Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man bygge Webshop på PAYPAL ?

Side 11 ud af 13 (128 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lundsby!

Lundsby: Efter at havde debatteret denne holdning med dig i over 3 år, og jeg mener faktisk at vores vicevært har været ind over engang. Så er jeg helt sikker på at du aldrig vil ændre holdning! Jeg forstår dig ikke helt! Nu har du her på Amino, mødt rigtigt mange der synes at dit teknologi-valg er forkert og måske endda skadeligt. Jeg mener ikke, jeg er stødt på en eneste, der synes om det er en god ide at bruge Applets til at lave shops!

Hvorfor svarer du mit indlæg så? Der skal mindst være to iværsættere i den her tråd, som synes, at det er helt OK at lave shops i Java.

Lundsby: øvrigt forhørte jeg mig engang, hos PBS og en løsning med fælles betaling, hvilket de gerne ville tilbyde, hvis jeg bare kunne stille med en bank garanti på 15 mil.
Hvis du en få en del kunder, vil omsætningen på din indløsningsaftale stige hvilket sandsynligvis vil gøre at PBS banker på din dør, med krav om større garanti.

Du kan evt. ringe og snakke med PBS, om jeg gør noget ulovligt. Jeg vil have et totalansvar for mit system.

Chuuuuu

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KAN VI IKKE LIGE KOMME TILBAGE TIL EMNET ! TAK

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:29

Hej Mikkel

Jeg har (primært fordi jeg ville igang på 0 komma 5) valgt at bruge paypal payments standard igennem min webshop www.mankind.dk 

Min webshop er bygget på og hostet af shopify som efter min mening er klart det lækreste shop system der findes. Mulighederne for at lave egne tilrettelse osv. er ret vilde, og det kan integreres med flere og flere ting, f.eks mailchimp til nyhedsbreve.

Hvis du vil have en shopify store, så koster det 0,- i oprettelse og fra 24 dollars om måneden.

Jeg er selv god tilfreds med mit setup indtil videre, men jeg regner også med at skifte til PBS på et tidspunkt, da det vil reducere betalingsdelen med et enkelt skridt. Jeg har dog meget få frafald i betalingen.

Af features i Shopify kan også nævnes automatisk google analytics integration, mulighed for google website optimiser etc. etc. etc.

Men prøv at kig min shop igennem for at se om løsningen er noget for dig, og tjek ellers fairtime.dk som også bruger shopify dog med en PBS løsning i stedet.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 23:31

MikkelFriis.com:

KAN VI IKKE LIGE KOMME TILBAGE TIL EMNET ! TAK

Ja den lader til at have taget overhånd.

Min webshop som sælger motionsudstyr kører på prestashop-systemet med en hurtig betalings modul så de ikke skal oprette sig som brugere, men bare udfylder deres oplysninger og går videre til betaling.. Denne bruger kan jeg se, og det er FØR de kommer frem til betalingen. Som betaling havde jeg først PBS, men jeg skulle stille en bankgaranti på 50.000kr (som banken jo skal have renter på) samt deres normale gebyrer osv.. Alt i alt, en MEGET dyr løsning for mig. Derfor vendte jeg mig mod PayPal, jeg har valgt den billigste løsning, hvor mine kunder bliver sendt videre til en PayPal betalingsside..

Jeg synes det virker udemærket, jeg ville gerne have nok kunder og dermed omsætning til at implementere paypal betalingen til min BIGBuy.dk side ved betaling, men det kommer jo nok.

Jeg kan se at der er 3 kunder ud af 45 som ikke fortsatte med betalingen, heraf har jeg været i kontakt med 2 som åbenbart ikke stolede helt på paypal, derfor aftalte jeg med dem de bare kunne betale med bankoverførsel.. Dvs. at jeg "måske" kun har mistet 1 kunde.. Det kunne være fordi de ikke havde råd eller har fortrudt... Det er bestemt et kundetab som jeg er villig til at ofre, dog kan jeg ikke udelukke om flere ville handle hvis man havde DK (dankort) logoet under betalingsbillederne..

Jeg synes det funker fint, jeg har tænkt mig at fortsætte med at bruge deres løsning, indtil jeg har en god egenkapital så jeg ikke skal betale renter på de 50.000kr i garantien, eller til jeg omsætter for en hel del mere end nu.. Men det skal jo nok komme ;-)

Jeg anbefaler gerne PayPal.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:41

Dejligt - i viser jo netop et par goe eksempler jeg kan bruge til noget...

Hvilke kort er det der kan benyttes med paypal ?

Kan de tage visa electron ? eller er det "kun" visa og mastercard..

Synes det er rigtig fede sider og i kan sagtens få det til at løbe rundt ?

Jeg overvejer også meget dandomain shop - men der skal så laves et nyt skin

Mikkel

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Apr 08
Skrevet kl. 23:49

Jeg har faktisk ikke testet med et Visa Electron, Maestro og American Express, men iflg. paypal så virker de også

Jeg vil sige jeg oplever også at jeg har så "lille" et frafrald i betalingsprocessen, så jeg tror ikke at det at den sidste side har et paypal design, betyder det helt store.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 00:01

Hej Martin.

Har du et link til de kort de tager (ifølge dem selv) Jeg synes bare ikke der er nogen der viser visa electron logoet...Vil jo helst ikke sætte et logo på der ikke bliver taget :-)

Jeg tror heller ikke det burde være det store problem, hvis bare man synligt har betalings logoerne på sin side. 

Ved du hvad målgruppe du levere de iphones skin til er aldersmæssigt ?

Tænker mange under 18 år handler jo også på nettet nu om dage og ingen af dem kan bruge dankort så har man produkter til de helt unge burde der næsten ik være frafald hvis altså paypal kan tage visa electron

Mikkel

Mikkel

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Apr 08
Skrevet kl. 01:09

Hej Mikkel

De fleste af mine kunder er over 18, men ja paypal understøtter Visa Electron, Maestro osv.

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 01:19

Hej Mikkel,

Vi sælger et produkt, hvor du får en komplet køreklar webshop med CMS (så du selv kan redigere tekster m.m.), et unikt attraktivt webdesign efter dine ønsker, og en god søgemaskineoptimering til 7500,- kroner eksl. moms. Det er baseret på den Open Source-udgivet platform osCommerce, hvilket har den betydning, at du altid vil kunne flytte din webshop til en anden udbyder end os - det er ikke tilfældet for mange af de store udbydere, der benytter egenudviklede Closed Source platforme. Traditionelt er webshoppen hos os opsat til at understøtte betaling via betalingsudbyder og PBS. Men det er også muligt at få den opsat til PayPal uden merpris.

Vi lytter gerne til hvad du har af ønsker og idéer og er meget fleksible. 

Du kan læse lidt mere om produktet og os på www.swiftmedia.dk. 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 08:48

Så fandt jeg ud af at Visa Electron kan bruges på paypal så det logo skal jeg nok også have benyttet..Kunne forstille mig få ville smutte hvis de havde det og jeg ikke viste det logo..

Hej Swift.

Prisen er for meget, har fået tilbud fra polen og Indian og de er lidt billigere ;-)

Mikkel

Side 11 ud af 13 (128 indlæg)