Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vokser træerne ind i himlen eller er det svindel?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lige taget en kopi af en af virksomhederne som er til salg her på siden. Skal man ikke være godt dum hvis man ikke laver en invenstering på 3.9 mill, der kan give 1.8 mill i overkud hver år. Efter godt 2 år et investeringen betalt og man er efterladt alene med et overskud på 1.8 mill. Man er så nødt til at flytte til varmere himmelstrøg for ikke at blive flået i skat. Der nede kan man så arbjede 20 minutter om dagen og så drikke sprut resten af tiden. Din timeløn er ca 14.800,- Endten er jeg fuldstændig debil idet jeg arbejder for føden eller også er der en anden virkelighed? 

___________________________________________________________________________________

Stor dating side

Datingside sælges

En af Danmarks mest succesfulde datingsider sælger
Siden er kategoriseret med let erotisk indhold

Års omsætning på: Ca. 2.000.000
Udgifter: Ca. 180.000
Omkring 1.8 mil. I rent år´s overskud

Stabil indtægt de sidste år

Kræver max. 20 min. vedligeholdelse om dagen
Med et kæmpe potentiale for at øge omsætningen mange gange
Der er ikke kørt nogen nævneværdig markedsføring

Ønsker selv at beholde 10% som passiv investor
Pris: 3.900.000 kontant

Kun seriøs henvendelser tak!

___________________________________________________________________________________

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 14:36

Tror det overskud der er nævnt er før skat :-)

Men hvis du vil til udlandet og administrere siden, skal du have et udenlandsk selskab til at eje det, fremfor et dansk selskab, for ellers kommer skattevæsenet alligevel efter dig, da du skal betale skat af det du fakturerer det danske selskab for, med det udenlandske :-) Hvis du forstår hvad jeg mener...

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 15:20

Hej aminoer

Selvfølgelig er det før skat, når omsætningen er på 2 mio.

jeg tror sagtens det kan være rigtigt at man har kunnet lavde en omsætning på 2 mio. og et overskud på 1.8 mio. på en datingside. Spørgsmålet er om det bliver ved. Tingene flytter sig hurtigt idag og hvad der spinder guld i dag er måske yt i morgen???

Dernæst kræver det lige at man kan låne eller selv har 3 mio. kr. at investere.

Til gengæld tror jeg ikke på at du kan nøjes med 20 min. daglig arbejde hvis du skal holde omsætningen.

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 15:22

Du kan jo altid vende den om; hvorfor sælge noget der kan indbringe 1,8 mio om året ved en arbejdsindsats på 20 min om dagen? Var det så ikke smartere at ansætte en gut til de 20 minutters arbejde og så beholde formuen selv?

Så jeg tror så absolut ikke der er tale om svindel, men tingene er formentlig malet lidt mere lyserøde end de egentligt er.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31

Hej

Som det er fremlagt her, er det helt sikkert, at hele sandheden kan vi ikke læse her.

De øvrige indlæg har allerede berørt nogen af punkterne, hvorfor sælge, hvorfor ikke ansætte en til 10 timer/uge for kr. 300/time.

Desværre kunne det tyde på, at der er meget blikfang i annoncen.

Hilsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:34
Som de andre nok skriver, så er der nok pyntet på annoncen på den ene eller anden måde. Men den bedste måde at finde ud af det må da være at ringe til sælger og få en snak?
Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Skrevet kl. 15:36

ja skidt med alt det. Vi betaler bare skatten kan sagtes leve med det, men er det ikke bare en and? hvorfor er siden ikke solgt for lang tid siden? hvor er karsten ree?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:28

carisma:

hvor er karsten ree?

Han er vel ved at pumpe flere penge i Cimber-Sterling ;D

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:48

Fashion-Seller:

carisma:

hvor er karsten ree?

Han er vel ved at pumpe flere penge i Cimber-Sterling ;D

Jeg tror nærmere at han overvejer at købe Parken, der er visse ligheder med de andre ting han har købt den seneste tid. Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Skrevet kl. 19:00

god humor

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)