Jeg ville egenligt gerne bare have noget feedback på hvad folk synes om min hjemmeside. Om der er noget jeg skal gøre anderledes etc etc. Jeg tænkte der nok er nogen herinde med nogle gode ideer!
Jamen der er ikke så meget at sige til det. Du har nogle billeder og en lille kort tekst om dig. Det fungere sikkert godt som visitkort, men er en katastrofe SEOmæssigt. Så spørgsmålet er hvor meget du vil gøre ud af din online profil fremadrettet?
Smid en adresse og lidt flere oplysninger på contact siden.
Min første tanke var: "Hmm, det spiller sgu ikke rigtig"..... Her er lidt input at tænke over:
Din side indeholder meget høj kontrast - Sort ramme, hvid baggrund og knaldrøde menu-faner. Det trækker fokus væk fra billederne, som jo er det allervigtigste. Farverne i dine billeder er ret afdæmpede, så de kan let komme til at virke flade på din kontrastrige side.
Få for guds skyld fjernet den rædsomme footer. Den hører ingen steder hjemme - det lugter langt væk af en amatør. Det du sparer ved at bruge et frit design-værktøj sætter du tifold til i form af mistet omsætning.
Jeg kunne godt ønske mig flere billeder på siden. Der er meget delte meninger om antallet af billeder i et portfolio, men 14 mener jeg er i underkanten.
Et hjemmesiden er i lavet i flash vidste ønsker besøgene fra google skal du mange kr. på adwords , da søgemaskinerne ikke kan læse flash sider ret godt , derved må det være en ommer vidste du ønsker kunder fra google af , uden at bruge rigtigt meget på adwords
længere tilte på siden jeg mener denne her <title>steffen lefort photography </title> huske unikke på hver underside
jeg ville sætte mit CVR nummer på kontakt siden evt alle undersiden samme med mit telefon nummer , lettere at komme i kontakt med jer og skaber troværdighed
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows