Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget tjener i på jeres webshops?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

JA! :-)

om et år kan jeg leve af det. Resten er top secret :-)

xxx

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:23

jeg er ikke interesseret i penge, jeg vil bare gerne give inspiration til den næste spændende gave ;-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:33

tboy:

Nu tænker jeg mere på hvor mange bestillinger de gennemsnitligt får hver måned, for at se hvor stort markedet er for internetsalg. Ikke hvor meget deres omsætning er.

Hej TBoy

Mår du ikke forstår at størrelsen af et marked måles i størrelsen af en omsætning, så er du nok ikke helt klar til at begive dig ind i den såkaldte merkantile verden.

Alt for mange tror det er nemt at starte en webship op og tjene kassen, men der ska hårdt arbejde, viden og fornemmelse for handel til. Og når du spørger som du gør, så virker det som om at du endnu ikke har den helt store forståelse for handel.

Start mindre med at se om der er nogle ting du kan sælge i dit nærområde, for inden du når at komme gennem alle udfordringerne med webshop, betalingssytemer, markedsføring, så tror jeg du er gået kold, indtil den dag du virkelig brænder for handel.

Køb ren argan olie her

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:39
Jeg tjener 30.000 om året og jeg får ca. 10 bestillinger om måneden.

Gad vide hvor klog du blev af det svar? :S
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:54

Jeg ved ikke hva djeg blev klogere af men nu ved jeg det! så.. haha! :P

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 18:59

Hvad folk ikke forstår herinde er at jeg har oprettet dette indlæg, pga nysgerrighed, jeg vil da ikke bygge min webshop op på hvad andre sælger. Det er ren nysgerrighed. Desuden er min webshop også snart oppe og køre!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 19:08

tboy:

Hvad folk ikke forstår herinde er at jeg har oprettet dette indlæg, pga nysgerrighed, jeg vil da ikke bygge min webshop op på hvad andre sælger. Det er ren nysgerrighed. Desuden er min webshop også snart oppe og køre!

Det er også fint at være nysgerrig.. Det lyder spændende :) Hvornår er den oppe og hvad vil du sælge? Du må smide et link når den er oppe :)

Tilmeldt 15. Dec 09
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 19:12

Smider et link op når den er oppe og køre ;).

Jeg regner med at den er oppe og køre d.1 Marts.

Webshoppen kommer udelukkende til at sælge Fitness/Sport & træningstilbehør såsom kosttilskud, træningstøj, træningsudstyr osv.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 19:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spændende! Prøv at kontakt ditbrugtmarked herinde.. han har for et par uger siden startet en webshop med bokseudstyr.. kan være du kan bruge ham som leverandør.. Evt som dropshipping. Han sender varen for dig :) Det kan være han er klar på  det :)

Tilmeldt 15. Dec 09
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 19:18

Alle mine leverandører pt. er også dropshipping leverandører, så det ville ikke skade at få et større sortiment.

Tak for det bautik, jeg vil prøve at kontakte ham.

Nu du ligepludselig ikke så irreterende mere haha.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)