Der er trods alt en ting, du ikke kan tage fra den +50 årige, og det er livserfaringen.
Iøvrigt kan man stille nok så mange scenarier op, som du også gør her, men i denne tråd henvises der til en bestemt person, hvorfor det så må med i en vurdering af virksomheden, hvilken erfaring Amino'er har med vedkommende.
Der er trods alt en ting, du ikke kan tage fra den +50 årige, og det er livserfaringen.
Iøvrigt kan man stille nok så mange scenarier op, som du også gør her, men i denne tråd henvises der til en bestemt person, hvorfor det så må med i en vurdering af virksomheden, hvilken erfaring Amino'er har med vedkommende.
Hilsen
Hej igen,
Jeg kunne ikke drømme om at tage livserfaringen fra de 50+ årige!
Tak fordi du har lagt mærke til mængden af mine scenarier , ok, så har jeg misforstået det oprindelige spørgsmålstegn der blev sat ved erfaringen. Jeg troede ikke det var møntet på GBH's salgs- og marketingsdirektør specifikt, men det kan jeg vel egentlig godt se hvis man tager det senere link i betragtning.
Den sag skal jeg ikke kunne gøre mig klog på, da jeg som sagt ikke kender noget til GBH eller Martin, så jeg trækker mig fra debatten. I bund og grund tror jeg også vi er enige, hvad den generelle del angår, men jeg stiller mig selvfølgelig gerne til rådighed med flere scenarier.
Før man starter en tråd skal man overveje, om den vil skabe værdi for virksomheden og flere kunder, eller problemer og færre kunder. Havde trådstarter gjort sig de overvejelser før han trykkede "Send", så var tråden formentlig aldrig blevet til.
Før man starter en tråd skal man overveje, om den vil skabe værdi for virksomheden og flere kunder, eller problemer og færre kunder. Havde trådstarter gjort sig de overvejelser før han trykkede "Send", så var tråden formentlig aldrig blevet til.
Vi laver alle gode og dårlige indlæg... Og hvis man ik lige er virkelig skarp til at skrive tekster, så kan de nogle gange godt misforstås, og nogle læser dem direkte modsat af hensigten (taler af dårlig erfaring)...
Så hvis man vurdere en person på et uheldigt indlæg, så tror jeg sku ik der findes nogle seriøse Aminoer herinde...
Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg det er direkte usmageligt, at du laver en forespørgsel om til en personlig jagt...
Skal jeg linke til alle de tråde, hvor du direkte vildleder folk?
Går det her ud på at udstille folk for noget negativt eller en fejl? For så kan sagen jo nemt vendes om mod dig ligeså...
Synes virkelig det er at synke ned på et totalt tåbeligt og barnligt niveau... Martin fortjener slet ik den negative hetz, selvom det indlæg nok ik var hans mest hendige herinde...
Vi laver alle gode og dårlige indlæg... Og hvis man ik lige er virkelig skarp til at skrive tekster, så kan de nogle gange godt misforstås, og nogle læser dem direkte modsat af hensigten (taler af dårlig erfaring)...
Så hvis man vurdere en person på et uheldigt indlæg, så tror jeg sku ik der findes nogle seriøse Aminoer herinde...
Jovist, men nu har han lavet mere end ét uheldigt indlæg. Han har lavet en stime af uheldige indlæg. Og i det første uheldige indlæg insinuerer han, at vi alle bare skal lade være med at pive så meget over finanskrisen. Så spørger jeg: Hvem piver? Det er uhyre sjældent jeg ser deciderede tudetråde her på forummet.
Alle kæmper jo for at overleve, og nogen har mere succes med det end andre. Så hvad nytter det oprindelige indlæg? Jeg kan simpelthen ikke se formålet. Udover at den 21-årige salgs- og marketingdirektør lige havde behov for at hævde sig.
Nu taler jeg ikke om den her tråd, men den Tonny linker til tidligere.
Jovist, men nu har han lavet mere end ét uheldigt indlæg. Han har lavet en stime af uheldige indlæg. Og i det første uheldige indlæg insinuerer han, at vi alle bare skal lade være med at pive så meget over finanskrisen. Så spørger jeg: Hvem piver? Det er uhyre sjældent jeg ser deciderede tudetråde her på forummet.
Alle kæmper jo for at overleve, og nogen har mere succes med det end andre. Så hvad nytter det oprindelige indlæg? Jeg kan simpelthen ikke se formålet. Udover at den 21-årige salgs- og marketingdirektør lige havde behov for at hævde sig.
Nu taler jeg ikke om den her tråd, men den Tonny linker til tidligere.
Som jeg tydeligt skriver, så er det langt fra et heldigt indlæg... Men indlægget har så absolut nada niks og ingenting med firmaets evner at gøre!
Og hvis Martin godt kan lide titler, så lad ham dog bruge de titler han vil!!! Alle danskere har så skide travlt med, at omtale en såkaldt "ytringsfrihed" og "frihed" generelt, men så snart man træder 1 mm ud fra normen, så er friheden inddraget, og man er pludselig et jagtet bytte...
Respekter dog hans valg og måde at drive sin forretning på... Han tager i sidste ende selv konserkvensen af de fejl han laver, og jeg er 100% sikker på, at han har lært meget af det uheldige indlæg.