Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af model portal

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg har lige nu ikke nogen tips til dig og vil overlade det til eksperterne. Men jeg vil høre, om det er siden fra din signatur du mener eller om det er en ny side?

Jeg er udover det interesseret i at høre, om det skal være sådan nogle halv nøgne modeller som dem på din forside eller om det kan være andre ting som for eksempel facemodelling eller lignende?

Skriv eventuelt en pm til mig, hvis ikke det udelukkende er at være halv nøgen.

Tak på forhånd.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 19:53

Hej Iryna.

Det bliver ikke halv nøgne modeller der bliver oprettet.

Det bliver en model portal for alle, i alle genre.

Typisk vil der blive flest "fashion" modeller.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 19:54

Tak for svarene til jer andre.

Jeg har også tænkt på Adwords med "bliv model" f.eks

Har dog aldrig brugt det før.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07

Simon Brask:

Hej Iryna.

Det bliver ikke halv nøgne modeller der bliver oprettet.

Det bliver en model portal for alle, i alle genre.

Typisk vil der blive flest "fashion" modeller.

Ok, så fik jeg et forkert indtryk og vil kigge ind på siden på et tidspunkt.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 20:12

Det helt i orden. Det du mere end velkommen til.

Det som er på siden nu er en konkurrence, som kører på Facebook og sitet ind til sitet åbner d. 1 maj. :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:48

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 15:41

Dejligt.

Tak for det Nikolaj, vil jeg da prøve.

Noget man skal være opmærksom på ang. Adwords? eller er det meget simpelt?

Vil op på ordet "bliv model" og tænker på "model" og "model jobs" også?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:47

Simon Brask:

Dejligt.

Tak for det Nikolaj, vil jeg da prøve.

Noget man skal være opmærksom på ang. Adwords? eller er det meget simpelt?

Vil op på ordet "bliv model" og tænker på "model" og "model jobs" også?

Slå indholdsnetværk fra til at starte med, så du kun bliver vist i søgeresultaterne.

Lav en annoncetekst og landingpage der er relateret til søgeordet.

Det er billigere at byde på et longtail søgeord. "Hvordan bliver man model" er billigere end et bredt bud på "model".

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med at vende den lidt om og se på hvordan du gerne vil markedsføre siden, også se hvad det koster. Hvis du ved at bruge 20 timer i telefonen kan skaffe en masse gratis reklame skal de 5000 kr måske bruges på noget andet. Med den babe konkurence der kører er jeg i tvivl om det er kvinder eller mænd du går efter. For du vil vel have kvinder til at signe up, men mænd til at stemme eller hvad? Og hvordan passer dette ind i din langsigtede strategi for siden?

Ellers er mine bud på reklame for sådan en side:

Kontakt Connery.dk eller en anden drengerøvs site og hør om de vil være med til at lægge navn til babejagten, mod at de må bruge alle billederne, og være en del af konkurrencen. - Hvis det er mænd du vil have.

Er det modeller du søger så:
Kontakt et kvinde/pige website hvis det er modeller du vil have. Og gør som ovenstående.

Print en stak plakater og tag så rundt på gymnasier og universiteter og hæng dem op. Fortæl om din konkurrence. Og når siden går i luften kan du udlode 500 kr til "ugens model" blandt alle de nye tilmeldte der har været den uge.

Du kan også tage kontakt til en bar, undertøjsbutik, eller et andet sted og spørge om de er med på et event hvor du stiller med modellerne. Du aflønner så modellerne så du ikke bruger mere end de 5000 kr. Hvis ikke det kan få dig i en avis eller to har du ikke skruet nok op for eventknappen og lavet noget unikt.

Print 500 visitkort gå ned på gaden en dag vejer et godt og del dem så ud til dem du møder som kunne blive modeller på dit site.

Tag de 5000 kr og tilbyd at give dem til velgørenhed hvis Karl Mar Møller barbere sit skæg af og lader sig fotografe med et skilt der siger "jeg er en artig dreng", hvis Pia Kjærsgård tager en burka på eller hvis Rene Dif lader sig fotografere klædt ud som en Barbie.... Find selv på flere stunts der kunne udføres. Find den bedste, kontakt personen og ring så til alt hvad der kan kravle og gå af aviser, og fortæl at modelportalen.dk synes der skulle lidt sjov i avisen, og du derfor kom op med den ide...

Nå, det var lige et par ideer til hvordan du kan markedsføre siden. Men som sagt, jeg har ikke helt forstået hvem du vil have fat i, så måske har jeg skudt meget ved siden af, men så kan det være det sætter gang i nogle tanker.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 16:12

Rasmus Fredslund Hansen:

Hvad med at vende den lidt om og se på hvordan du gerne vil markedsføre siden, også se hvad det koster. Hvis du ved at bruge 20 timer i telefonen kan skaffe en masse gratis reklame skal de 5000 kr måske bruges på noget andet. Med den babe konkurence der kører er jeg i tvivl om det er kvinder eller mænd du går efter. For du vil vel have kvinder til at signe up, men mænd til at stemme eller hvad? Og hvordan passer dette ind i din langsigtede strategi for siden?

Ellers er mine bud på reklame for sådan en side:

Kontakt Connery.dk eller en anden drengerøvs site og hør om de vil være med til at lægge navn til babejagten, mod at de må bruge alle billederne, og være en del af konkurrencen. - Hvis det er mænd du vil have.

Er det modeller du søger så:
Kontakt et kvinde/pige website hvis det er modeller du vil have. Og gør som ovenstående.

Print en stak plakater og tag så rundt på gymnasier og universiteter og hæng dem op. Fortæl om din konkurrence. Og når siden går i luften kan du udlode 500 kr til "ugens model" blandt alle de nye tilmeldte der har været den uge.

Du kan også tage kontakt til en bar, undertøjsbutik, eller et andet sted og spørge om de er med på et event hvor du stiller med modellerne. Du aflønner så modellerne så du ikke bruger mere end de 5000 kr. Hvis ikke det kan få dig i en avis eller to har du ikke skruet nok op for eventknappen og lavet noget unikt.

Print 500 visitkort gå ned på gaden en dag vejer et godt og del dem så ud til dem du møder som kunne blive modeller på dit site.

Tag de 5000 kr og tilbyd at give dem til velgørenhed hvis Karl Mar Møller barbere sit skæg af og lader sig fotografe med et skilt der siger "jeg er en artig dreng", hvis Pia Kjærsgård tager en burka på eller hvis Rene Dif lader sig fotografere klædt ud som en Barbie.... Find selv på flere stunts der kunne udføres. Find den bedste, kontakt personen og ring så til alt hvad der kan kravle og gå af aviser, og fortæl at modelportalen.dk synes der skulle lidt sjov i avisen, og du derfor kom op med den ide...

Nå, det var lige et par ideer til hvordan du kan markedsføre siden. Men som sagt, jeg har ikke helt forstået hvem du vil have fat i, så måske har jeg skudt meget ved siden af, men så kan det være det sætter gang i nogle tanker.

Hej.

Vildt godt svar. Var rigtig mange gode ting jeg kunne bruge.

Det med plakaterne er jeg allerede i gang med. Har fundet et sted, hvor jeg skal give 150 kr pr. plakat (A2) kan det gøres billigere?

Det er de kvindelige jeg vil have fat i, altså modeller, eller dem med godt potentiale til at kunne blive det.

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)