Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af Green Business House

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke lagersalg123 havde startet med at spørge åndsvagt om at jeg var på fjolletobak - havde der ikke være nogen biatch-fight...

Jeg syntes vi skal stoppe med at diskutere her, hvor en amino faktisk prøver at få svar på sit spørgsmål. Alle ved vist hvad min mening er - derfor var dette også min sidste besked i denne tråd, håber det også bliver sådan for de amino'er som ikke kan andet end at skrive negativt om andre...

Go eftermiddag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42

Apsen:

Jeg kan sige så meget at de i hvert fald ikke betaler deres regninger. Jeg har en samarbejdspartner som har kontaktet dem utallige gange, men som stadig ikke har fået sine penge fra dem - på trods af de bruger hans produkter. Jeg mener han har sendt dem til inkasso nu...

Hej

Det er vel nærmest det, som på amerikansk kaldes "hear-say".

Vi kan da ikke bruge oplysningen til noget særligt, som den foreligger her Indifferent

Hilsen

Tonny

Fra Køge
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 08:19

Nu ved jeg ikke hvilke produkter vi skulle have bestilt og brugt på en kunden uden vi har betalt. Jeg ville gerne om denne apsen skrev til mig hvor vi evt. har fejlet, for så må vi jo rette op på sagen. Jeg er bare ikke bekendt med det forhold der nævnes der, og det er bestemt ikke den måde vi driver vores forretning på.

Afslutningsvis vil jeg også sige, at hvis du ikke kommer med konkret dokumentation herom, så vil jeg tage sagen op med vores advokat da denne sag jo er af skadelig karakter for os.

Adm. Direktør - Green Business House ApS - Værkstedsvej 7 - 4600 Køge - læs mere her

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:36

Slettet....

Ikke relevant efter at moderator har slettet de 3 indlæg som min bemærkning henviste til.....Yes

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 08:39

Henrik Krogh:
Den eneste der viderebringer sladder er Tonny - og han har næppe noget imod -at du beder en moderator om at fjerne citatet. og så er case closed.....

Er det ikke bare generelt på tide at lukke den her tråd ned?

I er kraftedme nogle små tøser herinde engang imellem :)

Erfaringer med GBH's produkter = denne tråd

Generelt sladder og diskussion om modenhed = en ny tråd (gerne i et helt andet forum)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 08:45

Hej Aminoer

Syntes lige at jeg vil forsøge at få denne tråd tilbage på rette spor - fra trådstarterens side omhandler det jo en forespørgsel på om der er nogen der har erfaringer (gode / dårlige) med Green Business House

Trådstarteren lagde ikke op til, hvorvidt Martin på 21 er kvalificeret til at bære titlen som Salgs- og Marketingsdirektør, eller om Thomas passer sin skole eller eller

Da jeg som ny iværksætter tilmeldte mig Amino, kom der en liste med en række firmaer, som Amino har som samarbejdspartnere / sponsorer / reklamekunder, umiddelbart valgte jeg flere ud på listen, som kunne være interessante for mig som nustartet - heriblandt Green Business House. Jeg blev så kontaktet af de forskellige firmaer, og har indledt samarbejde med flere af dem - men da tråden her jo omhandler Green Business House kan jeg komme med følgende 3 måneders erfaring:

Green Business House er efter MIN mening et kompetent firma, til at udføre de opgaver, som jeg har valgt de skal varetage for mig og min virksomhed. Jeg er blevet rigtigt godt modtaget (men det bliver nye kunder nok altid alle steder Wink ), der har gennem forløbet været en utrolig stor imødekommenhed og en service, som ligger over hvad jeg havde forventet.

Det var så min erfaring med Green Business House

Med venlig hilsen

Reno R. Jensen

Administrerende chef direktør i multikoncernen RiderShop uden ansatte

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra København
Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 10:27

Måske lidt forsinket svar, men jeg har haft den væreste oplevelse med Green Business House!

De køre nogen flotte reklamer - korrekt. Men dengang jeg var kunde hos dem, for ca. 8-9 mdr siden, så havde de ikke styr på noget som helst.

Der var en direktør Thomas, og en salgsdirektør Martin, som jeg tror havde besat alle stillingerne som revisor, sælger, mødebooker mv., og næsten ingen af deres aftaler blev holdt!

Hvergang man ringede lovede de at ringe tilbage, det skete aldrigt, de lovede at skaffe billige rengøringsmidler vha. deres samarbejdspartnere, det skete heller aldrig, da jeg ville sige aftalen op, lokkede deres salgsdirektør endnu engang med 2 gratis mødebookinger hos kunder, det skete heller aldrig.

Sidst men ikke MINDST, så da jeg ville afslutte mit samarbejde med dem havde jeg problemer med at få udleveret mit årsregnskab! Jeg fik afvide at de ikke ville bruge betale portoen for mig og jeg selv måtte afhente det, hvilket jeg så gjorde (fra kbh til køge!). Men så viste det sig at det kun var bogføringen, og ingen årsrapport. Så spilte jeg lige et par uger igen med at få fat på dem, og fik så afvide at han ville sende den med posten. Det skete heller aldrig.

Jeg fik en faktura fra dem, som jeg ikke havde lyst til at betale efter den dårlige service, men for at få udleveret mine mapper og befri mig selv så endte jeg med at betale faktuaren alligevel.

Jeg vil aldrig nogensinde anbefale nogen til Green Business House, da man betaler et bogføringsfirma til at passe sit regnskab, hvis det så viser sig at de 2 direktør er alt mulige mænd, og fuldstændige forvirrede, så får man ikke særlig meget for pengene! Jo måske en ekstra udgift til panodil piller.

Jeg har også fået en trussel med advokat, (som en anden i dette indlæg har fået) men jeg har den fordel, at jeg har alle deres mails på skrift.

Find jer hellere et mere seriøst firma - jeg har en dygtige revisor idag i kan få nummeret på Smile

Fra Borup
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 30
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 18:13

Har heller ikke de bedste erfaringer, der kom rod i tingene.. og vi har haft møder med dem hvor vi brugte vores tid på at køre ind til dem hvor de intet kunne svare på og blot noterede alle vores spørgsmål det er så fair nok, men vendte aldrig tilbage med svar.. og vi havde medarbejdere der nærmest ringede og var sure i telefonen når de rettede spørgsmål til diverse fakturarer med mere. plus de kom med forkert vejledning gentagne gange.. har gode erfaringer med ejeren og de møder vi havde med ham, men i mine øjne gik den galt ved mange af medarbejderne, hvilket er ærgeligt vi skiftede i hvertfald igen efter 6mdr

Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:21

Selskabet er gået konkurs, så der er vist ikke længere voldsom grund til at diskutere emnet.

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 19:07

Ja!

Så forstår jeg da bedre at de ikke vender tilbage - da jeg ville have et samarbejdsaftale igang sidste år...

Mvh Jannie

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)