Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du betale for ét krus m. tryk?

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er også fair nok, men jeg synes egentlig at prisen er lige i overkanten, bl.a. tilbyder vi den samme type krus, også med tryk på hele kruset og til kanten, Prisen her er noget billigere. Og kvaliteten er helt i top, da vi bruger samme leverandør som leverer til bl.a. AaB, AGF og Silkeborgs fanshops.

 


 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-03-2007 19:30:17
Forfatter: Candy
Det er også fair nok, men jeg synes egentlig at prisen er lige i overkanten, bl.a. tilbyder vi den samme type krus, også med tryk på hele kruset og til kanten, Prisen her er noget billigere. Og kvaliteten er helt i top, da vi bruger samme leverandør som leverer til bl.a. AaB, AGF og Silkeborgs fanshops.






Tja. Hvis jeg skulle bruge 1 krus, og kunne vælge mellem at give Jesper 88 og få mit personlige drømme-krus eller give dig 350 kroner for 5, ved jeg godt hvad valget blev :)... så kunne forskellen gå til et par poser god kaffe.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-03-2007 20:04:17 Forfatter: Tommy
Dato: 07-03-2007 19:30:17 Forfatter: Candy
Det er også fair nok, men jeg synes egentlig at prisen er lige i overkanten, bl.a. tilbyder vi den samme type krus, også med tryk på hele kruset og til kanten, Prisen her er noget billigere. Og kvaliteten er helt i top, da vi bruger samme leverandør som leverer til bl.a. AaB, AGF og Silkeborgs fanshops.






Tja. Hvis jeg skulle bruge 1 krus, og kunne vælge mellem at give Jesper 88 og få mit personlige drømme-krus eller give dig 350 kroner for 5, ved jeg godt hvad valget blev :)... så kunne forskellen gå til et par poser god kaffe.


 

Du kan jo bare købe 1 stk til 75 kroner og have råd til endnu mere kaffe :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Birkerød
Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
MediaMouse`s krus er bare super lækre!
 

Vi fik fornyligt produceret 6 stk. og vi har har ikke fortrudt, det er krus kunderne ligger mærke til.

 

Kærlig hilsen

 

Anna Kjærulff - Fotograf - http://stjernestudiet.dk

 

 

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det ser flot ud det i laver, kan I ogsån trykke på papkopper?


Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

omkring 80 - 90 inkl moms vil ikke være helt galt, hvis det er med 4 farver.


www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Tilmeldt 2. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os sige at 5 mediegrafiker elever vil have 1 krus pr mand, alle med samme tryk og i 2 farver sort/rød (dog UTROLIG meget lidt rødt :) )
hvad vil det koste? det er til et reklame projekt vi har fået på skolen. Da vi er i reklame branchen kunne vi jo lægge et godt ord ind for jer? vi vil selvfølgelig helst have den bedste pris da vores budget er meget lillet..

Mvh
Color Squad :)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
  IP-experten - Det er med fuld 4-farve (CMYK)

  St&R - Omkring det at I er i reklamebrancehn er måske ikke lige argumentet der holder - Hvad søren tror I vi selv er...?

Men jeg har sendt dig en email med et forslag til en anden løsning som måske kunne været interessant for Jer.

Tilmeldt 2. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var mere tænkt sådan at når dem (eleverne) der starter sit eget
firma mangler at få trykt noget, eller skal bruge noget til et projekt
osv..

 tænk vi er en skole på flere hundrede elever som hver skal ud til deres virksomhed som elever på et eller andet tidspunkt--

arh jeg gider ikke til at forklare det, glem at jeg overhovedet har sagt det :)
Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,
Jeg ved det er en gammel tråd men hvilke udstyr brugte/bruger du til at lave disse krus? Her tænker jeg på hvilke mærke/model?

Mvh. Allan

 

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)