Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt 1902 Software website - nu skal IT og web demystificeres

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi har d.d. re-launched vores hjemme side www.1902software.dk. Vi har gjort alt hvad vi kan for at demystificere webudvikling ved at få det ned i øjenhøjde, hvor det hører hjemme. Det er nemlig ikke så kompliceret som nogle gerne vil gøre det til.

Vi har ikke mere end en side med "frække udtryk", resten kan forstås af alle.

Vi vil meget gerne ha' feedback, så smid gerne en kommentar.

Med venlig hilsen,

Peter

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:05

Mange udtryk der ikke er på begynder stadiet. 

ellers flot og godt stillet op. det holder

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:44

Hej Peter, jeg synes i har en meget fornuftig gennemgang, dog skal i overveje den bruger, der ikke gider læse side op og side ned... der kan jeres flow blive en smule langtrukket og pinefuld.. specielt hvis det er en person der gerne vil gøre som i forsøger at fortælle ham er den "nemmeste" måde at komme videre på.. specielt omkring det punkt hvor man skal læse om hele kontaktprocessen.. når man måske allerede har brugt en del læsetimer på at se hele designprocessen...

Det er flueknepperi, og det er noget i bare skal være opmærksom på, når i kigger på jeres brugeres adfærd i google analytics :)

-Karsten

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 11:47

Lækkert design....Fed grafik.....Yes

Men er ellers også enig i hvad Karsten Lund skriver

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:49

Tag lige et kig på sidens layout i Chrome. Det må da forventes af et IT firma som jer, at I formår at skrive kode, der bliver vist korrekt i alle browsere Smile

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:53

Rasmus Hoeks:

Tag lige et kig på sidens layout i Chrome. Det må da forventes af et IT firma som jer, at I formår at skrive kode, der bliver vist korrekt i alle browsere Smile

Det ser fint ud i min Chrome 4.0.249.89 :)

Rigtig flot side!

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:55

Rasmus Hoeks:

Er du nu også sikker på det...

Jeg brugte chrome, og jeg er vel også en del af Peters målgruppe. og jeg oplevede ingenting af det som du nævner.. ej heller er jeg sikker på det ville være en showstopper i min process på det tidspunkt.. 

Ja, hvis elementerne flød rundt omkring.. men det gør de ikke. 

Det kunne være at det du nævner var mere for kode-nørder, end det er for Peters kunder, og i hvert fald overfor peters kunders kunder (pyh)... 

-Karsten

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:03

Tak for alle svarne. Det er med vilje at vi har lavet siderne som vi har gjort, og det er med vilje at der er meget at læse. Nu holder vi så godt øje på Google Analytics.

Rasmus Hoeks:
Det må da forventes af et IT firma som jer, at I formår at skrive kode, der bliver vist korrekt i alle browsere

ja, det skulle man da håbe ;-)

Jeg har bedt en om at tjekke det igen, gider du sende mig et screen dump til peter.skouhus@1902software.com

Tak på forhånd.

Mvh

Peter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:06

Jeg synes at det ser fint ud...

Jeg kiggede lidt under webudvikling og synes at der mangler en visuel tidslinie. Medmindre man sider og skriver ned og lægger sammen, så er det svært at se hvor lang tid det tager. Umiddelbart blev jeg lidt overrasket til at starte med, når der reelt går over en måned før I går i gang...måske har jeg misforstået.

Jeg manglede også noget om on-site seo...

Hvis kunden selv skal lægge al tekst ind fra start, har I så en guide til ting der skal gøres ift seo eller skal man selv finde ud af det?

Jeg er ikke sikker på at jeg fatter den med priserne:

Koster det penge at få en pris på et projekt? Hvis ja...en fast pris? Skal man så købe blokke af timer til et projekt? Skal alt betales forud? - Anyway...det efterlod lidt forvirret ;o) 

Ellers et lækkert site ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:06

Den må sgu' lige have snorket lidt under loading af siden første gang. Siden virker fint nu i Chrome. Beklager forstyrrelsen :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)