da jeg tilmeldte mig Amino Plus, fik jeg en rabatkupon til en gratis periode med reklame direkte her på Amino.

Bedre debat- og blogoplevelse
Jeg har nok udnyttet næsten alle mine muligheder i forbindelse med min debat signatur.
Den kan jo indeholde op til 650 tegn (i HTML-koden), modsat 200 tegn for ikke-Plus medlemmer.
Mit signatur-banner og flere links i signatur feltet er en anden gevinst for mig og min virksomhed.

Alt i alt en væsentlig merværdi for mig og min virksomhed.

Læg i øvrigt mærke til, at ingen af de nævnte fordele for min virksomhed og mig har noget som helst at gøre med, hvilken branche min virksomhed er placeret i, eller hvilke produkter eller ydelser vi sælger. Skype-Smile

De bedste hilsner
John Nielsen

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22

John Nielsen, Nielco IT :

Anders Christensen:
Kenneth:
Det er fordi at dem med, plus medlemskab har flere penge. Embarrassed

/Kenneth

Før eller efter man har betalt for plus? Wink

Helt enig, Anders!

Jeg har tjent betalingen for mit Amino Plus medlemsskab hjem adskillige gange gennem medlemsskabet og de mange ekstra tiltag, som følger med det.

Jeg er ikke Amino Plus medlem for at støtte Amino.
Jeg forsøger at støtte Amino ved at bidrage mest muligt i debatterne.
Nej, betalingen for mit Amino Plus medlemsskab er såmænd støtte til min egen forretning.

Hej John

Først så vil jeg sige at det er rart at høre at du tjener dit medlemskab hjem igen.Yes

Men vi må også være realistiske her, i disse betragtninger, og det er jo netop at der er forskel på de forskellige virksomheder der er her. Jeg kan desværre ikke se noget kunde potentiale her, for undertegnede. Men derved ikke sagt at der er masser af kundepotentiale for mange andre og deres firma.

Og det er forså vidt også fair nok for mig, da man jo må erkende at der ikke er kunder overalt hvor man befinder sig.

Når det nu er sagt, eller rettere skrevet, så er jeg her sådan set også kun for hyggens skyld, og har da oplevet nogle tråde, hvor jeg kunne bidrage med noget viden, eller også mange tråde hvor jeg kunne finde en masse viden. Så helt skidt er det altså ikke.

Men sagt på mere jysk, så skal man altså ikke købe grisen ved undfangelsen, men først når den er stor. For ellers ved man ikke hvad man betaler for.

/Kenneth

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:21

Det jeg ikke forstår er hvordan kan det at være plus gøre at de kan spare en del penge på iværksætter komsammen det indgår  det i pluspakken?

Plusser får måske også kondomer ?Surprise

Fra Århus
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 46
Fra  Vsual Skrevet kl. 18:34

Er det ikke det der er hele idéen med et Plus/Premium konto, man får tilbud gratis medlemmer ikke får?

Jeg syntes det er ganske fair, hvis jeg betalte for Plus/Premium ville jeg da også føle mig lidt snydt hvis jeg ikke får nogle goder ud af det :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 18:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

preben mortenwold:
Det jeg ikke forstår er hvordan kan det at være plus gøre at de kan spare en del penge på iværksætter komsammen det indgår  det i pluspakken?

Synes det er det mest mærkelige spørgsmål.... Hvis du føler du går glip af en god pris eller andre fordele, så kan du jo bare blive plus medlem. Jeg kunne bedre forstå det hvis det kun var forbeholdt til bestemte mennesker - men det er jo åbent for alle.

Det er jo nærmest det samme som at brokke sig over at nogen modtager dagpenge og andre bistandshjælp. Førstnævnte har betalt sig fra at være sikret på den måde. Eksempelvis.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kom forbi min hjemmeside og kig lidt, eller køb noget og få lidt tilbud oveni ;-)

Lidt det samme

mikkel

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)