Måske lidt forsinket svar, men jeg har haft den væreste oplevelse med Green Business House!
De køre nogen flotte reklamer - korrekt. Men dengang jeg var kunde hos dem, for ca. 8-9 mdr siden, så havde de ikke styr på noget som helst.
Der var en direktør Thomas, og en salgsdirektør Martin, som jeg tror havde besat alle stillingerne som revisor, sælger, mødebooker mv., og næsten ingen af deres aftaler blev holdt!
Hvergang man ringede lovede de at ringe tilbage, det skete aldrigt, de lovede at skaffe billige rengøringsmidler vha. deres samarbejdspartnere, det skete heller aldrig, da jeg ville sige aftalen op, lokkede deres salgsdirektør endnu engang med 2 gratis mødebookinger hos kunder, det skete heller aldrig.
Sidst men ikke MINDST, så da jeg ville afslutte mit samarbejde med dem havde jeg problemer med at få udleveret mit årsregnskab! Jeg fik afvide at de ikke ville bruge betale portoen for mig og jeg selv måtte afhente det, hvilket jeg så gjorde (fra kbh til køge!). Men så viste det sig at det kun var bogføringen, og ingen årsrapport. Så spilte jeg lige et par uger igen med at få fat på dem, og fik så afvide at han ville sende den med posten. Det skete heller aldrig.
Jeg fik en faktura fra dem, som jeg ikke havde lyst til at betale efter den dårlige service, men for at få udleveret mine mapper og befri mig selv så endte jeg med at betale faktuaren alligevel.
Jeg vil aldrig nogensinde anbefale nogen til Green Business House, da man betaler et bogføringsfirma til at passe sit regnskab, hvis det så viser sig at de 2 direktør er alt mulige mænd, og fuldstændige forvirrede, så får man ikke særlig meget for pengene! Jo måske en ekstra udgift til panodil piller.
Jeg har også fået en trussel med advokat, (som en anden i dette indlæg har fået) men jeg har den fordel, at jeg har alle deres mails på skrift.
Find jer hellere et mere seriøst firma - jeg har en dygtige revisor idag i kan få nummeret på