Jeg brokker mig da ikke jeg stiller bare spørgstegn ! Jeg sparer en del ved at blive væk, det lader til at det er plus aften! Åbent for allle som vil betale og jeg vil nu mene at den er tilegnet dem som har penge, mens dem som virkelig kunne have brug for alle de geniale ting som plus åbentbart kun tilegner betalende brugere. Jeg kan nu ikke lige sw hvordan bistandsydelse og dagpenge kommer ind i debatten ? preben |
Hej Preben
Jeg ved ikke om du er klar over at Amino er et 100 % privat firma og at vi aldrig nogen sinde har fået en krone i tilskud fra det offentlige.
Amino beskæftiger i dag 5 mand på fuld tid, 5 på deltid og så mig. Dertil har vi gang i en flok programmører i Manilla, udgifter til servere, marketing, husleje og alle andre ting der nu er nødvendige.
For at vi hele tiden kan udvikle nye services, så har vi brug for omsætning og en del af den kommer fra Amino Plus.
Det ville være rart hvis alt kunne være gratis, men så mange penge er der desværre ikke i annoncer pt.
Men hvis du kigger på det du får med Amino Plus og sammenholder det med at det koster under 3 kr. om dagen, så vil jeg tro at så godt som alle iværksættere let kan tjene beløbet hjem igen.
De bedste hilsner
Martin