Hejsa. Jeg er i den situation, at jeg skal indlægges på et behandlingssted grundet en angst jeg har. Jeg skal være indlagt i 10 uger og håber selvfølgeligt meget på, at dette kan hjælpe mig. Er uddannet sygeplejerske, men idet jeg mistede begge forældre i en tidlig alder med 3 års mellemrum har jeg efterfølggende fået angst og kan ikke arbejde som sygeplejerske længere.. Derfor blev jeg i 2007 bevilget revalidering til uddannelsen til multimediedesigner, en uddannelse der ikke er lykkedes mig at afslutte, grundet en længere sygeperiode med meget angst.... Jeg brænder ikke for dette fag ikke så meget som indretningsfaget og er gået igang med den private uddannelse til indretningskonsulent. Jeg skal imorgen på kommunen og snakke fremtid og jeg vil i den forbindelse hører om jeg kan få bevilget revalidering til den private udd. til indretningskonsulet... Havde hele tiden tænkt, at jeg gerne ville være selvstændig indretningskosnulent når jeg var færdig men harmonerer det at man har angst/ har haft angst med et liv som selvstændig?? Jeg regner selvfølgeligt med at jeg får det en del bedre når jeg har været indlagt, men det er jo ikke noget jed ved med sikkerhed....
Savner måske bare at høre fra nogen der har stået i samme situation, har en angst diagnose eller lign. og med drømmen om at være selvstændig... Skriv en pm hvis du ikke ønsker alle skal læse dit svar.....
|
Kære Lone
Kardo for dit ærlige indlæg.
Jeg lider ikke af angst. Men vil gerne give dig et par ord med på vejen.
Jeg er sikker på at tro kan flytte bjerge! Og at svarene er inde i os selv.
Ved at have styrken til at vælge DIG, har du valgt at blive indlagt, for at få behandlet din angst. I mine øjne er det et meget værdifuldt skridt, og jeg tænker at den sejr, vil kunne hjælpe dig langt ud i fremtiden.
Rigtig god fremtid!
De bedste hilsner fra Mai