Hej alle sammen, da jeg snart skal til at starte webshop op, vil jeg gerne danne mig et overblik over hvad forskellige webshops med forskellige produkter tjener om måneden i CA. tal.
Så hvis i vil må i meget gerne fortælle hvor meget i tjener på jeres webshops, og hvad i handler med :).
Nu tænker jeg mere på hvor mange bestillinger de gennemsnitligt får hver måned, for at se hvor stort markedet er for internetsalg. Ikke hvor meget deres omsætning er.
Nu tænker jeg mere på hvor mange bestillinger de gennemsnitligt får hver måned, for at se hvor stort markedet er for internetsalg. Ikke hvor meget deres omsætning er.
jamen en shop som sælger cd'er har nok flere ordret end en med biler.. altså du kan ikke stille det sådan op.. der er alt for mange faktore sok spiller ind.. :)
du kan have Niels som sælger cd'er i fritiden som har 10 ordre om ugen også kan du have Cdon.com som sælger flere tusinde.. du kan også have mellemmanden som sender et par hundrede.. alle 3 har forskellige startkapital, budgetter, ambitioner, investore, tid og ansatte.. :)
Du kunne jo bare kigge på tallene fra dansk statestik, så ved du hvor stort netsalget er...
Det du spørger på, kan du ik bruge til noget... Der er forskel på brancher mm, og derfor er der mange andre parametre der spiller ind...
Vil du have seriøse og brugbare svar, så må du være meget mere præcis i dine spørgsmål...