Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign oplæg nummer 2, feedback ønskes igen!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:47

Farve valget er langt bedre end det andet , med mangler nogle punkter til power effekten  er der

Der er baggrunde af mobiltelefoner en udmærket ting at vise hvordan en fræk effekten der giver energi og glæde , vil se ud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:52

Mener du at hele baggrunden skal bestå af billeder af mobiltelefoner? Det skal lige nævnes at der kommer et skyskraber banner i højre side, som følger med ned når man scroller. Det giver også lidt mere liv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gerne konstanterne med farverne der er i nogle af de farve strålende mobiltelefoner behøves ikke være en hele mobiltelefon med at øjet kan skimte det er en mobiltelefon og derved giver det et mobil look til hjemmesiden Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 06:08

I forhold til det tidligere udkast er farverne, de nye bokse, m.m. klart bedre.

Men selve designet er ikke noget, der ligefrem får mig op af stolen. Jeg ønsker ikke at kalde dine grafikere for inkompetente, da det jo netop ikke står skrevet hvorvidt du får lavet det af en række venner, eller rent faktisk har betalt dyre domme for det. Men der er intet nyskabende eller fangene ved designet, og ligner mest af alt noget, der var hipt anno 2003. Så hvis det rent faktisk er tilfældet, at du betaler en fornuftig sum penge for det, vil jeg ikke sige, at de er fordelt godt ud. Hvis det omvendt ikke er noget, du rent faktisk mister noget på, så går det vel også an.

Tilmeldt 27. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:03

Hi Nikolai,

super flaot, meget  overskuellige, det enste jeg savner er brugerenes feedback, jeg mener hvor vi kan skrive vore egen anbefallinger til de enkelte produkter, man det kan du oververj undervejs....

glæder mig til ONLINE LAUNCH af dine hjemmesite.

heller lykke

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:42

ahyldig:

I forhold til det tidligere udkast er farverne, de nye bokse, m.m. klart bedre.

Men selve designet er ikke noget, der ligefrem får mig op af stolen. Jeg ønsker ikke at kalde dine grafikere for inkompetente, da det jo netop ikke står skrevet hvorvidt du får lavet det af en række venner, eller rent faktisk har betalt dyre domme for det. Men der er intet nyskabende eller fangene ved designet, og ligner mest af alt noget, der var hipt anno 2003. Så hvis det rent faktisk er tilfældet, at du betaler en fornuftig sum penge for det, vil jeg ikke sige, at de er fordelt godt ud. Hvis det omvendt ikke er noget, du rent faktisk mister noget på, så går det vel også an.

Hej Ahyldig,

Tak for feedback!

Jo jeg betaler faktisk en hel del penge for det, men det skal på den anden side heller ikke være nyskabende. Første priotet er at skræmme færrest muligt væk og før jeg bestilte designet har jeg søgt inspiration hos bl.a. Trendsales, Kelkoo og Pricerunner. Hvis jeg ville have noget smart og moderne, så havde jeg bestilt noget lignende Samsungs hjemmeside, som jeg mener er rigtig flot.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:52

supereagle:

Hi Nikolai,

super flaot, meget  overskuellige, det enste jeg savner er brugerenes feedback, jeg mener hvor vi kan skrive vore egen anbefallinger til de enkelte produkter, man det kan du oververj undervejs....

glæder mig til ONLINE LAUNCH af dine hjemmesite.

heller lykke

Hej Supereagle,

Tak for feedback og ros Smile

Brugeranmeldelser og stjerner har været med i overvejelserne. Det strandede på at købet bliver foretaget hos et af teleselskaberne og vi tror at det er de færreste der efterfølgende vil vende tilbage til vores side for at uddele stjerner eller lave en anmeldelse. Telmore er et af de eneste selskaber der har mulighed for at kunderne kan give en anmeldelse af mobiltelefonen, men de hører også til blandt de absolut bedst sælgende webshops inden for salg af mobiltelefoner.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 15:30

Nicolaj:

Hej Ahyldig,

Tak for feedback!

Jo jeg betaler faktisk en hel del penge for det, men det skal på den anden side heller ikke være nyskabende. Første priotet er at skræmme færrest muligt væk og før jeg bestilte designet har jeg søgt inspiration hos bl.a. Trendsales, Kelkoo og Pricerunner. Hvis jeg ville have noget smart og moderne, så havde jeg bestilt noget lignende Samsungs hjemmeside, som jeg mener er rigtig flot.

Hej Nicolaj,

Det er forståeligt og er også det traditionelle mål, når man bestiller et nyt webdesign. Selvom det ikke er smart og moderne, som du selv påpeger, så kunne det godt være mere anno 2010 og vel-sammensat. De tre andre hjemmesider, som du henleder til, er efter min mening bedre sammensat grafisk. Man kan tydeligere se, at det er nogle fagfolk, der står bag.

Men hey.. Hvis du er tilfreds med resultatet, så vil jeg da ikke rode rundt i det. For det er jo trods alt også dig, der skal være tilfreds med det.  

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 15:48

Hej Nikolaj,

Jeg ville gøre følgende:

- Flytte nyheder, og din fokusboks fra toppen til bunden - det er vigtigt at dine kunder ser dine mobiler, nyhederne er knap så relevante for folks søgning.

- Fjerne nogle af detaljerne i mobiloversigten - Det ser meget rodet ud, og det kommer til at forvirre de folk der kommer ind på siden. Find ud af hvilke ting som tricker folk, er det bluetooth, kamera eller andet , målene er nok ikke så relevante når folk scouter siden.

- Whitespace - Du skal have mere mellemrum imellem dine elementer, så det virker mere luftigt, det er godt for læsevenligheden, og vil bestemt gøre dit site mere overskueligt.

Det skulle gerne gøre det bedre. :O)

Mvh
Henrik 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)