Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man bygge Webshop på PAYPAL ?

Side 12 ud af 13 (128 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinBech:

Hej Mikkel

De fleste af mine kunder er over 18, men ja paypal understøtter Visa Electron, Maestro osv.

Så ikke lige dette svar, men super du kan bekræftige det.. Er der en grund til en del med paypal kun viser det alm. visa logo og ikke visa electron ?

Tænker man burde jo vise logo for alle korttyper

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 09:05

Hej Mikkel!

Tag venligst mit råd: Du skal både være beslutsom og følge dit hjerte. Det vil sikkert gå godt med din forretning.

Chuuuuu

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:20

Jeg følger skam også mit Hjerte ;-)

Jeg tror så også flere og flere danskere mister deres Dankort efter denne hårde krise, kan se flere og flere mister job og dermed ikke kan betale deres gæld og så ender i endnu en krise, der iblandt at de ikke længere kan få dankort, men visa electron og mastercard.

Ikke sikkert jeg har ret, men har desværre en ide om det

mikkel

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 17:15

Hej Mikkel,

Jeg tænkte, at jeg lige ville smide et tilbud, eftersom du tidligere har brugt ordet "billigt" om en anden webshop til 10.000,- kroner eksl. moms.

Jeg kan ikke helt følge dig i, at du hellere vil spare nogle få tusinde kroner, og dermed basere din forretning på billig arbejdskraft fra udlandet. Der er mange fordele i at have sin samarbejdspartner i det samme land. Dertil skal det også lyde, at vores pris i forvejen er meget lav i forhold til markedet i Danmark. Men det vil jeg naturligvis lade være op til dig.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 17:48

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:57

I stedet for pbs har du DIBS. Alternativ til paypal er e-wire, google check-out, og yahoo har også en løsning....

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 18:18

DIBS er ikke et alternativ til PBS.

Du skal stadig have en aftale med PBS for at modtage dankort, DIBS fungerer bare som betalingsgateway.

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 18:45

DIBS er en af PBS's betalingssoftwareleverandører og stiller en betalingsgateway til rådighed. Du skal stadig ansøge om indløsningsaftale hos PBS.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:59

Swift Media:

DIBS er en af PBS's betalingssoftwareleverandører og stiller en betalingsgateway til rådighed. Du skal stadig ansøge om indløsningsaftale hos PBS.

Istedet for PBS kan man benytte norske Teller (http://www.teller.no) sammen med DIBS. Det fungerer fint. Man kan så bare ikke modtage rene dankort.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:01

Hej Niels

Altid interessant med alternativer til PBS indløsningsaftale.

Har du nogen erfaringer med Teller, og er de gode/dårlige?

Mvh. Lars

Side 12 ud af 13 (128 indlæg)