Enig, der kræves mere end kun de tre punkter for en vedvarende succes, derfor skrev jeg også "stort set".
At kompensationsplanen skal være tilgængelig, har Jacob jo fortrinligt svaret dig på.
Og som jeg skrev, informationer/deklarationer om produkterne er en vigtig grundinformatiion for at kunne danne sig et intryk af kvaliteten. Alle disse informationer burde ikke holdes "skjult".
Der er mange herinde der er træt af alt hemmelighedskræmmeriet, mig selv inklusiv, og hvis vi vil gøre noget ved det, så starter det hos os selv. Vi vil allesammen gerne kunne tjene godt på vores MLM og for at kunne det, er det vigtigt at branchens image ikke belastes mere end det allerede er.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at hvis alle MLM'ere startede med sig selv og holdt op med at opføre sig som om de var del af en lyssky forretning, så ville branchens image rette sig helt af sig selv. Det vil helt sikkert tage noget tid, men hvis vi alle udviser holdningen:
Problemet er ik branchens image, men at den er fyldt med selskaber, som reelt ingen eksistens grundlag har...
ALT for mange MLM selskaber, er kun skabt med det formål at forgylde skaberne, og det sker via så mange "sælgere" som muligt, som alle skal betale for oprettelse + købe diverse pakker!
Hvis man ser på sidste opgørelse over det gennemsnitlige salgpr MLM sælger, så siger den vel alt. På verdensplan er gennemsnittet 1.500 kr. pr sælger... Tror ik jeg skal uddybe det mere, tallet fortæller vel selv historien...
Det er vist ganske indlysende at nogen ikke gør deres research særligt grundigt, men blot kaster om sig med unuancerede påstande. Det er hørt så mange gange før - og tilbagevist ligeså mange, så det behøver vi vist ikke bruge mere tid på.
Et godt råd - hvis du ønsker at blive taget alvorligt, så hav dine facts i orden og deltag i debatten med indsigt i stedet for fordomme.
Det kommer jo meget an på produktet - ikke alle produkter egner sig til at blive markedsført på denne måde.
Havde jeg et produkt der egner sig, har jeg 2 valg; enten vælger jeg traditionel markedsføring eller jeg kan vælge Network Marketing. Begge måder får jeg flyttet produkter, men der er en grundlæggende forskel mellem de to. Vælger jeg traditionel markedsføring, bekoster jeg markedsføringen FØR jeg får solgt nogen varer og vælger jeg NM bekoster jeg først markedsføringen EFTER varen er solgt.
Det giver rigtig god mening, rent forretningsmæssigt, at vælge NM. Hvis du har prøvet at starte noget op, så ved du også hvor omfattende og dyrt det er at markedsføre sig. Der skal utroligt meget til for at slå sig fast med mærke, brand eller what ever.
Traditionel markedsføring er der ingen garantier for gevinst, men med NM er der garanti hver gang. Derfor er jeg ret overbevist om at jeg ville vælge NM, havde jeg et produkt der egnede sig.
Det er vist ganske indlysende at nogen ikke gør deres research særligt grundigt, men blot kaster om sig med unuancerede påstande. Det er hørt så mange gange før - og tilbagevist ligeså mange, så det behøver vi vist ikke bruge mere tid på.
Et godt råd - hvis du ønsker at blive taget alvorligt, så hav dine facts i orden og deltag i debatten med indsigt i stedet for fordomme.