Jeg har læst det meste af tråden igennem og jeg synes der er mange, som har nævnt nogle vigtige ting. Nu har jeg ikke set de gamle udgaver af siden, så jeg kan kun kommentere på den nuværende.
Jeg er selv webdesigner, men jeg synes ikke at designet appellerer til mig. For mig, at se ville det optimale være at tage det helt forfra, for jeg synes ikke at stilen mellem logoet og resten af hjemmesiden hænger sammen. Det er særligt tegneserien, som ødelægger det. Logoet har lys, skygge og forløb, mens tegneserien er helt enkel. Men det er du nok ikke interesseret i, så jeg må hellere prøve at nævne hvad man kan forbedre :-)
Jeg synes at, du skal prøve at fremhæve menuen, både så selve menuen står tydeligere frem, men også at det er tydeligere, at det er links.
Jeg kan godt se, at du vil fremhæve tre vigtige ting igennem tegneserien - Tour, prøv det og communitiet. Men jeg synes slet ikke, at det er tydeligt, at billederne er links. Du bør have nogle knapper under billederne for at gøre det tydeligt. I det hele taget er jeg så ikke så tosset med tegneserien, jeg synes den forvirrer mere end den oplyser.
Du bør centrere teksten under tegneserien, så det står på sammen med som overskrifterne.
Der er lidt problemer med balancen på hele hjemmesiden. Øverste del af hjemmesiden vælger lidt til venstre og nederste til højre. Jeg kan godt lide at der ikke er nogle vertikale streger, men måske er de nødvendige for at rette op på balancen.
Kunne du ikke klippe et citat ud af de forskellige interviews og vise det det på forsiden under deres billeder? Personligt har jeg endnu ikke følt mig motiveret til at prøve at klikke på billederne for at læse et helt interview :-)
I betragtning af at du ikke er designer synes jeg, at du har gjort et godt stykke arbejde. Men når man tænker på, at din målgruppe netop er webdesignere, så bør du invenstere en god pose penge for at få lavet en hjemmeside der ikke kan sættes en finger på. Så kun 3/5 fra mig ...
Her til sidst sidder jeg og bliver i tvivl om hvem målgruppen egentlig er? Der er flere ting i designet som virker henvendt til ikke-designere, som vil prøve at lave en hjemmeside selv. Men omvendt skal de kunne designe en hjemmeside i Photoshop. Jeg er forvirret ...