Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er en Amino pluser et bedre menneske end mig

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Helle - houseofkids.dk:
  1. preben mortenwold:
    Det jeg ikke forstår er hvordan kan det at være plus gøre at de kan spare en del penge på iværksætter komsammen det indgår  det i pluspakken?
  2. Synes det er det mest mærkelige spørgsmål.... Hvis du føler du går glip af en god pris eller andre fordele, så kan du jo bare blive plus medlem. Jeg kunne bedre forstå det hvis det kun var forbeholdt til bestemte mennesker - men det er jo åbent for alle.
  3. Det er jo nærmest det samme som at brokke sig over at nogen modtager dagpenge og andre bistandshjælp. Førstnævnte har betalt sig fra at være sikret på den måde. Eksempelvis.

J

Jeg brokker mig da ikke jeg stiller bare spørgstegn !

Jeg sparer en del ved at blive væk, det lader til at det er plus aften!

Åbent for allle som vil betale og jeg vil nu mene at den er  tilegnet dem som har penge, mens dem som virkelig kunne have brug for alle de geniale ting  som plus åbentbart kun tilegner betalende brugere.

Jeg kan nu ikke lige sw hvordan bistandsydelse og dagpenge kommer ind i debatten ?

preben

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:53

Hej Preben

Jeg ved ikke om du er klar over at Amino er et 100 % privat firma og at vi aldrig nogen sinde har fået en krone i tilskud fra det offentlige.

Amino beskæftiger i dag 5 mand på fuld tid, 5 på deltid og så mig. Dertil har vi gang i en flok programmører i Manilla, udgifter til servere, marketing, husleje og alle andre ting der nu er nødvendige.

For at vi hele tiden kan udvikle nye services, så har vi brug for omsætning og en del af den kommer fra Amino Plus.

Det ville være rart hvis alt kunne være gratis, men så mange penge er der desværre ikke i annoncer pt.

Men hvis du kigger på det du får med Amino Plus og sammenholder det med at det koster under 3 kr. om dagen, så vil jeg tro at så godt som alle iværksættere let kan tjene beløbet hjem igen.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 13:53

Hej Martin

Jeg er super glad for amino, men jeg undrer mig over hvorfor i ikke vil lave tilbud som også gælder ikke plus betalende brugere for mig at se vil dette øge jeres indtjening  men der er sikkert en logisk forklaring .

Vh Preben

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)