- |
Jimi Hove:Det Wonderboy nok har brug er : xxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxMen Wonderboy, det kan du ændre på et splitsekund når bosserne fra de helt store firmaer ringer og vil arbejde med dig. Og så finder du også overskuddet til at sætte dig ind almindelige forretningsgange, og til en mere balanceret formulering.
En af dem jeg samarbejde med er netop blevet fyret fra hans milliardvirksomhed, fordi den nye bestyrelse synes at han var for gal til at håndtere et firma i krisetider. I opturstider var hans ubændige tro på sin egen storslåethed en kvalitet, der lagde konkurrenterne halsende efter, i deres egen middelmådighed.
Sådan er livet, man er som man er. Nogen er bedst til at skabe, andre til at administrere og være fornuftige og andre er bare bedst til at skabe sig
Slap lige af lol..... nu har du selv kaldt manden gal, og mener han mangler selvværd, ved ikke hvor du har det fra, men måske skulle du lade være med at dømme andre, når du i samme tråd beskylder folk for at ha sparket til manden... jeg syntes du skal skynde dig at købe hans ide, nu du mener han sælger den for billigt, hvordan du så er kommet frem til det
Jeg går ud fra at du ser dig selv som værende god til at administrere og være fornuftig ikke ? resten skaber sig bare...sådan er livet :-) ... fej for egen dør inden du kaster dine verdensmands gloser ud over andre.
xxx= redigeret væk på opfordring af Jimi Hove