Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klage over Demibs forretningsmetoder.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 7 person

Hej Amino.

Jeg vil lige ytre min utilfredshed med deres latterlige foretagende - ikke nok med at jeg har brugt en masse penge fordi de er blandt Danmarks dyreste seo-eksperter - det er endnu værre - læs videre:

Jeg har været syg gentagne gange og nede med stress p.g.a. den store kundetilgang de har skabt gennem deres arbejde. Jeg har været nødt til at gå ud og finde ekstra kapacitet da jeg ikke selv kan nå at lave det hele.

Til dem der ikke kan spotte ironien er ovenstående en anbefaling.

Jeg kan ikke rigtig få hænderne ned, så fantastisk et produkt har jeg fået leveret.

Jeg måtte lægge en betragtelig sum på bordet for at få dem i gang. Jeg tænkte at pris og kvalitet hang sammen - men som sædvanlig var det ikke tilfældet. Jeg fik ikke hvad jeg betalte for - jeg har fået min investering mange gange igen - får man hvad man betaler for er der jo tale om en almindelige transaktion ligesom i banken - og når man handler får man enten mere eller mindre.

Jeg håber jeg kan klare successen - for det er hårdt når den kommer pludseligt - men jeg har fået den chance jeg drømte om - den chance fik jeg leveret nogle måneder efter jeg satte disse gutter i gang med at optimere min webside.

Og jeg synes ikke jeg smører for tykt på - der er tale om ekstremt kompetente it-arbejdere og det er simpelthen vejen til success.

Så lad være at bruge din tid på SEO hvis du ikke er ekspert - plej dit talent i stedet og gå efter guldet.

Lad os alle gøre hvad vi er bedst til - og når de store talenter er ude med raslebøssen er det bare om at komme til lommen.

Yes

PS det tog nogle måneder før der var nogen effekt - det er i skrivende stund ca. 8mdr siden de leverede arbejdet.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 10:59

Hey Jørgen. Nu må du uddybe lidt, selvfølgelig uden at afsløre forrtningshemmeligheder!
Man bliver jo nysgerrig. Hvad er det du har fået lavet og har opnået?

Ps. Pas på med den slags meget ironiske overskrifter. Det kan nemt blive spottet ude af sammenhæng, og give negativ effekt, istedet for ros som jo er intentionen.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:00

Hej Jørgen

Og jeg kan ikke få smilet af mine læber ...... Godt skrevet !!!!

/allan

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:12

Jeg fik en lille griner - selvom overskriften kan diskuteres, synes jeg det er en god -anderledes- måde at give kæmpe ros på...

Jeg fik endnu en lille griner da jeg så din meta beskrivelse

"[...]Vi tilbyder revisor-hjælp, bogholderi, samt hjælp til moms, løg og skattesager [...]"

Men flot af Demib.. Glade kunder er -gode- kunder, og jeg er da også helt enige om at man skal lade de folk der er super dygtige til deres job, gøre det de er super dygtige til, så man selv kan gøre det som man selv er super dygtig til :)

-Karsten

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 11:20

Går ud fra det er http://www.olsensrevision.dk/ de har hjulpet dig med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25

Haha, super godt skrevet :-P

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:29

god ironi jeg og godt skrevet . jeg tror også jeg vil bruge kvalitet til min søgeord optimering når min side engang er blevet færdig Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:03

Karsten Lund:

Jeg fik endnu en lille griner da jeg så din meta beskrivelse

"[...]Vi tilbyder revisor-hjælp, bogholderi, samt hjælp til moms, løg og skattesager [...]"

Ha ha, ja med lidt mere SEO arbejde så ligger du nummer 1 på søgeordet løg. Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:10

Hej Jørgen

Øhh er Demib ligeglad med WWW ? jeg ser din side svare både med og uden ?

/allan

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:15

DesignYOU:

Hej Jørgen

Øhh er Demib ligeglad med WWW ? jeg ser din side svare både med og uden ?

/allan

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet og jeg kan kun tale for mig selv.

Jeg er selv bedøvende ligeglad med "WWW" - jeg går mere op i kroner i denne forbindelse.

Hehe men det kan da være jeg skal begynde og sælge løg også :)

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)