Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal dine penge forrentes på en sikker måde?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

For hver 0,25 kr du investere, tjener jeg den minimum 5 gange...+ Du vil aldrig skulle indbetale til noget, hvor du ikke på forhånd kan se at beløbet ER tjent hjem. 

Det er egentlig meget simpelt, min forretningsplan er bygget op omkring indtjeningen på overtakstserede smser. Men med den slags service tilbageholder teleudbyder "min" indtjening i x antal dage imens serviceudbyder kræver mit forbrug (min faktura) betalt efter 8 arbejdsdage..

Et eksempel kunne se således ud.

1 mdr:

Udsender 30.000 sms med en fortjeneste på 1,34 = 40.200 kr (tilbageholdes a teleudbyder i 50 dage) 

Udsender 30.000 sms med en fakturering på 7,500 kr (betales til serviceudbyder 8 dage efter opgørelse)

Begge beløb er lineært proportionale 

Jeg har altså brug for at du kan stille sikkerhed på det beløb der skal betales serviceudbyder efter 8 dage ( I dette tilfælde 7.500 kr). Du modtager beløbet + den aftalte rente, når beløbet frigives fra teleudbyder. 

Du vil altid kunne se hvordan månedens salg har forløbet sig, da en udskrift med indtjening vs udgifter sendes hver måned fra serviceudbyder.

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:58

Kan du ikke forklare lidt mere?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:00

Hvis du kan tjene 32700 for at lægge 7500 kr, hvorfor beholder du så bare det ikke for dig selv?

Er nysgerrig hvorfor du sælger dette videre, hvad vil du få ud af det.

Tror nu TDC vil gå konkurs hvis alle kan hæve 32700 kr per måned.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 20:08

Hej XoXo,

Hiv lige fat i mig i morgen på sl@inmobile.dk eller pr. telefon 88 33 66 99 og lad os tale om mulighederne.

Jeg ser meget frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 2. Jan 10
Skrevet kl. 20:19

Hej Lasse

For at bruge TDC som eksempel, som teleudbyder, så har den serviceudbyder (overtakstserede smser) jeg har en aftale med givet vis en samarbejdsaftale, der betyder en endnu højere indtjening. Men normalvis betales 0,25 øre pr sms

Jeg tilbyder en service jeg tager normal sms-takst + x-antal kroner for, dette giver mig et overskud. Af dette overskud betaler jeg så x antal kroner til serviceudbyder (ikke teleudbyder), hvilket efterlader mig med den skitserede indtjening.

Dette er meget kort fortalt...:)

Hvis en seriøs partner ønsker at se en forretningsplan og dokumentation for den skitserede udregning (leveret af service-udbyder, der er en af DKs største på området). Kontakt mig da og lad os tage et møde, hvor div kontrakter kan underskrives, så jeg ikke bare giver hele forretningsiden væk...:)   

Tilmeldt 2. Jan 10
Skrevet kl. 20:27

Grunden til dette indlæg skal findes i at jeg ved siden af mit liv som ivrigt tænkende iværksætter er studerende og har en bankrådgiver, der gerne ser at min konsulentvirksomhed kaster lidt overskud af sig. Inden jeg finansierer nye ideer med lån. Hvilket for så vidt er ganske fornuftigt for alle parter.

Mit problem er bare at jeg ved hvad indtjeningen fra part 1 er, før der skal betales til part 2 og det efterlader mig i en irriterende position, hvor dette BARE må laves...og kva. betalingsstrømmen i denne type forretning, tænkte jeg at det måtte være en oplagt investeringsmulighed for ham/hende der havde frie likvide midler til det...Jeg vil jo hellere tjene lidt, end slet ingen ting og se min ide blive til noget :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:34

Ok, er ikke selv interesseret men alt held og lykkeSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 23:00

Hvad vil du være villig til at betale i rente?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:19

Det er jo nemt at skaffe 30.000 der vil betale for overtakserede sms´er Cool

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:25

Kontakt mig gerne imorgen på 22871984, enten sms eller ring, jeg ser frem til at høre om mulighederne

Mvh

Mathias Linde

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)