Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af model portal

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Har valgt at lave mig et model portal igen, da jeg fik en kanon succes med mit gamle portal og er det koncept som har fanget mig mest, så prøver chancen igen :-)

Men for første gang, vil jeg prøve at investere nogle penge i markedsføring og prøve at ligesom kaste en bombe de første par uger, så det "strømmer ind" med folk..

Har 5.000 kr jeg godt kunne tænke mig at bruge på det. Hvad får jeg mest ud af for de penge?

Har tænkt på adwords, under: bliv model, model jobs, model portal - kender ikke det store til Adwords.

Men grunden til dette, er fordi jeg mener at jeg så får folk ind, som søger efter at blive model og derfor fanger det interessen, ser stor mulighed i at få en oprettelse ud af det. Frem for bare en facebook annonce. Hvad siger i?

Har også tænkt om det kunne blive muligt at få en lille reklame eller noget ind på DKBN i en kort periode for penge, ved ikke hvad deres priser er - men de skulle gerne ringe mig op i morgen og så kan det være jeg er heldig jo.

Har en konkurrence på hånden, med et stks Gratis Photoshoot med Pro. Stylist - som jeg vil bruge til at tiltrække folk til med, den konkurrence skal kører i en måned.

Men hvad synes i?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 19:33

Har i evt nogle sites eller tilbud der kunne være relevante, så sig endelig til.

Behøves jo ikke at koste 5.000 kr.

Min msn/mail er simonbrask@hotmail.com

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:45

Du skulle nok nærmere tænke over hvad du denne gang kunne tilbyde dine brugerer for det første.

Vil sige du på den korte tid du havde den sidste portal altså nåede at få et udemærket antal brugere. Pengene skulle derfor have været lagt på design og programmering og du havde haft et utroligt fedt site. Jeg har en masse idéer til hvordan du kan opretholde interessen for den enkelte, uden at du skal betale for programmør og andet til en start.

Fang mig på msn hvis det er.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 19:47

Jeg ved mine fejl fra sidst og derfor får jeg lavet site helt fra bunden og et ikke et købt "gratis" script.

Bliver langt bedre og mere unikt med moderne design.

Bliver rigtig godt - uden tvivl.

Derfor vil jeg smide nogle penge i markedsføring, for at få et større antal brugere hurtigt.

Fanger dig på MSN alligevel, for at hører dine idéer :)

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:49

Super cool - Dertil har jeg så også en hurtig idé ;)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 19:50

Du ser ud til at være offline, men har skrevet dig en off besked - skriv bare når du på. :-)

Lad mig endelig hører fra jer andre også.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:00

Jeg ville arbejde med søgeord optimering først

Lav en blog på siden tilmelde blogges rss -feed , portaler

En side med massevis gode links , du kan tilføje din hjemmeside til.

http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html

http://www.worldnews.dk/

Find på google links , skriv på google tilføje link , hjemmeside side url registrere mv.

Søge på google med dine søgeord find relevante steder du kan tilføje links.

Find dine konkurrenter links brug Yahoo site seach

http://siteexplorer.search.yahoo.com/

læsse disse 2 her Seo bøger de er super gode Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

Evt. betale en søgeord ekspert for at søgeord optimere din hjemmeside , der findes flere gode her på amino.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 20:03

Hej Mikael.

Tak for dit gode indlæg.

Vil jeg helt klart få set nærmere på, da det selvfølgelig er en vigtig del der skal laves.

Siden bliver også sat "seo-venligt" op.. med læsevenlige url's osv.

Dog ved jeg endnu ikke hvor jeg skal bruge mine 5000 kr til at lave et kæmpe velkomst brag, er det facebook ads eller google adwords? eller hvad er det ?

Kunne også være jeg kunne få folk til at sende nyhedsbrev ud om sitet, kunne sagtens være en side som din, da den kommer til at henvende sig til strippere også.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 22:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Forstår ikke, du vil igang med et nyt modelsite, når det første du har, ingen gang virker optimalt.
Jeg har tilmeldt mig dit site, men bruger det ikke, da jeg ikke syntes det er særligt godt og der er plads til forbedringer.

1. Funktionerne er ikke optimale. Kan f.eks. ikke skifte billederne ud, hvilket jo er ret væsentligt, når man har med et fotosite at gøre.
2. Du har funktioner på sitet, som ikke gør noget for dit site og mangler andre, der ville gøre en stor forskel for brugeren.
3. Du spammer folk med dit kostsite trods det de intet har med det site at gøre, hvilket ikke virker særligt profetionelt og faktisk er ulovligt.

Der er efterhånden en del modelsites og de få, der har succe med det, har funktioner der er brugbare for brugerne af det. Halvfærdige sites opnår aldrig de store medlemstal. En anden ting er, hvis man er for hurtig med at skulle høste brugerbetaling, så skrider folk også hurtig igen. Du er nød til at opbygge sitet, så det er tiltrækkene at tilmelde sig og så indrette det sådan, at man høste ekstra fordele ved at betale lidt. Har du et site som du har nu, der kun fungere halvt, så kan du poste masser af penge i SEO osv. uden egentligt at opnå noget som helst.

Men måske mængden af sites er mere vigtig for dig end egentligt indholdet på det enkelte site...

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 08:06

Hulahoppigen:

Forstår ikke, du vil igang med et nyt modelsite, når det første du har, ingen gang virker optimalt.
Jeg har tilmeldt mig dit site, men bruger det ikke, da jeg ikke syntes det er særligt godt og der er plads til forbedringer.

Præcis derfor jeg gerne vil igang, selvom mit tidligere siet ikke virkede optimalt og i mine øjne ikke var specielt godt, havde jeg alligevel forstand på at få succes med det. Denne gang laver jeg et perfekt stykke arbejde - et site der bliver lavet direkte fra bunden, fra top til tå. Så jeg netop undgår alle de belastende fejl der var i det gamle system.

Men du skal slet ikke ta' udgangspunkt i det gamle, fordi det var et "gatis script" - mit nye, skiller sig ud fra de andre, du vil blive positivt overrasket når du ser det :-)

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)