JA! :-) om et år kan jeg leve af det. Resten er top secret :-) |
jeg er ikke interesseret i penge, jeg vil bare gerne give inspiration til den næste spændende gave ;-)
JA! :-) om et år kan jeg leve af det. Resten er top secret :-) |
xxx
jeg er ikke interesseret i penge, jeg vil bare gerne give inspiration til den næste spændende gave ;-)
|
Watches inspired by fighter jets
Hej TBoy Mår du ikke forstår at størrelsen af et marked måles i størrelsen af en omsætning, så er du nok ikke helt klar til at begive dig ind i den såkaldte merkantile verden. Alt for mange tror det er nemt at starte en webship op og tjene kassen, men der ska hårdt arbejde, viden og fornemmelse for handel til. Og når du spørger som du gør, så virker det som om at du endnu ikke har den helt store forståelse for handel. Start mindre med at se om der er nogle ting du kan sælge i dit nærområde, for inden du når at komme gennem alle udfordringerne med webshop, betalingssytemer, markedsføring, så tror jeg du er gået kold, indtil den dag du virkelig brænder for handel. |
Køb ren argan olie her
Gad vide hvor klog du blev af det svar? :S |
Jeg ved ikke hva djeg blev klogere af men nu ved jeg det! så.. haha! :P |
Hvad folk ikke forstår herinde er at jeg har oprettet dette indlæg, pga nysgerrighed, jeg vil da ikke bygge min webshop op på hvad andre sælger. Det er ren nysgerrighed. Desuden er min webshop også snart oppe og køre! |
Det er også fint at være nysgerrig.. Det lyder spændende :) Hvornår er den oppe og hvad vil du sælge? Du må smide et link når den er oppe :) |
Smider et link op når den er oppe og køre ;). Jeg regner med at den er oppe og køre d.1 Marts. Webshoppen kommer udelukkende til at sælge Fitness/Sport & træningstilbehør såsom kosttilskud, træningstøj, træningsudstyr osv. |
Spændende! Prøv at kontakt ditbrugtmarked herinde.. han har for et par uger siden startet en webshop med bokseudstyr.. kan være du kan bruge ham som leverandør.. Evt som dropshipping. Han sender varen for dig :) Det kan være han er klar på det :) |
Alle mine leverandører pt. er også dropshipping leverandører, så det ville ikke skade at få et større sortiment. Tak for det bautik, jeg vil prøve at kontakte ham. Nu du ligepludselig ikke så irreterende mere haha. |