Thomas Thomas Thomas - Nu er det på tide at du koncentrerer dig om din skole. Af samme årsag vil jeg ikke bruge tid på at forsøge at forklare dig hvorfor kommentarerne falder som de gør. Hvis du vil lære mere om det, så tag det med dine forældrer eller din dansklærer. |
jeg vil holde mig fra at bedømme green business house. Det er op til vores kunder.
Men jeg skriver i denne tråd, fordi der er en ting der er gået igen, i de sidste par tråde jeg har læst her inde.
Folk har det med at blive personlige. nogen har det med at tale ned til visse aminoer. og tro de er bedre end andre.... det bliver gjort på en raffineret måde. så ikke det ser ud til decideret tilsvining. men jeg synes det nærmer sig.
Jeg synes i skal koncentrere jer om emnet. og ikke lade jer distrahere. Og hvis ikke i har noget pænt at sige til/om en person, så lukker man røven... Sådan er jeg opdraget.... Hvis i dog ikke kan styrer jer. Synes jeg i skal skrive en PM til den person som i synes fortjener det. og på den måde kan man holde sig til emnet i tråden.
Bliv gratis medlem