Hvad med at vende den lidt om og se på hvordan du gerne vil markedsføre siden, også se hvad det koster. Hvis du ved at bruge 20 timer i telefonen kan skaffe en masse gratis reklame skal de 5000 kr måske bruges på noget andet. Med den babe konkurence der kører er jeg i tvivl om det er kvinder eller mænd du går efter. For du vil vel have kvinder til at signe up, men mænd til at stemme eller hvad? Og hvordan passer dette ind i din langsigtede strategi for siden?
Ellers er mine bud på reklame for sådan en side:
Kontakt Connery.dk eller en anden drengerøvs site og hør om de vil være med til at lægge navn til babejagten, mod at de må bruge alle billederne, og være en del af konkurrencen. - Hvis det er mænd du vil have.
Er det modeller du søger så:
Kontakt et kvinde/pige website hvis det er modeller du vil have. Og gør som ovenstående.
Print en stak plakater og tag så rundt på gymnasier og universiteter og hæng dem op. Fortæl om din konkurrence. Og når siden går i luften kan du udlode 500 kr til "ugens model" blandt alle de nye tilmeldte der har været den uge.
Du kan også tage kontakt til en bar, undertøjsbutik, eller et andet sted og spørge om de er med på et event hvor du stiller med modellerne. Du aflønner så modellerne så du ikke bruger mere end de 5000 kr. Hvis ikke det kan få dig i en avis eller to har du ikke skruet nok op for eventknappen og lavet noget unikt.
Print 500 visitkort gå ned på gaden en dag vejer et godt og del dem så ud til dem du møder som kunne blive modeller på dit site.
Tag de 5000 kr og tilbyd at give dem til velgørenhed hvis Karl Mar Møller barbere sit skæg af og lader sig fotografe med et skilt der siger "jeg er en artig dreng", hvis Pia Kjærsgård tager en burka på eller hvis Rene Dif lader sig fotografere klædt ud som en Barbie.... Find selv på flere stunts der kunne udføres. Find den bedste, kontakt personen og ring så til alt hvad der kan kravle og gå af aviser, og fortæl at modelportalen.dk synes der skulle lidt sjov i avisen, og du derfor kom op med den ide...
Nå, det var lige et par ideer til hvordan du kan markedsføre siden. Men som sagt, jeg har ikke helt forstået hvem du vil have fat i, så måske har jeg skudt meget ved siden af, men så kan det være det sætter gang i nogle tanker.