Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på min fotograf hjemmeside ønskes.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg ville egenligt gerne bare have noget feedback på hvad folk synes om min hjemmeside. Om der er noget jeg skal gøre anderledes etc etc. Jeg tænkte der nok er nogen herinde med nogle gode ideer!

Steffen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23

Øhm, hvor er URL? :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:24

Hej Steffen,

Jeg er sikker på du har en fin hjemmeside :o)....

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:27

Hvis det er http://www.steffenlefort.com/ så mangler der helt klart noget tekst.

Tilmeldt 1. Mar 10
Skrevet kl. 19:30

Hahaha undskyld folkens,

www.steffenlefort.com

Tilmeldt 1. Mar 10
Skrevet kl. 19:31
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:16

Jamen der er ikke så meget at sige til det. Du har nogle billeder og en lille kort tekst om dig. Det fungere sikkert godt som visitkort, men er en katastrofe SEO mæssigt. Så spørgsmålet er hvor meget du vil gøre ud af din online profil fremadrettet?

Smid en adresse og lidt flere oplysninger på contact siden.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:11

Hej Steffen,

Min første tanke var: "Hmm, det spiller sgu ikke rigtig"..... Her er lidt input at tænke over:

• Din side indeholder meget høj kontrast - Sort ramme, hvid baggrund og knaldrøde menu-faner. Det trækker fokus væk fra billederne, som jo er det allervigtigste. Farverne i dine billeder er ret afdæmpede, så de kan let komme til at virke flade på din kontrastrige side.
  • Få for guds skyld fjernet den rædsomme footer. Den hører ingen steder hjemme - det lugter langt væk af en amatør. Det du sparer ved at bruge et frit design-værktøj sætter du tifold til i form af mistet omsætning.
  • Jeg kunne godt ønske mig flere billeder på siden. Der er meget delte meninger om antallet af billeder i et portfolio, men 14 mener jeg er i underkanten.
  • Hvad med et billede af dig selv under "About"
  • Der mangler adresse informationer, evt. cvr osv.
  • Umiddelbart tænker jeg: Hvis du vil tjene penge på fashion-fotografering, så skal der en mere fancy side til.

Det var lidt umiddelbare tanker.

Held og lykke med "projektet".

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:42

udmærket side

Et hjemmesiden er i lavet i flash vidste ønsker besøgene fra google skal du mange kr. på adwords , da søgemaskinerne ikke kan læse flash sider ret godt , derved må det være en ommer vidste du ønsker kunder fra google af , uden at bruge rigtigt meget på adwords

længere tilte på siden jeg mener denne her <title>steffen lefort photography </title> huske unikke på hver underside

jeg ville sætte mit CVR nummer på kontakt siden evt alle undersiden samme med mit telefon nummer , lettere at komme i kontakt med jer og skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Mar 10
Skrevet kl. 15:45

Mange tak for hjaelpen.

Har aendret den "lidt" nu, er den blevet bedre?

Mangler stadig tekst er jeg godt klar over. Overvejer hvad jeg skal skrive om...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)