Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal dine penge forrentes på en sikker måde?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvorfor har du ikke overbevist din bankrådgiver?Wink Han/hun er vel en talnørd, som må kunne se det fornuftige i denne forretning, så kan du også fo gnavet lidt gæld af samtidigHmm

Hilsen

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt ikke meningen at der skal hverves 30:000 enkelt-kunder på en måned, men med et produkt, der kræver at hver kunde modtager 20-30 (normal-sms´ er) om måneden og samtidig er inde for et af de områder danskerne har fattet mest interesse for, skulle udfordringen være en mulighed at efterkomme.

Tommy:

Som skrevet var hun ikke direkte afvisende, hun vil bare gerne have at jeg viser hende at der begynder at komme en indtjening på nogle af de andre ting, jeg har lånt penge til igennem tiden. Som du selv skriver er dette jo en oplagt mulighed for at grave lidt ud i gælden, da jeg kender indtjeningen min 8 dage før et lån skal bruges. 

Det er da også derfor jeg tør anmode om et lån/ samarbejde med en investor her igennem amino, da jeg er 100% sikker på min egen indtægt igennem hele processen og ydermere får denne dokumenteret fra udbyder på dag 30, problemet er for mig, bare at de ikke er til udbetaling før dag 80 og jeg har en udgift på dag 38..

Jeg har derfor brug for en der kan stille sikkerhed for at de penge der skal betales på dag 38, 68, 98 og 128 også falder til tiden. Her efter burde betalingsstrømmen være således at jeg kan klare det selv, eller være i position til at tage en ny snak med mit kære pengeinstitut. 

Med venlig hilsen

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)