Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Davs! Jeg hedder Sten Steneren og jeg har et godt tilbud til dig.

Side 5 ud af 14 (137 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

-

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 20:32

Jimi Hove:

Det Wonderboy nok har brug er : xxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Men Wonderboy, det kan du ændre på et splitsekund når bosserne fra de helt store firmaer ringer og vil arbejde med dig. Og så finder du også overskuddet til at sætte dig ind almindelige forretningsgange, og til en mere balanceret formulering.

En af dem jeg samarbejde med er netop blevet fyret fra hans milliardvirksomhed, fordi den nye bestyrelse synes at han var for gal til at håndtere et firma i krisetider. I opturstider var hans ubændige tro på sin egen storslåethed en kvalitet, der lagde konkurrenterne halsende efter, i deres egen middelmådighed.

Sådan er livet, man er som man er. Nogen er bedst til at skabe, andre til at administrere og være fornuftige og andre er bare bedst til at skabe sig

Slap lige af lol..... nu har du selv kaldt manden gal, og mener han mangler selvværd, ved ikke hvor du har det fra, men måske skulle du lade være med at dømme andre, når du i samme tråd beskylder folk for at ha sparket til manden... jeg syntes du skal skynde dig at købe hans ide, nu du mener han sælger den for billigt, hvordan du så er kommet frem til det

Jeg går ud fra at du ser dig selv som værende god til at administrere og være fornuftig ikke ? resten skaber sig bare...sådan er livet :-)  ...   fej for egen dør inden du kaster dine verdensmands gloser ud over andre.

xxx= redigeret væk på opfordring af Jimi Hove

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 20:36

Det var en klassedetalje du lavede der Wink  ..... wupti og dit indlæg var slettet...

Nu er den ged vist også barberet.

Venligst

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:38

Dennis Nielsen:

Det var en klassedetalje du lavede der Wink  ..... wupti og dit indlæg var slettet...

Du er Ninja til at fange indlæg Dennis! :D

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Dennis

Sletter du lige det indlæg hvor du har pastet mit tidligere indlæg ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 20:44

Bautik:

Dennis Nielsen:

Du er Ninja til at fange indlæg Dennis! :D

:Var kastestjerne i mit tidligere liv :-)

Venligst

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:45

Nu kender jeg intet til idéen, men synes også det er at gå for langt at sige han mangler selvværd. Jimi Hove, hvad kalder man det stadie du var I da nogen "generede" dig?

Nå men til sagens kerne.

Jeg har en idé:

Varen koster i indkøb max. 20 dollar.

Den kan sælges retail for 995,00

Forhandlerpris 450 til 600 per stk.

Varen er testet og kvalitet i top. Der skal laves  2 nye forme pris 12.000 usd - så ejer man også designet.

Minimum indkøb per ordre - 20.000 usd

Samlet opstart for unikt produkt 32000 usd

Kan sælges på mindre end 14 dage for 900.000

Omsætning p.a. min. 15.000.000

DB 60% eller mere.

5.500 potentielle kunder medfølger på Excel ark.

Omkostninger til markedsføring og materiale p.a. maks 1.000.000 ved større budget mere omsætning.

Her er tale om DK alene.

PRIS 1.000.000 kontant - med garanti for nedslag i pris hvis ikke første delmål opnås. altså omsætning på 900.000 indenfor 14 dage efter hjemkomst. Nedslag 1:1

Jeg hjælper med afsætning.

Køb ren argan olie her

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 20:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Hej Dennis

Sletter du lige det indlæg hvor du har pastet mit tidligere indlæg ?

Seriøst? Du taler ned om mig, og sætter mig i bås som en af dem der skaber sig og sparker til folk og jeg ved ikke hvad, når du så selv kvajer dig, så mener du at jeg skal slette den tekst som sætter dig i samme lys, som du lige har forsøgt at sætte mig i?

Jeg står ved alt jeg har skrevet i den her tråd, at det blev opfattet på 2 forskellige måder, det er hvad der kan ske, og til dem som opfattede mit indlæg som provokerende eller forkert, der gav jeg en undskyldning.

Jeg er ikke moderator i det her forum.

Venligst

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:51

-

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:59
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jimi Hove:
Nå, jeg er oppe imod de store forretningsdrenge her på Amino, og må  hellere krybe tilbage i mit lille hul..

Sikke noget vrøvl at komme med. Det gælder i et debatforum som i den virkelige verden, at man ind imellem skal tælle 10 - og nogen gange til 20 - inden man udtaler sig. Du som netop er så fokuseret på internettet og googles betydning burde om nogen vide dette.

Hvis man  i den virkelige siger noget dumt eller utilsigtet kommer man langt med et undskyld. Det ord kan også bruges på internettet.

Henrik

Side 5 ud af 14 (137 indlæg)