Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med .buydomains.dk

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Los Angeles
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 67
Fra  METAmeta v/ Asger Folmann Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Tusind tak for jeres svar og kommentarer.

Jeg anede ikke at de var fupmagere af en så stor kaliber, om end deres hjemmeside forekom mig at være en anelse besynderligt opbygget.

Har købt mit sidste domæne hos dem, det er både sikkert og vist.

 

 

 

 

Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger,

 

vi har i trustpilot købt domæner fra buydomains og det har været en katastrofe. ironisk nok glemte vores medarbejder at tjekke deres score ved os før han købte :)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Klüwer:

ADVARSEL MOD BUYDOMAINS

Jeg vil fraråde alle at være kunde hos Buydomains.dk. Mit engagement med dem har kostet mig 20 domæner og 10.000 kr. :(

Kan kun tilslutte mig overstående. Buydomains husker at opkræve penge, men de glemmer lige at forny domænerne. Det har kostet mig flere gode .com domæner, desværre :-(

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor vil I anbefale at man køber sine domæner? Huh?

Hvilken erfaring har I med de enkelte udbydere?

Dbh Jørgen 

Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har hjulpet en af vores kunder med, at få vristet de fleste af deres 40-50 domæner væk fra Buydomains.dk

Det har været en kamp og der er desværre også tabt et par domæner undervejs, som det ikke er lykkes at få overdraget. Vi har haft kontakt både med support hos Buydomains.dk og et par af deres samarbejdspartnere, men det er meget svært at få noget hjælp.

Så hvis der er nogle som har brug for hjælp, så skal de være velkommen til, at smide mig en PB eller mail på romme AT sitevision.dk

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har betalt over 6500 kr til Buydomains. Har aldrig fået registreret ét eneste domæne for de penge.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Linnet:

Hvor vil I anbefale at man køber sine domæner? Huh?

Hvilken erfaring har I med de enkelte udbydere?

Dbh Jørgen 

 

Hvilke slags domæner er du ude efter? kun dk eller?

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

facebook kører der pt. en gruppe, hvor stifteren har anmeldt Buydomains til politiet, får at hæve uretmæssigt på kontoen. http://www.facebook.com/group.php?gid=368838692947&ref=ts

Har selv været tilfredse med dem - indtil denne manøvre med at trække penge for domæner ude i fremtiden begyndte.


Jeg sendte i går en mail til den danske info@buydomains.dk for at bede dem tilbagebetale de retmæssige beløb, der er hævet på min konto.
Har ganske enkelt aldrig været ude for noget lignende. Vil hurtigt lede efter en dansk udbyder, hvor jeg kan have mine adresser parkeret indtil jeg skal bruge dem.

Svaret lyder således:

"Thank You.


Your message has been received.  We are currently running manditory system upgrages as our internal operations were compromised and we are working as quickly as possibly to secure and update all of our operations.  Your domains and services will continue to run as is, and we expect to have all updates completed by March, 30th 2010.

We have had a massive attack to our billing system, and in an effort to secure all of our customers services, we have gone ahead and auto-renewed all domain names thorugh 2011.

During the update process we are unable to retrieve any EPP codes or will  be able to authorize any transfers.  Once operations have re-opened, you will be able to make such inquiries.

FOR REFUND REQUESTS!

All refund requests or disputes must be submitted in writing and faxed to U.S. Toll Free +1.888.803.8692 or by post mail to:

BuyDomains.dk, LLC
19390 Collins Avenue
Suite 503
Sunny Isles Beach, Florida
33160

We apologize for any inconvience and we appreciate your patience.

System Administrator

BuyDomains.dk, LLC" 

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Petersen:

Jørgen Linnet:

Hvor vil I anbefale at man køber sine domæner? Huh?

Hvilken erfaring har I med de enkelte udbydere?

Dbh Jørgen 

 Hvilke slags domæner er du ude efter? kun dk eller?

 

Mest DK-domæner, men også et par com-domæmer

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)