Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BYD NU - SUPER MULIGHED e-priser.dk

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 05:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bamedia:

Det må da være en spøg?

a)  Du vedhæfter et print, hvor der står du har brugt for ca. kr. 5000 på adwords, og fået over 3000 klik mellem d. 1 jan og 28 feb. Når man så tjekker din side på nope.dk har du kun haft 1488 besøgende siden d. 24/02

b) Det er da næsten umuligt og tjene kr. 8000 på affiliate reklamer ved kun 1488 besøgende.

c) Hvis a & b er real, ja så forstår jeg ikke at du har en startpris på kr. 400 + moms

Jeg vil meget gerne se noget mere dokumentation, for lige nu lyder det for godt til at være sandt.

Men sorry, jeg kan jo også være galt på den.

MVH

Bastian

Hej Bastian,

Du er Helt gal på den..

Mikkel har kun nope.dk til at tælle på hans forside, derfor det lave tal, jeg er sikker på at mikkel har smid mange besøgende direkte til hans undersider.

Jeg tror rigtig mange af dem der leger med affilaite herinde tjener meget større beløb på 1488 klik, det er meget almindeligt..

Mikkel tjente i jan. 3.000 kr. på siden. Det er altså ikke mange penge hvis du ser hvor meget tid der bliver brugt på den. Derfor synes jeg heller ikke en STARTpris på 400 er helt dum.

Mvh

Nis

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:55
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Rettet, da jeg ikke så Nis svar.. Skrev selv det samme, men du har fuldstændig ret Nis..Tak

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 08:00

Umut Ücler:

Får man også webhotel med og hvornår udløber domænet?

Der medfølger ikke webhotel. Domænet mener jeg har ca. 1/2 år tilbage.

Du får sidens indhold og domæne.

mikkel

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:01

Hvis de medfølgende screendumps skulle være med til at klarlægge nogle ting, er det overhovedet ikke lykkedes.

Jeg er meget forvirret over de screendumps, som blot viser nogle saldi, med meget få transaktioner.

Det kan jo lige så godt være hele din portefølje hos mikkelsen media.

Jeg er ikke potentiel køber, og er heller ikke ude på at ødelægge din tråd, men jeg tror at der er andre end mig der sidder med samme undren og manglende uddybning af de screenshots.

Det er vel ikke de 27 klik, der har genereret de 6-7000 kroner. (visninger får man vel ikke noget for)

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:07

Hej CPUfan

Det er helt iorden du spørg :-)

Det øverste scrint kan du se min udgifter til adwords der har i januar været ca. 2500 klik og ikke 27 klik.

Indtjening har jeg vidst i den midterste som du kan se er den taget fra e-priser (kan ses i bunden)

Den sidste har jeg bare åbnet så folk kunne se hvordan indtjeningen lå (den er også fra januar) den har dog ikke lige de sidste par salg med for den sidste uge.

'Håber det klarlægger lidt :-)

Mikkel

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:25

De 27 klik, finder jeg i den fra mikkelsen media, det er vel brugere der har klikket på links inde på e-priser - er det ikke korrekt?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:28

Hej igen

Jo det kan jeg godt se, mit screen er taget en aften, mener det var den 22/1.

Mikkelsen har noget opdatering i de sene aftentimer og der kan man ikke helt gå efter visninger og klik.

Kan godt se der er noget med klik der ikke helt stemmer, kan selvfølig ikke lave salg uden klik :-)

Der skal også tages forbehold for cookietider på op til 30 dage. Altså hvor kunden tidligere har besøgt mine links, men først senere vælger at købe en evt mobil

Mikkel

Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:34

Hej Mikkel

Har sendt dig en PB, har du modtaget den?

Mvh

Henrik

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:42

Hej Henrik.. 

Jeg har ikke modtaget noget privat, prøv venligst igen..

Mikkel

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:56

MikkelFriis.com:

Mikkelsen har noget opdatering i de sene aftentimer og der kan man ikke helt gå efter visninger og klik.

Det kan jeg godt bekræfte, det sker hver dag efter midnat.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)