Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign oplæg nummer 2, feedback ønskes igen!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kunne også lide 1. oplæg, og har heldigvis set at du har holdt fast ved dette, men strammet det lidt op. Og ganske vellykket.

Det er en overskuelig og samtdig pæn side. Hører efter min mening absolut i den øvre halvdel.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:03

Drop den der standard photoshop fade der er rundt om websitet, eller lav den mindre synlig :-). Det ville gøre underværker!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:37

Henrik Petersen:

Hej Nikolaj,

Jeg ville gøre følgende:

- Flytte nyheder, og din fokusboks fra toppen til bunden - det er vigtigt at dine kunder ser dine mobiler, nyhederne er knap så relevante for folks søgning.

- Fjerne nogle af detaljerne i mobiloversigten - Det ser meget rodet ud, og det kommer til at forvirre de folk der kommer ind på siden. Find ud af hvilke ting som tricker folk, er det bluetooth, kamera eller andet , målene er nok ikke så relevante når folk scouter siden.

- Whitespace - Du skal have mere mellemrum imellem dine elementer, så det virker mere luftigt, det er godt for læsevenligheden, og vil bestemt gøre dit site mere overskueligt.

Det skulle gerne gøre det bedre. :O)

Mvh
Henrik 

Hej Henrik,

Tak for kritik.

Nyhederne vil være referater fra f.eks. nyhederne på Telmore og der vil være et link videre til hele artiklen, som igen kan føre til et salg hos Telmore. Det kunne også være en nyhed om at Telia var først ude med Sony Ericsson X10 og der vil så være et link videre. Egentligt er boksene placeret der fordi vi har valgt ikke at have et topbanner og derfor kan det godt virke lidt lige på og hårdt hvis siden bare starter med prissammenligninger. Meeeen vi vurderer lige på det igen Smile

Hvis du med detaljerne i mobiloversigten mener den tekst der er imellem billede og pris, så er det bare designeren der har fyldt en masse ind, der vil være undersider med anmeldelser og specifikationer, så det er nærmere en kort salgstekst der vil være i feltet, som f.eks. "fåes i blå, rød og grøn".

Jeg kan godt se hvad du mener med læsevenligheden, Pricerunner har meget mere luft. Det vil blive rettet til.

Endnu engang tak for feedback!

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:40

Brian Schou Larsen:

Jeg kunne også lide 1. oplæg, og har heldigvis set at du har holdt fast ved dette, men strammet det lidt op. Og ganske vellykket.

Det er en overskuelig og samtdig pæn side. Hører efter min mening absolut i den øvre halvdel.

Hej Brian,

Tak for ros!

Så skal vi bare lige have den rettet til en sidste gang, så vi kan komme lidt længere op i den bedste halvdel Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:40

Casper:

Drop den der standard photoshop fade der er rundt om websitet, eller lav den mindre synlig :-). Det ville gøre underværker!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Mener du det lyseblå i baggrunden?

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 16:48

Nicolaj:

Casper:

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Hej Nicolaj,

Jeg formoder, at hen henleder til den skygge, der stort set omkranser alt indholdet. Det er dog ikke noget, man normalt kalder for "fade" men nærmere "drop shadow".

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:52

Dejligt med flere farver. Jeg synes navigationen og nyhederne øverst er mere overskuelige nu, end de var før.. :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:56

Robert Rungholm:

Dejligt med flere farver. Jeg synes navigationen og nyhederne øverst er mere overskuelige nu, end de var før.. :-)

Hej Robert,

Tak for kritik, du må også meget gerne komme med noget negativt Smile

/Nicolaj

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:57

ahyldig:

Nicolaj:

Casper:

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Hej Nicolaj,

Jeg formoder, at hen henleder til den skygge, der stort set omkranser alt indholdet. Det er dog ikke noget, man normalt kalder for "fade" men nærmere "drop shadow".

Tak for info! Den ryger også med i puljen Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:36

Er der nogle søndagsfriske der vil hjælpe med lidt kritik Angel

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)