Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt 1902 Software website - nu skal IT og web demystificeres

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt lækkert site, man får sgu helt lyst til at bestille ny website fra jer asap :-)

Tilpas med informationer, så både nybegyndere og folk der ved lidt omkring websites, kan være med på, hvad der menes...

Tjekker den lige ud mere i sømmene når jeg lige har tid, og kommer med noget, hvis der er noget jeg mener du skal vide Peter. 

Fortsat god dag :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 12:29

Hej Peter

Tillykke med den nye relancering, kan se der er blevet lagt et stort arbejde i det. Jeg var rigtig stor fan af jeres forrige design, da det passede godt til mig - både grafisk og det skrevne indhold.

Det hele handler jo om hvilken målgruppe i gerne vil ramme. Jeg kan se i denne omgang har tænkt lidt mere på den uerfarne besøgende istedet for den mere erfarende og gået mere i dybden med hvad i egentlig laver. For mig kunne jeg måske godt bruge en mere simpel visning af hvad i tilbyder, og måske have et link til en mere dybdegående beskrivelse (hvis jeg gerne vil læse om det). Det kan måske hurtig blive en WOW her er meget at læse og tage stilling til, men jeg er nok også den mere erfarende besøgende.

Men for den mere uerfarne besøgende kan det sagtens være at en udpensling vil være mere brugbart. Det kan være en ide at sætte nogle mål op, måske kører nogle splittest op på hvilke af de 2 "versioner" der giver fleste henvendelser.

Problemet er ikke at finde nok information og smide det på hjemmesiden, problemet er at finde den rigtig opskrift på hvad der giver henvendelser - og her er de fleste på udbane. Jeg snakkede en del med René fra Kommunikationspartiet, og han sagde at gøre det enkelt om simpelt kan mange gange være den bedste løsning.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 13:22

Hej!

Mange tak for alle jeres input / kommentar. Vi vil over de næste par uger lave lidt småændringer bl.a kommer en side rundt om 1902 hvor man kan læse mere om virksomheden og se billedere fra konotoret samt få det "#)/(="#// url rewrite bragt i orden.

Igen mange tak for hjælpen!

Mvh

Peter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:38

Det bliver spændende at se ;o)

Anyway....godt arbejde indtil videre....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:13

well Business, når det kommer fra dig så er jeg rolig.... ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 04:48

Hej Peter.

Jeg var helt vild med jeres "gamle" side og synes den ramte lige hvor den skulle, men I har sgu alligevel overgået jer selv med den nye side. Virkelig godt arbejde!

En ting er at det grafiske er super godt, hvilket gør at den bliver lækker at kigge på, men også gennemgangen af jeres produkter er helt genial efter min mening. Jeg hoppede for sjov ind på jeres magento-løsning og læste det hele fra en ende af. Jeg har ingen intention om at starte webshop, men efter at have læst jeres magento-præsentation fik jeg virkelig lyst til at bestille hos jer, fordi den er så gennemført og optimeret.

Held og lykke med det, det skal helt sikkert nok give gode resultater! Yes

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:20

Peter Skouhus:

well Business, når det kommer fra dig så er jeg rolig.... ;-)

SurpriseBig Smile Ha ha....jamen det er jo en spændende virksomhed du har lavet og selvom vi ikke altid er enige, så har du nu altid virket som en pålidelig og sympatisk fyr. At demystificere er en rigtig god idé, for det vil helt sikkert give Jer flere Danske kunder. Får jeg gang i mit eget projekt, så ville jeg da ikke tøve med at henvende mig.

Med Jeres nye site tror jeg at mange vil føle sig mere trygge, ved at bestille udvikling hos Jer...

Der findes mange som gaber over lidt mere end de kan levere, og det ville jeg da ikke frygte med 1902, udfra mit kendskab til dig gennem Amino.

Når det er sagt, så ville en visuel tidslinie på et typisk projekt, samt lidt bedre overblik ift. priser, gøre det en del mere overskuleligt imo ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:36

@ Lasse mange tak for de pæne ord. De varmer rigtigt godt kan du tro!

@ Busienss Også til Dem Hr. Direktør, tak for de pæne ord, når det kommer fra dig så ved jeg at der er vægt bag ved ;-)

Der sker mere i den nærmeste tid, www.skouhus.tv  er April 15.... og det bliver anderledes!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)