For hver 0,25 kr du investere, tjener jeg den minimum 5 gange...+ Du vil aldrig skulle indbetale til noget, hvor du ikke på forhånd kan se at beløbet ER tjent hjem. Det er egentlig meget simpelt, min forretningsplan er bygget op omkring indtjeningen på overtakstserede smser. Men med den slags service tilbageholder teleudbyder "min" indtjening i x antal dage imens serviceudbyder kræver mit forbrug (min faktura) betalt efter 8 arbejdsdage.. Et eksempel kunne se således ud. 1 mdr: Udsender 30.000 sms med en fortjeneste på 1,34 = 40.200 kr (tilbageholdes a teleudbyder i 50 dage) Udsender 30.000 sms med en fakturering på 7,500 kr (betales til serviceudbyder 8 dage efter opgørelse) Begge beløb er lineært proportionale
Jeg har altså brug for at du kan stille sikkerhed på det beløb der skal betales serviceudbyder efter 8 dage ( I dette tilfælde 7.500 kr). Du modtager beløbet + den aftalte rente, når beløbet frigives fra teleudbyder. Du vil altid kunne se hvordan månedens salg har forløbet sig, da en udskrift med indtjening vs udgifter sendes hver måned fra serviceudbyder.
|
Kan du ikke forklare lidt mere?