Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen som vil tjene penge på en online auktion ? myGO.dk

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad der angår færdiggøre - oversætning osv. er op til eventuelle købere. når i tror det bare er et script der er hentet og sat op så kan i godt tro om igen. det er en auktion som er specielt bygget op til at virke i dk - længere historie. Når jeg siger domænet er godt menes at det er efterhånden sjælden man kan få et kort og nogenlunde huskeligt domænenavn.

Mikkel

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 03:56

2791-mikkel:

hej

Prisen er 15000 kr , jeg ved udmærket godt det er meget billigt, men bliver nød til at sælge den pga tidsmangel

prisen er for
webhotel
domæne
auktionsopsætningen

osv

support og hjælp til større ændringer i hjemmesiden er der betalt for.

//Mikkel
i er velkommen til at kontakte mig på 29297112 hvis i vil høre nærmere.

omg. billigt ? 15.000 Surprise for et auktionsscript der er købt på ebay til $10 + et domæne som blev registreret for under 1 månede siden.

Tror desværre ikke du får så meget for siden, måske 500 hvis du er heldig.

Held og lykke

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09

Bastian, vi kan vist godt blive enige om du på ingen måde ved hvor meget jeg har givet for siden og hvor den er købt. For det første er der webhotel med til 1500 kr. og det er ikke bare et script der er købt og installeret for 10 usd, det har faktisk kostet et 2 cifret tusind beløb at få en engelsktalende programmør til at sætte den op. det kan godt være der ikke er gang i auktionerne nu, men jeg har heller ikke reklameret for siden nu, så med mindre du er sikker på  hvad den har kostet så lad venligst vær med at skrive disse kommentarer som bare vil ødelægge min annonce.

Ps. hvis det var fordi jeg bare hurtigt skulle sætte en for sjov online auktion så havde jeg måske heller ikke valgt at købe en opsætning som der kan installere templates som er federe end qxls opsætning.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:50

2791-mikkel:

prisen er for
webhotel
domæne
auktionsopsætningen

osv

support og hjælp til større ændringer i hjemmesiden er der betalt for.

Det vil sige at man ikke får sciptet med eller?

Kan man få adgang til back-end og se hvordan tingene virker inden man vurderer om det er interessant?

Du er nok nødt til at være meget mere præcis m.h.t. hvad det er man giver penge for hvis man køber, bare så der ikke er nogen misforståelser overhovedet.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31

Hej jeg er nu ikke meget for bare at lade folk logge ind på siden fra admin brugerne. men ja prisen er for alt der har noget at gøre med mygo.dk webhotel, domænenavn opsætningen osv desuden er der noget support som kan hjlæpe den eventuelle køber emd at sætte siden op som han eller hun ønsker det.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:10

Så får du nok svært ved at få solgt varen.

Det må det siges at være et problem hvis man som admin ikke kan oprette brugere med specificerede rettigheder, så man kan prøve det af. Og det kunne jo lægges på et andet domæne hvis du mener at det måtte skade på mygo at en potentiel køber kan lave fejl. For du kan vel bare rulle den automatiske backup ud, for det er der vel?

Køb ren argan olie her

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay, nu er jeg snart træt af folk som spammer og oversælger deres standard script sites, som ikke blev til noget da der ikke blev gjort overvejelser om hvor krævende det er at starte en sådan side op.

Scripts af den art er udemærkede, du får selvfølgelig en "out of the box solution" uden at have nogen indflydelse på opbygningen. Men, har du idéen og gå på modet kan man sagtens skabe en unik forretning hvis man ofre den tid, og de penge det vil koste at få tingene som man ønsker.

Jeg selv, opbyggede en auktions side over et sådan script og skabte et unikt design samt moduler og andet der gjorde at jeg fik en side efter mit hoved, og ikke efter den oprindelige udvikler. Interessen døde for mit vedkommende da jeg ikke havde viden på daværende tidspunkt omkring markedsføring, eller kapital. Derfor ønskede jeg at sælge projektet videre og mente at jeg kunne tage en smule for mine anstrengelser og solgte derfor til 15x mindre end hvad du tager for dit standard script - Det var vel og mærke også for 6 måneders hosting, domæne og et script der havde fået så meget mere, end da det kom "ud af pakken"

- Plus du skal ikke sige det ikke er et standard script til "få" dollars. For det er jo lige hvad det er!

Jeg skal ikke sidde og sige hvad din side er værd, men nu kan vi lige smide nogle tal på bordet.

På denne side er dit script tilgængeligt til 199 dollars omregnet 1094,01 kroner ifølge valuta.dk. (Læg mærke til at layout er fuldstændigt standard på demoen)

Logo design der kan anskaffes til den nette sum af 300 kroner.

Hosting og domæne til 500 kroner.

- Der er ingen trafik, auktioner eller links der kan påregnes som markedsføring.

Samt en oversættelse der ikke kan have kostet andet end to-tre timer i notepad.

Hvad skulle overhovedet tale for at man skulle betale dig, den store sum for siden som kunne bruges så meget bedre på ens eget projekt?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:32

Jeg har selv haft det script :-) Kan godt være du siger det er lavet fra bunden, men så er der en programmør der har tjent nemme penge. Han har nemlig bygget det op på et færdigt script..

Havde selv en auktion i 2 mdr, men det opgav jeg igen.

SE DET HER

Mikkel

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Munk Software Skrevet kl. 23:38

nøøj... en  fusker.. om det så er trådstarter eller den som trådstarter har købt siden af... 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:43

Svært og sige om det er trådstarter der er fusker eller om han sælger i god tro!

Kan være en programmør der har fusket ham

Vi kender jo ikke hele historien.

Mikkel

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)