Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I'm in Network Marketing and I'm proud of it

Side 2 ud af 18 (177 indlæg)
Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lilian

Enig, der kræves mere end kun de tre punkter for en vedvarende succes, derfor skrev jeg også "stort set".

At kompensationsplanen skal være tilgængelig, har Jacob jo fortrinligt svaret dig på.

Og som jeg skrev, informationer/deklarationer om produkterne er en vigtig grundinformatiion for at kunne danne sig et intryk af kvaliteten. Alle disse informationer burde ikke holdes "skjult".

M.v.h-

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jahuu:

Der er mange herinde der er træt af alt hemmelighedskræmmeriet, mig selv inklusiv, og hvis vi vil gøre noget ved det, så starter det hos os selv. Vi vil allesammen gerne kunne tjene godt på vores MLM og for at kunne det, er det vigtigt at branchens image ikke belastes mere end det allerede er.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at hvis alle MLM'ere startede med sig selv og holdt op med at opføre sig som om de var del af en lyssky forretning, så ville branchens image rette sig helt af sig selv. Det vil helt sikkert tage noget tid, men hvis vi alle udviser holdningen:

Problemet er ik branchens image, men at den er fyldt med selskaber, som reelt ingen eksistens grundlag har...

ALT for mange MLM selskaber, er kun skabt med det formål at forgylde skaberne, og det sker via så mange "sælgere" som muligt, som alle skal betale for oprettelse + købe diverse pakker!

Hvis man ser på sidste opgørelse over det gennemsnitlige salg pr MLM sælger, så siger den vel alt. På verdensplan er gennemsnittet 1.500 kr. pr sælger... Tror ik jeg skal uddybe det mere, tallet fortæller vel selv historien...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ser det som en hurtigt spredt pest.

Det er altid: "Get rich fast" eller "Get rich by doing nothing"

Alt for mange "mindre kvikke" personer bliver forført af illusionen om at de kan vende deres økonomi eller at de har fundet en guldåre.

Hvis man stod med et produkt som man virkelig troede på ville MLM nok ikke være måden man profiterede på det.

Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist ganske indlysende at nogen ikke gør deres research særligt grundigt, men blot kaster om sig med unuancerede påstande. Det er hørt så mange gange før - og tilbagevist ligeså mange, så det behøver vi vist ikke bruge mere tid på.

Et godt råd - hvis du ønsker at blive taget alvorligt, så hav dine facts i orden og deltag i debatten med indsigt i stedet for fordomme.

 

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fortæl om du ville vælge MLM hvis du havde opfundet/designet/produceret et rigtig godt produkt?

Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo meget an på produktet - ikke alle produkter egner sig til at blive markedsført på denne måde.

Havde jeg et produkt der egner sig, har jeg 2 valg; enten vælger jeg traditionel markedsføring eller jeg kan vælge Network Marketing. Begge måder får jeg flyttet produkter, men der er en grundlæggende forskel mellem de to. Vælger jeg traditionel markedsføring, bekoster jeg markedsføringen FØR jeg får solgt nogen varer og vælger jeg NM bekoster jeg først markedsføringen EFTER varen er solgt.

Det giver rigtig god mening, rent forretningsmæssigt, at vælge NM. Hvis du har prøvet at starte noget op, så ved du også hvor omfattende og dyrt det er at markedsføre sig. Der skal utroligt meget til for at slå sig fast med mærke, brand eller what ever.

Traditionel markedsføring er der ingen garantier for gevinst, men med NM er der garanti hver gang. Derfor er jeg ret overbevist om at jeg ville vælge NM, havde jeg et produkt der egnede sig.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jahuu:

og tilbagevist ligeså mange

Har du nogle links til det? For mig synes det nu altid at være problemet at det netop ikke bliver tilbagevist men bare ignoreret som her.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jahuu:

Det er vist ganske indlysende at nogen ikke gør deres research særligt grundigt, men blot kaster om sig med unuancerede påstande. Det er hørt så mange gange før - og tilbagevist ligeså mange, så det behøver vi vist ikke bruge mere tid på.

Et godt råd - hvis du ønsker at blive taget alvorligt, så hav dine facts i orden og deltag i debatten med indsigt i stedet for fordomme.

Tør man spørge hvem det er til?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jahuu:

"I'm in Network Marketing and I'm proud of it",

Nemlig :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jahuu:

Traditionel markedsføring er der ingen garantier for gevinst, men med NM er der garanti hver gang.

Så din påstand er, at alle varer bliver brandet via NM på en god og brugbar måde?

Jeg vil godt anbefale dig, at spørge Hr. og Fru Danmark om deres kendskab til MLM brands... Hvis du høre andre end Topperwear, så er du vist heldig ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 18 (177 indlæg)