Ingen der har gode forslag til hvor/hvordan jeg skal investere mine 5.000 kr? - AdWords - Facebook Ads ................ Hvad synes I? |
Hvis du havde succes med din gamle portal så syntes jeg du skal sætte den op som den....
Ingen der har gode forslag til hvor/hvordan jeg skal investere mine 5.000 kr? - AdWords - Facebook Ads ................ Hvad synes I? |
Hvis du havde succes med din gamle portal så syntes jeg du skal sætte den op som den.... |
Er ikke et sekund i tvivl om det nye jeg får sat op bliver endnu bedre :-) Føler mig ret sikker i denne sag..
|
Skulle du ikke bruge 5000 på det nye site? |
Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon
Har snakket med Benjamin media og de er igang med at lave et godt tilbud til mig. Hvor jeg få udsendt nyhedsbrev til deres kvindelige brugere på M! og Woman.
|
Har i andre gode forslag? Har 5.000 kr tilbage i mit budget som jeg vil bruge på markedsføring. Hvordan kan jeg få dem brugt bedst som giver flest mulige oprettelser?
Har du et godt site vi kan lave et samarbejde med? få udsendt nyhedsbrev evt
Eller mener i jeg kunne få mere ud af at bruge de 5000 kr på Adwords eller Facebook ads? Lad mig høre jeres mening.
|
Det ser ikke ud til at der er helt vild konkurrence på f.eks. "bliv model" og "modeljob" på AdWords, men for at få succes med AdWords, så skal du have en landingpage der konverterer til action. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej, Facebook Ads kommer du nok ikke så langt med 5000 kr., hvis du ikke selv kan sætte det korrekt op. Men Google AdWords kan du godt få opsætning, optimering, overvågning og klik's til det budget. Du er velkommen til at kontakte mig, hvis dit valg ender på Google. |