Hej Martin. Har lige et par spørgsmål omkring den. - Vil computeren slet ikke starte op?
Mvh Michael |
Glem mine spørgsmål :)
Kan se du har fået adgang til din HDD. - Var bare lige med at læse hele tråden inden man besvare :)
Hej Martin. Har lige et par spørgsmål omkring den. - Vil computeren slet ikke starte op?
Mvh Michael |
Glem mine spørgsmål :) Kan se du har fået adgang til din HDD. - Var bare lige med at læse hele tråden inden man besvare :)
|
Nu vil jeg så meget gerne lave en lille henvisning til mit ny-oprettede Blog-indlæg "Mac får aldrig virus". Endnu en "lille" historie fra mit liv i den grafiske branche. Det er dog en af de kortere historier, så du behøver ikke at afsætte en hel morgen eller aften til at læse den ![]() /Jesper |
Okay, den har jeg læst om. Jeg tænkte naturligvis også i nyere tid, dvs. efter OS X (som TiTiT), men så kan jeg jo lære at udtrykke mig lidt mere klart :) Fakta er at der til dato ingen vira med større impact har været til OS X. Der har været en enkelt, som spredte sig men ikke rigtigt ødelagde noget.. Og den kunne ikke fungere uden brugeren selv aktiverede den. Men jeg er naturligvis ikke ignorant over for det faktum, at der kan skrives noget kode som forsager skade. Jeg er heller ikke af den overbevisning at man er resten af menneskeheden overlegen fordi man bruger Macs - hvis det er indtrykket man fik af mit tidligere indlæg beklager jeg selvfølgelig. Men hvis det var så nemt, at skrive kode som automatisk spreder sig og gør skade på OS X, så ville nogen have gjort det allerede. Specielt efter platformen er begyndt at brede sig så meget som den er. Så der er altså ingen tvivl om, at måden det hele er bygget op på ér meget mere sikker end Windows. Men dermed ikke sagt, at det er umuligt at gøre skade. |
/Frands - HelpSoft ApS
Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater