http://nyhederne.tv2.dk/video/index/id/29064953/ No supprice... |
så ved jeg da hvad mine skatte kroner går til , de offentlige undersøger godt nok kontrakter dårligt før de indgår en aftale
http://nyhederne.tv2.dk/video/index/id/29064953/ No supprice... |
så ved jeg da hvad mine skatte kroner går til , de offentlige undersøger godt nok kontrakter dårligt før de indgår en aftale |
Derfor er jeg heller ikke meget for at betale :) |
Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration, Administration og den sidste krone bliver brugt på løn ;D |
Det har sikkert siddet en eller anden og været med til at lave den aftale om at alle kommuner skal købe hos SKI, som har en ven/familie medlem som arbejder hos SKI. og så har han sikkert fået en billig SKI rejse ;) |
Betaler nu heller ikke så meget skat , bor billigt og køber billigt mad . Er en skattevæsenet sikkert hader , gider ikke lave noget for har ikke brug for alt det fjernsyn mv. bruger ikke bistands hjælpe for skal man jo lave noget , så hellere bruger færre kr. amino.dk er langt bedre , end alverdens vilde luksus liv |
Hvad er "typisk det offentlige"? Det er jo medarbejdere i det offentlige, der selv har fundet ud af en smartere måde at købe ind på. Så i denne historie er det offentlige måske "skurken", men de er altså også "helten". |
Hej med dig :-)
Tja, hvor længe ville et privat firma holde i disse tider, hvis det blev ledet på samme måde som de fleste offentlige instanser...... Men fedt at sådan en sag rent faktisk kommer frem i TV2 - heltene må klart være de interviewede medarbejdere, der rent faktisk gør noget ved sagen. /Carsten
|
Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.
Hej, Det er lige for et par måneder siden, havde jeg mulighed til at se Høje-Taastrups kommunens jobcenter indefra. Da jeg var under sygdom på mit tidlige arbejdsplads, skulle jeg komme i noget, der hedder arbejdsprøve (Ja, de syge mennesker, må ikke være syge mere, de skal i GRATIS arbejde i jobcentre, ellers får man ikke sygedagpenge! Også kraftsyge patienter bliver aktiveret på den måde!!!). Da personalet i jobcenter fik at vide, at jeg arbejder med IT, fandt de en opgave til mig, jeg skulle opsætte deres lille netværk til JOBSØGNING. Efter 1,5 uges tid kom de computers, som skulle være opsættet i deres netværk. Hvad tror I, det var for nogle maskiner? Og ja, det var rigtige SPILLEMASKINER også med HDMI udgang, suppleret med 24 tomme skærme. Jeg var sku shockeret, de maskiner, ifølge personalet, skulle kun bruges til at søge job på nettet. Personalet påstod, at det var ikke mening, at nogen skulle enten spille eller se HD films på de computers. Der kunne være sparet mindst halvdelen af de penge, der var brugt på disse computers. Da jeg henvendte mig til personalet med et logisk spørgsmål, hvem er det, der står for kommunale indkøb, og om kommunen har måske overvejet at skifte sine rådgiver, fordi de må være fuldstændig ukompetente, hvis de har anbefalet at købe disse computers til at bare kunne søge på nettet, fik jeg et typisk offentlig svar: DET ER LIGE MEGET. Og lige til sidst. Da jeg var færdig med netværks opsætning, skulle nye kontoer åbnes på hovedserveren. Hvor lang tid tror I det tager for SKI? 25 dage!!!!! Sikkert dejligt offentlig system vi har, hvor staten sparer på de syges velfærd og bruger pengene på udstyrer, som de har ikke en gang brug for! Hilsen og God Søndag. Nazar
|
Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!
Og så er der lige de millioner der smides ud på undervisningsmaterialer hvert år som skal købes ind via Malling Beck m.fl.
|
Køb ren argan olie her