Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget tjener i på jeres webshops?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

tboy:
Hvor du dog irreterende Bautik, jeg har ikke oprettet dette indlæg for at skabe en diskussion.

Hvis nu du er i tvivl, så kan jeg da lige fortælle at det er det et debatforum du er landet på Wink

Jeg bakker op om Bautik - der er højst sandsynligt ingen som vil svare dig. I stedet for kan du eksempelvis gå ind på cvr.dk og bestille nogle regnskaber fra forskellige virksomheder du er interesseret i.

At starte en netbutik op er op af bakke de første år. Hvis du sammenligner med eks en fysisk butik - så har du der en butiksdør og højst sandsynligt kunder den første dag. Ved opstart af netshop er du ikke synlig og skal være glad hvis du har en kunde om ugen i starten. Derfor skal man de første par år kunne klare minus indtægt og plus udgifter - hvilket mange har svært ved at forstå...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37

tboy:

Hvor du dog irreterende Bautik, jeg har ikke oprettet dette indlæg for at skabe en diskussion.

Bautik har fuldtsændig ret i sine antagelser. Dit spørgsmål er simpelthen for diffust. Nogle gange er det for nemt at starte en tråd uden at have gennemtænkt sit spørgsmål.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 16:42

Og så vil jeg lige indskyde at Bautik er alt andet end irriterende! Han har f.eks. lige hjulpet mig med at skaffe medlemmer til min webshops Facebook gruppe!!!!! Han er i mine øjne en yderst hjælpsom person... Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:43

tboy:

Kære tboy,

Du stiller et spørgsmål i et debatforum, og du ønsker svar på dit debatindlæg.

Så må du også forvente at de, som svarer på dit indlæg, vil regne med, at du lægger op til debat.

I et åbent debatforum vil du næppe få ret mange konkrete oplysninger om omsætning i konkrete webshops.
Af konkurrencehensyn ønsker de færreste at oplyse det. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:55

Tak for opbakningen.. ;)

TBoy: Hvad vil du sælge i din webshop? Så vil jeg da gøre mit for at hjælpe dig med at finde leverandøre eller andet der kan få dig igang :) smid evt. en pm. Dog kan jeg somsagt ikke hjælpe med priser på omsætninger og hvad de forskellige brancher tjener :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:20

sælg det du synes er spændende, sælg ikke ting bare for at gøre det.. du løber sku surt i det..

Lev af din hobby ;-)

Mikkel

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 17:43

MikkelFriis.com:

sælg det du synes er spændende, sælg ikke ting bare for at gøre det.. du løber sku surt i det..

Lev af din hobby ;-)

Mikkel

Det ville jeg nok ikke gøre i dag.... man skal da kigge på hvilke varer der sælger samt hvordan konkurrencen er...

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:03

Helle - houseofkids.dk:

MikkelFriis.com:

Lev af din hobby ;-)

Mikkel

Det ville jeg nok ikke gøre i dag.... man skal da kigge på hvilke varer der sælger samt hvordan konkurrencen er...

vil sige det samme som helle her, hvis du kan finde noget som du syntes er spændende og interesserer dig og samtidig der er et marked hvor du kan erobre markedsandele og så prøv at gøre det bedre end de andre, bedre kundeservice, bedre produkter, nem og ligetil webshop med nem navigering, overskuelig etc.

så en kombination vil virke i det lange løb

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:09

d

xxx

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

PJEDSTED:

Læs nu hvad manden skriver.

Det er fuldstændig ligegyldigt havd man sælger og hvilke aftaler man har. Der er ikke noget der spiller ind nogen steder som folk bliver ved mat at skrive.

Det er et simpelt spørgsmål. HVOR MEGET TJENER DU PÅ DIN WEBSHOP!!

og du har formået ikke at svare på det og blivet en hidsig person :)

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)