|
Hej Aminoer Jeg har lige taget en kopi af en af virksomhederne som er til salg her på siden. Skal man ikke være godt dum hvis man ikke laver en invenstering på 3.9 mill, der kan give 1.8 mill i overkud hver år. Efter godt 2 år et investeringen betalt og man er efterladt alene med et overskud på 1.8 mill. Man er så nødt til at flytte til varmere himmelstrøg for ikke at blive flået i skat. Der nede kan man så arbjede 20 minutter om dagen og så drikke sprut resten af tiden. Din timeløn er ca 14.800,- Endten er jeg fuldstændig debil idet jeg arbejder for føden eller også er der en anden virkelighed? ___________________________________________________________________________________ Stor dating sideDatingside sælges ___________________________________________________________________________________ |
Tror det overskud der er nævnt er før skat :-)
Men hvis du vil til udlandet og administrere siden, skal du have et udenlandsk selskab til at eje det, fremfor et dansk selskab, for ellers kommer skattevæsenet alligevel efter dig, da du skal betale skat af det du fakturerer det danske selskab for, med det udenlandske :-) Hvis du forstår hvad jeg mener...
Bliv gratis medlem