Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Davs! Jeg hedder Sten Steneren og jeg har et godt tilbud til dig.

Side 4 ud af 14 (137 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uanset hvad, så er det aldrig spild at komme med et godt råd.
De råd der er givet her, bliver læst af 10.000vis af iværksættere i mange år efter og de kan alle lære af dem. Så der er ikke noget forgjort i at hjælpe folk, selvom de måske ikke er hvem de giver sig ud for at være.

Dbh Martin

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 18:37

Martin Thorborg:

De råd der er givet her, bliver læst af 10.000vis af iværksættere i mange år efter og de kan alle lære af dem. Så der er ikke noget forgjort i at hjælpe folk, selvom de måske ikke er hvem de giver sig ud for at være.

Dbh Martin

Det var bestemt heller ikke ment som en kritik... men nogen gange kan man måske godt lige ane om det er seriøst eller ej, og jeg mener godt der må være plads til lidt humor også :-)  men det er bare min mening :-)

og ellers tak for et godt forum ... fra et kommende Plus medlem Yes

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 18:43

Silacio:

Det er humor i verdensklasse.. Det er ufatteligt så mange ikke kan se det åbenlyse sjove :D

Man kunne fristes til at sige: You all been Trolled

Øh, ja.. Nu er jeg skam overbevist om at alle kan se det hysterisk morsomme i dette indlæg. Og havde det ikke været for "stenerens" egne udtalelser efterfølgende om, at det IKKE er en joke - ja så havde det da naturligvis været af morskab over indlægget frem for vedkommendes personlige mentaltilstand.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:21

Dennis Nielsen:

LOL StarStarStarStarStar .... Sjovt at se hvordan folk ryger lige i og straks kommer med gode råd til hvordan han skal præsentere sin idé m.v  :-)  nogen gange er det i orden at grine lidt af det hele, i stedet for at lave et breakdown på alt i det her forum og analysere det langt ind i H........

Good luck  Wonderboy og tak for at godt grin.

TOP Kommentar!!!Yes

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:29

Martin Thorborg:

Dbh Martin

Du har da fuldstændig ret Martin, at der skam ikke er spor forgjort i at komme med gode råd etc. - selv som en kommentar til et ironisk indlæg.

Men det som vel menes (eller i hvert fald det jeg læser  mellem linierne) - fra bl.a. Dennis er vel, at det er meget sundt for "os selvhøjtidlige og altid vidende aminoer" (sagt i sjov), at blive taget fusen på - og så lad os få et godt grin af det.Wink

Og så er det selvfølgelig yderligere sjovt, at sidde på sidelinine og se hvordan en håndfuld deltagere i debatten af al kraft og i alvorlige miner, prøver at få "Steneren" til at forstå hvordan den virklige forretningsverden fungerer.

God iværksætter humorWink

Birger

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:37

BMøllerC:

Martin Thorborg:

Dbh Martin

Du har da fuldstændig ret Martin, at der skam ikke er spor forgjort i at komme med gode råd etc. - selv som en kommentar til et ironisk indlæg.

Men det som vel menes (eller i hvert fald det jeg læser  mellem linierne) - fra bl.a. Dennis er vel, at det er meget sundt for "os selvhøjtidlige og altid vidende aminoer" (sagt i sjov), at blive taget fusen på - og så lad os få et godt grin af det.Wink

Og så er det selvfølgelig yderligere sjovt, at sidde på sidelinine og se hvordan en håndfuld deltagere i debatten af al kraft og i alvorlige miner, prøver at få "Steneren" til at forstå hvordan den virklige forretningsverden fungerer.

Birger

Det er et af hans første indlæg her på forummet  , vidste i har bemærket dette og vi hjælper ny amino.dk på dette forum og vi tager venlig imod alle.

Vi er alle forskellig mennesker , derfor har vi forskellige viden , derfor er det super godt , med dette  her forum , da vi alle hjælper , hinanden og ikke kigger ned , på dem der laver fejl eller virker som et  dumt indlæg ,  vi  går selvfølgelige alle ind og hjælper ham på  bedste vis vi alle kan

Vi er jo iværksættere  alle samme og de hjælper hinanden i bedste iværksætter ånd

Jeg synes vi skal hjælpe hinanden seriøst  ,jeg har før prøvet , at lave begyndere fejl , på dette forum og dette lærer man meget  af, da vi alle er forskellige mennesker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 19:42

Mikael christiansen:

BMøllerC:

Martin Thorborg:

Dbh Martin

Birger

Det er et af hans første indlæg her på forummet  , vidste i har bemærket dette og vi hjælper ny amino.dk på dette forum og vi tager venlig imod alle.

Vi er alle forskellig mennesker , derfor har vi forskellige viden , derfor er det super godt , med dette forum .

Vi er jo iværksættere  alle samme og de hjælper hinanden i bedste iværksætter ånd

Tak jeg havde bemærket det - og jeg har forstået at nogen føler at b.la. jeg har udstillet den her person på en dum måde - det var ikke min mening og beklager min opførsel - grin og humor hører til bag lukkede døre, vi er enige.

God aften til dig.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det store hjerte er igen kommet frem fra de store forretningsmænd på Amino. Man kunne have valgt at ignorere det hvis man ikke var interesseret, men vælger at sparke til manden. Til oplysning kan jeg sige at det ikke er sådan det foregår " i den virkelige forretningsverden ".

Og til Wonderboy kan jeg sige at for 1 ½ år siden fik jeg en idè som jeg fik solgt til firmaer i milliardklassen, uden at ane en skid om " den rigtige forretningsverden " . Men de kunne tjene på den, og så er de sgu ligeglade med hvem du er , og hvad du kan. Det tager de sig af.

Men klart lidt ydmyghed i det offentlige rum skader aldrig (wonderboy).

Og du virker tilpas gal, til at være kommet på et spændende projekt. Jeg har dog ikke selv tid til at udforske det, men held og lykke da :-)

Du har nok ikke prøvet at sælge en ide før, men bare henvend dig til banken, eller ring / mail direkte til en direktør i et stort firma, som kan bruge ideen. Det er deres job at tjene penge til deres virksomhed, så de skal nok læse din mail

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:54
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:
Du har nok ikke prøvet at sælge en ide før, men bare henvend dig til banken, eller ring / mail direkte til en direktør i et stort firma, som kan bruge ideen.

Uha, Jimi. Nu er du også hoppet på den.
Nu er du lige så meget til grin som os andre, der ser en mulighed for, at Wonderfyren virkelig har fået en god idé, men bare formulerer sig lidt kluntet.

5 stjerne til dig, Jimi.

mvh Hans

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:59

He he, ja jeg har selv omgåes en del gale mennesker i mit liv, og enten går de helt helt til bunds , eller bliver " sindssygt " succesfulde. Dem der der ligge og roder med et firma med 10-15 medarbejdere og en mindre villa i provinsen.. de kommer sjældent videre, og har sjældent noget spændende at sige. Deres liv er simpelthen for trygt.

Så ja jeg er faktisk ret interesseret i hans idè, men jeg har selv nogle gale projekter kørende, som jeg VED der er et stort marked for, og som ingen er dykket ned i. De markeder finder man kun, når man er gal og sulten.

Nogle af de mest gale her på Amino , er også de mest succesfulde, ingen nævnt ingen glemt :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 4 ud af 14 (137 indlæg)