Før jeg i vrede opsagde mit Politiken abonnement, havde jeg som Politiken abonnent et Plus-kort. Dette plus kort gav mig rabatter i et stort antal restauranter, hoteller osv. Der er selvklart ingen der mener at Politikens Plus-abonnenter er "bedre" mennesker end andre - at opstille en sådan præmis er intet andet end demagogisk nonsens. At tilbyde ens bedste kunder gode fordele er bare god forretning for alle. For os. For jer. Og for vores partnere. Så nej der ligger ingen filosofiske overvejelser bag Amino Plus - det er ikke et über-mensch program, men et forretnings-program, hvis mål er at skabe værdi for medlemmerne så vel som for os. Og det bliver faktisk endnu bedre: Amino Plus er nemlig ikke kun godt for medlemmerne, men også for ikke-Plusser som dig. Ja ok, du må leve uden uebgrænset antal alerts i din Amino Alert, og alle de andre fordele som du kan læse om på Amino Plus - masser af fordele, men de merindtægter som Amino Plus giver bliver brugt til fx. Amino Freelancer, Tryk, den nye Virksomhedsbørs (godt arbejde Jimmy!), osv. Så Amino Plus skaber faktisk værdi for alle Aminoer. Så vi kan faktisk både blæse og have mel i munden samtidig her på Amino. God morgen til jer alle |
jeg er for fattig, så ingen ++++ her...
hmm øv øv
mikkel