Jeg har lige taget en kopi af en af virksomhederne som er til salg her på siden. Skal man ikke være godt dum hvis man ikke laver en invenstering på 3.9 mill, der kan give 1.8 mill i overkud hver år. Efter godt 2 år et investeringen betalt og man er efterladt alene med et overskud på 1.8 mill. Man er så nødt til at flytte til varmere himmelstrøg for ikke at blive flået i skat. Der nede kan man så arbjede 20 minutter om dagen og så drikke sprut resten af tiden. Din timeløn er ca 14.800,- Endten er jeg fuldstændig debil idet jeg arbejder for føden eller også er der en anden virkelighed?
En af Danmarks mest succesfulde datingsider sælger Siden er kategoriseret med let erotisk indhold
Års omsætning på: Ca. 2.000.000 Udgifter: Ca. 180.000 Omkring 1.8 mil. I rent år´s overskud
Stabil indtægt de sidste år
Kræver max. 20 min. vedligeholdelse om dagen Med et kæmpe potentiale for at øge omsætningen mange gange Der er ikke kørt nogen nævneværdig markedsføring
Ønsker selv at beholde 10% som passiv investor Pris: 3.900.000 kontant
Men hvis du vil til udlandet og administrere siden, skal du have et udenlandsk selskab til at eje det, fremfor et dansk selskab, for ellers kommer skattevæsenet alligevel efter dig, da du skal betale skat af det du fakturerer det danske selskab for, med det udenlandske :-) Hvis du forstår hvad jeg mener...
Selvfølgelig er det før skat, når omsætningen er på 2 mio.
jeg tror sagtens det kan være rigtigt at man har kunnet lavde en omsætning på 2 mio. og et overskud på 1.8 mio. på en datingside. Spørgsmålet er om det bliver ved. Tingene flytter sig hurtigt idag og hvad der spinder guld i dag er måske yt i morgen???
Dernæst kræver det lige at man kan låne eller selv har 3 mio. kr. at investere.
Til gengæld tror jeg ikke på at du kan nøjes med 20 min. daglig arbejde hvis du skal holde omsætningen.
Du kan jo altid vende den om; hvorfor sælge noget der kan indbringe 1,8 mio om året ved en arbejdsindsats på 20 min om dagen? Var det så ikke smartere at ansætte en gut til de 20 minutters arbejde og så beholde formuen selv?
Så jeg tror så absolut ikke der er tale om svindel, men tingene er formentlig malet lidt mere lyserøde end de egentligt er.
Som de andre nok skriver, så er der nok pyntet på annoncen på den ene eller anden måde. Men den bedste måde at finde ud af det må da være at ringe til sælger og få en snak?
ja skidt med alt det. Vi betaler bare skatten kan sagtes leve med det, men er det ikke bare en and? hvorfor er siden ikke solgt for lang tid siden? hvor er karsten ree?