Hej Amino. Jeg vil lige ytre min utilfredshed med deres latterlige foretagende - ikke nok med at jeg har brugt en masse penge fordi de er blandt Danmarks dyreste seo-eksperter - det er endnu værre - læs videre: Jeg har været syg gentagne gange og nede med stress p.g.a. den store kundetilgang de har skabt gennem deres arbejde. Jeg har været nødt til at gå ud og finde ekstra kapacitet da jeg ikke selv kan nå at lave det hele.
Til dem der ikke kan spotte ironien er ovenstående en anbefaling. Jeg kan ikke rigtig få hænderne ned, så fantastisk et produkt har jeg fået leveret.
Jeg måtte lægge en betragtelig sum på bordet for at få dem i gang. Jeg tænkte at pris og kvalitet hang sammen - men som sædvanlig var det ikke tilfældet. Jeg fik ikke hvad jeg betalte for - jeg har fået min investering mange gange igen - får man hvad man betaler for er der jo tale om en almindelige transaktion ligesom i banken - og når man handler får man enten mere eller mindre.
Jeg håber jeg kan klare successen - for det er hårdt når den kommer pludseligt - men jeg har fået den chance jeg drømte om - den chance fik jeg leveret nogle måneder efter jeg satte disse gutter i gang med at optimere min webside.
Og jeg synes ikke jeg smører for tykt på - der er tale om ekstremt kompetente it-arbejdere og det er simpelthen vejen til success. Så lad være at bruge din tid på SEO hvis du ikke er ekspert - plej dit talent i stedet og gå efter guldet. Lad os alle gøre hvad vi er bedst til - og når de store talenter er ude med raslebøssen er det bare om at komme til lommen.
PS det tog nogle måneder før der var nogen effekt - det er i skrivende stund ca. 8mdr siden de leverede arbejdet. |
Hey Jørgen. Nu må du uddybe lidt, selvfølgelig uden at afsløre forrtningshemmeligheder!
Man bliver jo nysgerrig. Hvad er det du har fået lavet og har opnået?
Ps. Pas på med den slags meget ironiske overskrifter. Det kan nemt blive spottet ude af sammenhæng, og give negativ effekt, istedet for ros som jo er intentionen.