Rigtigt lækkert site, man får sgu helt lyst til at bestille ny website fra jer asap :-) Tilpas med informationer, så både nybegyndere og folk der ved lidt omkring websites, kan være med på, hvad der menes... Tjekker den lige ud mere i sømmene når jeg lige har tid, og kommer med noget, hvis der er noget jeg mener du skal vide Peter.
Fortsat god dag :-) |
Hej Peter
Tillykke med den nye relancering, kan se der er blevet lagt et stort arbejde i det. Jeg var rigtig stor fan af jeres forrige design, da det passede godt til mig - både grafisk og det skrevne indhold.
Det hele handler jo om hvilken målgruppe i gerne vil ramme. Jeg kan se i denne omgang har tænkt lidt mere på den uerfarne besøgende istedet for den mere erfarende og gået mere i dybden med hvad i egentlig laver. For mig kunne jeg måske godt bruge en mere simpel visning af hvad i tilbyder, og måske have et link til en mere dybdegående beskrivelse (hvis jeg gerne vil læse om det). Det kan måske hurtig blive en WOW her er meget at læse og tage stilling til, men jeg er nok også den mere erfarende besøgende.
Men for den mere uerfarne besøgende kan det sagtens være at en udpensling vil være mere brugbart. Det kan være en ide at sætte nogle mål op, måske kører nogle splittest op på hvilke af de 2 "versioner" der giver fleste henvendelser.
Problemet er ikke at finde nok information og smide det på hjemmesiden, problemet er at finde den rigtig opskrift på hvad der giver henvendelser - og her er de fleste på udbane. Jeg snakkede en del med René fra Kommunikationspartiet, og han sagde at gøre det enkelt om simpelt kan mange gange være den bedste løsning.