Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klage over Demibs forretningsmetoder.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Hvis der er nogle her, som inspireret af Jørgens klage, også gerne vil skuffes med deres SEO, så kan I bare gribe fat i mig eller min partner ... så skal vi nok gøre vores bedste for, at skuffe jer mindst ligeså meget :)

Har sendt dig en PB.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker som om din side www.olsensrevision.dk ..... hvis det altså er den du taler om .... har et problem med duplicate content på forsiden?

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke om din overskrift 'Klage over Demibs forretningsmetoder. ' for læser man kun overskriften  uden at trykke sig ind på linket og ser at det er irioni,  tror man det et fupfirma.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:

Synes ikke om din overskrift 'Klage over Demibs forretningsmetoder. ' for læser man kun overskriften  uden at trykke sig ind på linket og ser at det er irioni,  tror man det et fupfirma.

Nej det er bare i orden du.

Skulle kære Demib have et problem med seo-effekten vil jeg gerne ændre overskriften.

Men jeg er ikke blevet kontaktet af Demib herom endnu så det er ikke noget jeg går med planer om.

 

Men det er da klart at jeg ikke ønsker at støde nogen. Jeg ville simpelthen bare rose et firma der havde gjort en god indsats for undertegnede, rose dem helt op til skyerne.

Jeg takker forrresten for alt den konstruktive feedback jeg i samme ombæring har modtaget til min side.

 

Jeg tænkte faktisk lidt over seo-effekten af min overskrift da jeg skrev denne tråd. Jeg tænkte at folk der så sådan et link naturligvis ville læse videre når Demibs personlige brand nu ellers er rimelig velrenomeret.

Hvad bedre end at vække folks nysgerrighed med lidt provokation for derefter at give en behagelig overraskelse. Jeg ville selv i Demibs sted sætte stor pris på så god en reklame - hvis vedkommende der opretter tråden ellers har opbygget bare en smule troværdighed i det community hvor det sker.

 

Skulle det så vise sig at jeg har krænket Demib i en eller anden forstand, selvom det var en god mening vil jeg naturligvis tage det som en mand; jeg sender 1.000kr til et godt formål gennem Martin Thorborg hvorefter han retter op på fejlen - det burde kunne begrænse skaden i et vist omfang.

 

Jeg har ikke fantasi til at forestille mig at gode kunder har så kort en lunte at de blot skal læse en overskrift uden at gå mere i detaljer før de dømmer en virksomhed - men jeg har også set alt for meget fjernsyn da jeg var dreng.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, God stil, Jørgen

Du skulle bare have fortsat stilen fra de første to afsnit :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Jeg har oplevet det samme. Som du kan se her på min snerydningsside http://www.aktiv3.dk/arbejdsomrader/ejendomsservice/snerydning ( som ligger nr 3 på søgningen "snerydning " og nr 3 på søgningen " snerydning københavn ") tager jeg IKKE flere kunder ind i denne her vinter. Jeg kan simpelthen ikke følge med.

Havde min virksomhed været gearet til det, kunne jeg have tjent ca 300.000 netto per måned de sidste 2 måneder med alle de kunder jeg har afvist. Jeg er dog gearet til dem til næste vinter, og jeg har såmænd også tjent lidt i denne vinter.

Alt dette er pga af gratis SEO hjælp fra specielt Mikkel, Thomas R og Frank H Madsen herinde fra. Jeg har nu også selv arbejdet som en manisk, men uden deres hjælp, havde jeg slet ikke opnået det her.

Jeg har dog lige et par søgninger jeg stadig ikke forstår hvorfor jeg ikke ligger i top på. Dem venter jeg lige til efter sommeren med at se om de retter sig op, ellers betaler jeg mig denne gang fra det. Både for at undgå arbejdet , men også for at vise respekt

Respekt til de 3 tenorer fra Amino !

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Bare lige for en god ordens skyld - jeg føler mig bestemt ikke krænket. Tværtimod! Jeg synes da det er forfriskende med en lidt skæv vinkel på et possitivt indlæg. Geeked

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det dejligt med sådan et positivt indlæg.
Af og til krummer jeg tæer over den perfide, personlige drejning indlæg tager - ofte i forbindelse med kritik.
Det er rart at nogle også husker at roseYes når der er grund til det. 

vb

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahaha

Det er noget af det sjovest jeg længe har set :) og fed måde at blive anbefalet på!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)